۸۴۰۶۱۲
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

نقشه سرقت از جواهرفروشی سعادت‌آباد لو رفت

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مسلح که برای سرقت از یک طلافروشی در منطقه سعادت آباد برنامه‌ریزی کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مسلح که برای سرقت از یک طلافروشی در منطقه سعادت آباد برنامه‌ریزی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، در این باره اظهار کرد: پس از بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی درباره تلاش دو سارق برای انجام سرقت مسلحانه از یک جواهرفروشی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و انجام قدامات پلیسی در راستای دستگیر کردن این افراد آغاز شد. با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان اداره یکم محل تردد یکی از سارقان به نام "حامد" حدود ۳۴ساله را در محدوده کریمخان شناسایی کردند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از محل تردد وی مشخص شد که این فرد در پوشش برق‌کار در یک مجتمع مسکونی در حال ساخت و ساز مشغول به کار است، بنابراین ماموران در فرصتی مناسب و طی عملیاتی هماهنگ این فرد را چهارشنبه ۱۵اسفند ماه دستگیر کردند که در بازرسی‌های اولیه از این شخص نیز یک قبضه سلاح کمری، دو عدد شوکر و دو عدد افشانه کشف شد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده با صراحت به طراحی نقشه برای سرقت از یک جواهر فروشی در منطقه سعادت آباد اعتراف کرد، گفت:‌ متهم در اعترافات خود گفت که قرار بوده تا این سرقت را به همراه یکی از دوستانش به نام ناصر که حدود ۲۷ساله است،‌ انجام دهد.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به شناسایی مخفیگاه حامد در منطقه پیکان‌شهر اظهار کرد: این متهم نیز روز شنبه،‌ ۱۸ اسفند توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران دستگیر و طی بازجویی ها به طراحی نقشه برای انجام سرقت از جواهرفروشی سعادت‌آباد اعتراف کرد.

به گفته معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، هر دو متهم با هماهنگی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در ختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rahman

      چرا این مفتخورا زنده اند.

    • بدون نام

      ازبیکاری وفقرنجومی ملت به جون هم افتادن علی برکت اله بالا ۴۰ملیون نفرزسرخط فقردارن زندگی میکنن بزم بگین عوضش امنیت داریم ا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        15/20کاربر گرامی از سر فقر که دست به سرقت مسلحانه نمی زنند، والا بلا بخدا میشه گفت اینها نه از جهت فقر است بلکه از روی سیری و سرخوش بودن است یک نفر 27ساله چه فشاری روش هست ما که چهار نفر 22-24-2628 ساله دارم که همه تحصیلات عالیه و آخری هم داره درس میخونه با بدبختی و گرسنگی زندگی کردیم و هنوز هم اونطوری زندگی میکنیم یک خونه که از پدر به مان رسیده بود که فروختیم و خرج تحصیل بچه ها شد و الان مستاجر هستم، چاره چیه، سرتون را درد آوردم ببخشید من از فقر آرزوی یک پیرهن نو یا غذای خوب کشته مان ولی میسازیم اگر هم نسازيم میخواد چکار کنیم، ما از اول نداشتبم آشنایی هم نداشتیم الان هم نداریم،

    • بدون نام

      به این میگن کار پلیسی و خسته نباشید میگم

    • زهرا

      واقعادست مریزادبه نیروی انتظامی که امنیت برامون برقراره

    • اکبر

      مخبر گزارش داده؟که همون دوست همین۲تابیچاره هست؟کاراطلاعاتی کجاکجابوده؟اگرحقبقته پس چرا عاملان حمله به اتوبوس سپاه راقبل ازانتحاری دستگیرنکردن؟ فقط آدم فروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج