adexo3
۸۳۲۳۲۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست ۳ وزیر برای ترمیم بودجه ۹۸

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی تنها مشکلات وزارتخانه‌ها بیان شد، گفت: وزرای صنعت، نفت و کشاورزی، خواستار نگاه ویژه مجلس برای ترمیم بودجه این وزارتخانه‌ها شدند.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی تنها مشکلات وزارتخانه‌ها بیان شد، گفت: وزرای صنعت، نفت و کشاورزی، خواستار نگاه ویژه مجلس برای ترمیم بودجه این وزارتخانه‌ها شدند.

قاسم ساعدی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی در خصوص بودجه سال ۹۸ و مشکلاتی که تحریم‌ها برای کشور ایجاد کرده، بحث و گفت‌وگو شد و وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نفت و صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را مطرح کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وزارتخانه‌ها تلاش داشتند تا خلاء‌های بودجه‌ای خود را حل کنند که در آینده این خلاءها تبدیل به معضلاتی برای کشور نشود.

وی افزود: پس از سخنرانی وزرای نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، نمایندگان در مخالفت و موافقت با برخی تصمیمات دولت سخنرانی کردند. بعضی از نمایندگان در نقد وضعیت بودجه وزارتخانه‌ها و دید دولت در بودجه سال ۹۸ و برخی دیگر، در حمایت از دولت و وزارتخانه‌ها سخنانی را بیان می‌کردند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز، دولت و وزارتخانه‌ها تنها مشکلات خود را برای سال ۹۸ بیان کردند و درخواست داشتند که مجلس نگاه ویژه‌ای به ترمیم بودجه ۹۸ در برخی وزارتخانه‌ها داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی جرات دارید هزینه های الکی رو حذف کنید

    • mmmm

      اموزش و پرورش هم که کلا تعطیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج