adexo3
۸۳۶۵۴۳
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

واریز عیدی مددجویان بهزیستی تا پایان سال

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: عیدی مددجویان و یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی به صورت الکترونیکی و مطابق با تعرفه ۹۷ تا پایان سال پرداخت می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: عیدی مددجویان و یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی به صورت الکترونیکی و مطابق با تعرفه ۹۷ تا پایان سال پرداخت می شود.

وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران حوزه اجتماعی رسانه ها افزود: بر این اساس مبلغ پرداختی طبق تعرفه سال ۹۷ ، ۲۷ درصد افزایش خواهد داشت و سرانه ۶۴۰ هزار تومانی برای مراکز درجه یک شبانه روزی به ۷۷۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه هیات وزیران برای تعرفه‌ها مربوط به تاریخ آبان ماه است؛ مابه التفاوت تعرفه ۹۶ تا ۹۷ از تاریخ مصوبه، به تدریج پرداخت خواهد شد. در حال حاضر، نقدینگی برای پرداخت مابه التفاوت ها را نداریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تلاش می کنیم به تدریج هزینه‌های امداد و یارانه‌ها نیز به صورت الکترونیکی و متمرکز پرداخت شود به طور مثال امداد و یارانه‌ ۲۶ هزار نفر از فرزندان بی سرپرست مراکز به صورت الکترونیکی پرداخت خواهد شد.

قبادی دانا افزود: در ارتباط با مراکز روزانه برای افراد دارای معلولیت برنامه ریزی می کنیم تا در سال ۹۸ به صورت الکترونیکی پرداخت شود. در راستای دولت الکترونیک، مستمری یک میلیون و ۵۰ هزار نفر از مددجویان به صورت ماهانه و الکترونیکی واریز می شود.

وی اضافه کرد: مددجویان قبلا برای دریافت سبد کالا با صف های طولانی و هجوم روبرو بودند که اکنون تبدیل به مبلغی شده که روی کارت مددجو شارژ می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال نیز یک نوبت سبد کالای ۲۰۰ هزار تومانی به مددجویان بهزیستی اختصاص یابد.

قبادی دانا افزود: تا تیرماه ۹۷، حدود ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی بودند و از محل اعتبارات بهزیستی، مستمری دریافت می کردند. از تیر ۹۷، ۵۰۰ هزار نفر پشت نوبتی وارد مجموعه مستمری بگیران شدند اما آنها فقط از محل هدفمندی یارانه ها، مستمری می گیرند و مستمری بگیران قبلی هم از محل اعتبارات بهزیستی و هم از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می کنند.

وی از تفاوت میزان مستمری مددجویان قبلی و جدید به عنوان تبعیض ناخواسته نام برد و گفت: تلاش می کنیم برای گروه جدید نیز تامین اعتبار کنیم و تا پایان سال عیدی و مستمری های یکسان به همه مددجویان تعلق گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما چقدر خوبی عیدی خانواده چهار نفره هفتاد هراز تومان از خوشی مردیم پول یک کیلو سنگدان مرغ عید مان مبارک شد

    • بدون نام

      ماکه بیکاریم سرکارنیستیم ازکجابیاریم بخوریم بپوشیم اگرایران ومسعولین مردهستن وغیرت دارن بیان جایی بزترن بجز اداره کارتااز حال مردم خبرداشن

    • بدون نام

      سبد برای چهار معلول۳۰۰تومان امابرای یک نفز۱۰۰وتامین اجتماعی یک نفر ۲۰۰تومان چرا فرق داره

    • بدون نام

      والا
      من‌تحت.پوشش‌هستم‌پارسال‌که‌عیدی‌ندیدیم‌

      پاسخ ها

      • محمدرضا بندرعباسی

        ما که شاغلیم و زیر نظر دولت هنوز بهمون عیدی ندا ن

    • پیمان جهانبخشی

      سلام من یک خانواده پنج نفری هستم ودست ندارم که کارکنم ماهی صدتومن به من میدن شماازیک جا میگیت خانواده پنچ نفری بایدهفتصدتومن بگیر ازیکجا صدتومن میریزیدبحسابت بهزیستی هم که میرم میگم خرج زن بچه ام راازکجابیارم هیچ گوششون بدکارنیست اخه این چه قانونی هست

      پاسخ ها

      • محمدرضا بندرعباسی

        سلام
        واقعا حق با شماست. من که سر کارم و حقوق بگیرم توش موندم. شما که جای خود داری

    • سعید

      عجب روزگاری من معلول هستم شاغل هم هستم ولی نمی دونم خرج درمان خودم کنم یا خرج زندگیم با هزار غرض از دیگران تونستم ی ماشین مدل پایین بخرم که بتونم زندگیم رو بگذرونم تا سند به نامم خورد سبد کالای بهزیستی منو قطع کردن که بعد پیگیر شدم گفتن چون ماشین داری بهت سبد کالا نمیدن واقعا باید به حال این مملکت گریست واقعا متاسفم .....

    • زهرا فرجی

      سلام.عیدی98کی پرداخت میشود؟

    • زهرا فرجی

      سلام.عیدی98کی پرداخت میشود؟

    • بدون نام

      با هشت میلیون تومن به معلولین بهزیستی بی درآمد چطورصاحب خانه شون؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج