۸۳۴۴۴۱
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

نامزد انتخابات آمریکا: عربستان بزرگترین حامی تروریسم است

تولسی گابارد، قانونگذار دموکرات آمریکایی و از کاندیداهای این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در توئیتی عربستان سعودی را بزرگترین حامی تروریسم در جهان دانست و از دولت دونالد ترامپ به دلیل تلاش برای دادن تکنولوژی هسته ای حساس به عربستان انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: تولسی گابارد، قانونگذار دموکرات آمریکایی و از کاندیداهای این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در توئیتی عربستان سعودی را بزرگترین حامی تروریسم در جهان دانست و از دولت دونالد ترامپ به دلیل تلاش برای دادن تکنولوژی هسته ای حساس به عربستان انتقاد کرد.

گابارد در این توئیت نوشت: عربستان سعودی بزرگترین پشتیبان تروریسم و افراط گری و ایدئولوژی های رادیکال سازمانهای تروریستی مثل القاعده و داعش است اما همچنان دولت ترامپ می خواهد تکنولوژی هسته ای بسیار حساس را به آنها بدهد. این اتفاق تهدید بسیار بزرگی را متوجه امنیت آمریکا خواهد کرد.

تولسی گابارد که از حوزه ایالت هاوایی نماینده مجلس نمایندگان آمریکا است پیشتر نیز گفته بود، بشار اسد رئیس‌ جمهوری سوریه دشمن آمریکا نیست؛ زیرا سوریه تهدیدی مستقیم علیه آمریکا به شمار نمی رود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جلوی این خرفت رو نگیرید کل کشورتون رو هم به سعودیها می فروشه

    • دونالد ترامپ

      این با این طرز فکر رییس جمهور بشه همه دنیا بدبخت میشه

    • بدون نام

      همتون اول اینومیگید!وقتی قدرت می رسید!پول عربستان و منافع باعث تغییررفتارتان میشود!واقعا به گفته خودتون عمل کنید

    • حسن

      آقای کاندید دمکرات آمریکا حرف حق گفتی ولی اگر آمریکا حمایت نمیکرد عربستان جرعت نداشت همچون غلطی بکند انسانها برای اروپا و اسرائیل کثافت به سر کردی آمریکا در مقابل پول هیچ چیز است مگر اینکه در آمریکا یک تحولاتی بشود چون برای آمریکا نک است یک رئیس جمهور الان ودلال یعنی هرچه بگوئید میچسبه به ترامپ آمریکا که خودش را مد طمتون میماند چطور به یک دیوانه رای دادند

    • ایرانی

      طرف شعر گفته عربستان بهترین گاو شیرده برای آمریکا و کشورهای اروپایی هست فقط ایران مهد تروریست و حامی خودش هستش اگر ایران نبود این گاو شیرده تا حالا شیرش خشکیده بود پس ایران بهترین گاوچران منطقه هستش و اصیل ترین کابوی هست تا حالا گاوچران آمریکایی دیدند، کلأ شعر خوبی نوشتم چون این دنیا و زندگی شعری بیش نیست

    • بدون نام

      جالب است، دوکشور بزرگ شیعه و سنی درجهان، متهم به حمایت ازتروریست هستند، وجالبتر اینکه، خودشان هم یکدیگررامتهم می‌کنند!! يعنی واقعٱ حاصل 1400 سال دین اسلام همین است؟!

    • بدون نام

      این آدمهای دروغگو وقتی که خرمرادشان ازپل گذشت حرف گذشته شان فراموششان میشود.مثلا ترامپ هنوز رییس جمهور نشده بود معتقد بودتنها کشوری که واقعا باتروریسم مبارزه میکند ایران است.ولی اکنون تحت لابی صهیونیسم کشور عزیزمان راحامی تروریسم میداند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج