adexo3
۸۳۲۲۰۲
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

بررسی «پالرمو» در مجمع به تعویق افتاد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره موضوع بررسی پالرمو وقت خواسته بودند، نتوانستند نظرات‌شان را بیان کنند، ادامه بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره موضوع بررسی پالرمو وقت خواسته بودند، نتوانستند نظرات‌شان را بیان کنند، ادامه بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

غلامرضا مصباحی مقدم در ارتباط با جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بررسی "پالرمو" اظهار کرد: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره این موضوع وقت خواسته بودند، نتوانستند نظراتشان را بیان کنند، ادامه بررسی این موضوع به تصویب رسید و قرار است از جلسه بعدی ما این مذاکرات را ادامه دهیم و بعد به نتیجه‌گیری برسیم.

بررسی «پالرمو» در مجمع به تعویق افتاد

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا در جلسه امروز مجمع به مهلت تعیین شده چهار ماه توسط گروه اقدام مالی مشترک که به زودی نیز به پایان می‌رسد توجه شده است یا خیر"، گفت: چنین چیزی در جلسه مجمع مطرح نبود؛ چون برای ما هیچ قانونی به جز قانون جمهوری اسلامی مبنا و مرجع تصمیم‌گیری نیست.

همچنین احمد توکلی در گفتگوی جداگانه اعلام کرد: در این جلسه مجمع، 12 تن از اعضا در موافقت یا مخالفت با این لایحه صحبت کردند اما با توجه به اینکه تعداد اعضایی که خواستار صحبت درباره این لایحه بودند زیاد بود، نوبت به همه اعضا نرسید لذا مقرر شد در جلسه بعدی مجمع که 2 هفته آینده برگزار می‌شود، بررسی ادامه یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این ستون به اون ستون فرج است درمورد این فضیه صدق نمیکنه
      هی ازاین هفته به اون هفته واز مجلس به مجمع پاس میدین که چه اتفاقی بیفته؟!!!

    • بدون نام

      واقعا چقدر بدبختی شما حی امروز فردا میکنید چون از وضع مردم خبر ندارید شماها ماهی چندین میلیون حقوق میگیرند از پول بیت المال خرج زندگی تان هم میدن ما از شما انتظار نداریم وای به حال مردم طبقه پایین که محتاج نان خشک هستند

    • ابلى

      عجب كار جالبى هست كار كردن در مجمع هر دو هفته يكبار اونم تا ساعت ١٢ بيشتر كار نميكنند حتى اگر موضوع با اهميت باشد حتى بعضى هاشون غيبت هم ميكنند مثلا يك جلسه غيبت كنى انگار يك ماه مرخصى گرفتين اي كاش حقوق اين شغل رو هم اعلان ميكردن شايد ادم بخواد اونجا كار كنه

    • بدون نام

      دولت اصلاحطلب ،قبلأ سنگ برجام را به سینه می زد ، حالا سنگ پالرمو!؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدا ان شاء الله مردم رو از شر شما نجات بده!

    • بدون نام

      چرا دفع الوقت میشود انجه کرامت و مصلحت است را که بزرگان میدانند عقب انداختن سر مشق خوبی برای احاد مردم نیست بالاخره چی کفر یکطرف است ایمان هم یکطرف سیره ایمه هم در دسترس اقدام‌کنید

    • بدون نام

      اینا بیکار نموندن چن سال استرس اجاره خونه و قبض و..نداشتن..واسه شب های عید و خرید عید شرمنده خونوادشون نشدن..من ی جوون 32ساله اندازه 50 سال پیر شدم!

    • علی

      این معاهده در آخرین دقایق به تصویب خواهد رسید بعد از آنکه تمام اقتصاد و معیشت مردم ایران را به گوشه رینگ برد بدون دادن کوچکترین امتیاز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج