جاباما
۸۴۱۶۳۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا باید بی‌دلیل لبخند بزنید؟

یک روانشناس معتقد است، دیدن لبخند دیگران در اول صبح موجب می‌شود تا انرژی در خود فرد و طرف مقابل افزایش یابد.

خبرگزاری ایسنا: یک روانشناس معتقد است، دیدن لبخند دیگران در اول صبح موجب می‌شود تا انرژی در خود فرد و طرف مقابل افزایش یابد.

الهام صدرایی در گفت و گو با خبرنگار توضیح داد: برخی از افراد می گویند چرا باید بی دلیل لبخند زد این حرف در حالی است که برخی از افراد بی‌دلیل اول صبح ناراحتند و این مسئله موجب می شود تا اطرافیان آن شخص نیز ناخودآگاه دچار افت انرژی شوند.

وی با بیان اینکه بی دلیل لبخند زدن موجب می‌شود حال خوب به دیگران منتقل شود، اظهار کرد: حتی اگر بی دلیل لبخندی بر روی لب بشیند موج می‌شود تا عضلات صورت به مغز دستور دهد که حال شخص خوب است و به صورت ناخودآگاه انرژی مثبت در شخص ایجاد می‌شود.

به گفته این روانشناس، لبخند زدن و حال خوب در اول صبح به خصوص برای افرادی که شاغل هستند موجب می شود تا با دیگران و ارباب رجوع خود برخورد مناسبی داشته باشند و روز را برای خود و دیگران سخت نکنند.

صدرایی با اشاره به اینکه در روانشناسی می گویند با افرادی که نگرش منفی دارند ارتباط زیادی برقرار نکنید، عنوان کرد: اگر همکار یا دوست و... دارید که نگرش منفی دارند در وهله نخست او را راهنمایی کنید و اگر کمکی برای حال بد او از دستتان بر می آید انجام دهید اما نباید بیش از حد خود را درگیر حال بد دیگران کرد.

به گفته وی، بهترین روش برای افرادی که انرژی مثبت دارند این است که خود را به مرحله ای از توانمندی برسانند که با هر حرف و صحبتی حال خوب را از دست ندهند و با انرژی مثبت بیشتری به کار خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه دلیلی ندارد که همیشه سعی کنیم حال بد خود را به دیگران نیز منتقل کنیم، افزود: افراد باید از خودشان شروع کنند و اولین حال خوب و توانمندی را در خود استارت بزنند تا بتوانند این حال خوب را به اطرافیان منتقل کنند.

صدرایی با اشاره به اینکه روزانه مشغله کاری برای افراد خستگی را به دنبال دارد، تاکید کرد: اگر سعی کنیم که حال خوب را در خود تقویت کنیم و لبخند بر روی لب داشته باشیم موجب می‌شود تا حوصله بیشتری برای انجام کارهای خود داشته باشیم و از خستگی کارهای روزمره بکاهیم.

به گفته وی گفتن یک"سلام" پر انرژی در اول صبح به دوستان و همکاران می تواند انرژی مثبت بسیاری را ایجاد کند و به طور قطع حال خوبی را تا پایان روز کاری خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون همه اسگلیم

    • عین الله

      هر کیرو ببینیم و بخندیم که بهمون میگن طرف اختلاس حواس داره

    • فرید

      توایران لبخند.. ما جوانان بدبخت شدیم لعنت بر باعث وبانیش لبخند چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج