۸۳۷۸۳۴
۸ نظر
۵۰۱۶
۸ نظر
۵۰۱۶
پ

قتل کارگر باربری به دست دوست اینستاگرامی

پسر جوان وقتی متوجه شد دوست دخترش هنگام اسباب کشی با کارگران شرکت حمل و نقل درگیر شده بلافاصله راهی خانه او شد تا کمکش کند اما جنایتی خونین رقم خورد.

روزنامه ایران: پسر جوان وقتی متوجه شد دوست دخترش هنگام اسباب کشی با کارگران شرکت حمل و نقل درگیر شده بلافاصله راهی خانه او شد تا کمکش کند اما جنایتی خونین رقم خورد.

ساعت ۱۰ شب جمعه ۱۰ اسفند مأموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی قتل پسر جوانی را در یکی از برج‌های غرب پایتخت به بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق اعلام کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات آغاز شد و با حضور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران مشخص شد که پسر جوان کارگر یک شرکت باربری است که با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در تحقیقات از کارگران باربری یکی از آنها گفت: خانمی برای حمل‌و‌نقل وسایل خانه‌اش با ما تماس گرفت. ما هم طبق درخواست وی به محل رفته و وسایل او را که فرنگیس نام داشت جا به جا کردیم. اما زمانی که وسایل را به برج آوردیم زن جوان سر قیمت و دستمزد با ما شروع به بحث کرد. لحظاتی بعد هم پسر جوانی که دوست فرنگیس بود خودش را به برج رساند و به هواخواهی او با ما درگیر شد.

ناگهان او چاقویی از جیبش بیرون آورد و ضربه‌ای به همکارم زد و از محل متواری شد.با اظهارات کارگر جوان مأموران به سراغ فرنگیس رفتند. دختر جوان گفت: ۱۵ روز قبل در اینستاگرام با پدرام آشنا شدم. می‌خواستم خودرو بخرم او به من مشاوره و راهنمایی می‌داد، اما همین موضوع کم‌کم به ابراز علاقه رسید.

او ادامه داد: من چند روز قبل آپارتمانی در این برج اجاره کردم و نیمی از وسایلم را هفته قبل به خانه آوردم و نیمی از آن را هم روز حادثه انتقال دادم. قرارمان این شد که دو کارگر و یک راننده برای دو ساعت بفرستد و ۳۰۰ هزار تومان دریافت کند. اما کارگرها خیلی وقت تلف کردند و ۵ ساعتی طول کشید. بعد هم گفتند برای کارشان باید یک میلیون تومان به آنها بدهم. اما من قبول نکردم و حتی با شرکت هم تماس گرفتم. مسئول شرکت گفت ما دخالت نمی‌کنیم و خودتان باید به توافق برسید.

کارگرها هم که از این موضوع باخبر شدند مابقی وسایلم را با بی‌دقتی جابه جا می‌کردند. در همین هنگام پدرام با من تماس گرفت. من مشغول جر و بحث با کارگرها بودم که پدرام از پشت گوشی صحبت هایمان را شنید. او به طرفداری از من خودش را به برج رساند و با آنها درگیر شد.

با اظهارات دختر جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت پسر فراری را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صفایی

      فقط15روز؟معلومه طرف یه چیزیش میشده

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAAA

        طرف مشکلی نداره این باربری ها همین طوری هستن بار خانه مرا با ۴۰۰هزار تومان قرار گذاشتیم ولی آخر سر گفتن چون بار کمد و تخت بوده سنگین بوده و باید ۷۰۰هزار تومان بدهی همیشه دبه میکنند .

      • AAAAAAAAAAA

        طرف مشکلی نداره این باربری ها همین طوری هستن بار خانه مرا با ۴۰۰هزار تومان قرار گذاشتیم ولی آخر سر گفتن چون بار کمد و تخت بوده سنگین بوده و باید ۷۰۰هزار تومان بدهی همیشه دبه میکنند .

      • AAAAAAAAAAA

        اینها همیشه آخر کار بهانه میآورند که بار سنگین بوده هوا گرم بوده خیلی خسته شدیم با من طی کردن ۴۰۰ هزار تومان و ۷۰۰گرفتن و مسعول باربری هیچ مسعولیتی از خود نشان نداد و گفت به من مربوط نیست.

    • عباس بختیاری

      این باربری ها خیلی ... هستن وقتی باهاشون مبلغی رو طی میکنی بعد میان میزنن زیر حرفشون ....

    • بدون نام

      چون نظارتی روی باربریها نیست وبا قیمت توافق شده راضی نیستن وبعد از اتمام کار پول اضافه میخواهند وبزور انعام میخواهند برای ما هم بعد از اتمام کار دبه کردند وزدند شیشه های درب حیاط را شکستند واز باربری شکایت کردیم به غلط کردن افتادند والتماس وخسارت را دادند با کارگر نباید درگیر شد باید از مسئول باربری شکایت کرد قتل وآدمکشی ندارد اون هم که مرتکب قتل شده زمینه درگیری را داشته شرور بوده والا چرا انسان باید چاقو تو جیب داشته باشه پس این شخص برای قتل اونجا رفته نه صلح وسازش باید اعدام بشه البته بعضی از خانمها هم سوء استفاده میکنند کار را از کار گر میکشند وچون زن هستند با داد وبیداد حرف شون را پیش میبرند وبا این جوانها هم دوست میشن برای همین کارهاشون جوانها هم که گوشهاشون دراز دیگه نمی دونند اون هفت خطه بدبخت خوب خالا برو زندان تا عاشقی یادت بره بازجویی که تمام شد دیگه رنگش را هم نخواهی دید بد بخت

    • علی

      اخه یک میلیون واسه سه ساعت کار اخرش هم که شرش گرفته اشون همین پولهای از دزدی بدتر اخرش همین میشه

    • بدون نام

      این کارگرای بار بر خیلی بی وجدان هستن حقش بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج