اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۹۱۸۹
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

زمان پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان این سازمان به اندازه یک ماه مستمری آنها در هفته پایانی اسفندماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان این سازمان به اندازه یک ماه مستمری آنها در هفته پایانی اسفندماه خبر داد.

حسین نحوی نژادبا اشاره به زمان پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی کشور قبل از پایان سال گفت: عیدی مددجویان به اندازه یک ماه مستمری آنها پرداخت خواهد شد و این سازمان نهایت تلاش خود را برای تأمین بودجه مورد نیاز این بخش می‌کند.

وی درباره افزایش بودجه حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی نیز افزود: در رابطه با بحث معلولان افزایش بودجه مدنظر دولت در این بخش بیشتر از بخش‌های دیگر بوده به طوری که در حوزه توان بخشی افزایش ۶۰ درصدی بودجه را داشتیم این درحالیست که بخش‌های دیگر بین ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشتند، بنابراین با توجه به مشکلاتی که وجود دارد توجه به این بخش بیشتر از سایر بخش‌ها بوده است.

معاون توان بخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بودجه ۱۱۰۰ میلیاردی تخصیص یافته برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در سال آینده، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مجلس مبلغ فوق برای اجرای این قانون افزایش یابد و در صورت تصویب مجلس به حدود ۲,۱۰۰ میلیارد تومان برسد.

نحوی نژاد درباره افزایش مستمری معلولان برای سال آینده نیز گفت: بر اساس قانون برنامه و بودجه باید هرسال حدود ۲۰ درصد مستمری افراد تحت پوشش رشد داشته باشد. این میزان رشد قطعی است اما در تلاشیم تا در رابطه با معلولان درصد رشد بیشتر باشد.

وی افزود: با تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان و اعتباراتی که تخصیص یافته، احتمال اینکه این درصد رشد بیشتر باشد زیاد است البته به موضوعات مختلفی بستگی دارد؛ اول اینکه باید به تصویب نهایی مجلس برسد و اجازه این میزان رشد از سوی سازمان برنامه و بودجه نیز صادر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ر ز

      پ کمیته امداد چی میشه یعنی فقط بهزیستی چرررررررااااا اینقدتبعیظ قائل میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ میگن مو که عضو بهزیستی هستوم یک قرون هم تا حالا ندادن

      • بدون نام

        دروغ میگن مو که عضو بهزیستی هستوم یک قرون هم تا حالا ندادن

    • بدون نام

      مستمری یک مددجوی معلول بهزیستی از اول 53000 تومان در ماه بوده و هست این که هر سال 20 درصد اضافه میشه نمیدونم چی هستش ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      سلام ترا به خدا وخون شهدا قسم درخواست معلولین شدید به سازمان ملل وسازمان جهانی یونیسف ارسال یا ارجاع فرمایید که راهکاردهند با حقوق حداکثری ماهیانه 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کنن ؟ وبا حداکثری 8الی 12میلیون تون خدواکیلی یا سایبان میشوداحداث کرد؟ معلولان عربستان،امارات، ژاپن ، ترکیه مثل معلولین شدید ایران بخاطر شدت فقر مجبور به تکدگری با خجالت وتحقیر قضاوت باعدالت با مسولان داخل وخارج .

    • پیمان جهانبخشی

      سلام من خانواده پنج نفره هستم ومن که پدرخانواده هستم وبایک دست توانای کارکردن راندارم بهزستی ماهی صدتومن به من میده که اوراهم بایدبدی جافیش گاز اخه این جه قانوی هست بااین همه بوجه که بهزستی میگیره

    • بدون نام

      همه مسولان رده بالا حاضرن ومدیران ارشد با ماهیانه 100 وهشت تومن بهزیستی به معلولین مظلوم امرارمعاش کنند؟ به چه گناه وتقصیری باید ازشدت فقرشدید وتحقیر تکدگری کنند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون 108 تومن یارانه است نه مستمری

    • بدون نام

      مفت خورای بهزیستی و کمیته امداد کاش بجای اینکه ماهی دهنشون میزارین ماهی گیری یادشون میدادین والا بخدا جز اونایی ک مسن هستن و معلول جسمی هیشکی حقش نیس ک تحت پوشش کمیته و بهزیستی باشه بخدا صاحب خونه من با کلی املاک تحت پوشش بهزیستیه بیشتر کسایی ک میشناسم تحت پوششن بهترین لباسا و تیپا رو میزنن حق ما مردم عادی رو میدین ب یه عده مفت خور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من حاضرم بچم معلول نباشه پنج برابر این مستمری رو به تو میدادم ......

      • بدون نام

        انشالا توهم معلول بشی مستمری دریافتکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج