۸۴۳۱۷۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

توقیف ۳۷ کشتی صیدترال در میناب

رئیس اداره شیلات میناب گفت: در سال جاری و پیش از ورود سپاه پاسداران ۳۷کشتی صیدترال توسط حفاظت منابع شیلات میناب در آبهای تحت حفاظت توقیف شد.

خبرگزاری مهر: رئیس اداره شیلات میناب گفت: در سال جاری و پیش از ورود سپاه پاسداران ۳۷کشتی صیدترال توسط حفاظت منابع شیلات میناب در آبهای تحت حفاظت توقیف شد.

خلیل حیدری شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره طرح تنظیم بازار در ایام عید نوروز گفت: اداره شیلات میناب در راستای طرح تنظیم بازار روزانه ۷۰۰ کیلو ماهی را در میناب با قیمت‌های مصوب توزیع می‌کند.

حیدری با بیان اینکه روزانه بیش از یک تن نیاز مصرف شهرستان است بیان داشت: این میزان ماهی توزیع شده را از صید صیادان تهیه می‌کنیم وبا توجه به اینکه در حال حاضر صید ماهی کم شده است و بخشی از ماهی‌های صید شده نیز به خارج از شهرستان می‌رود سبب افزایش قیمت ماهی در باز نیز می‌شود.

رئیس اداره شیلان میناب عنوان کرد: یکی از موارد دیگر که سبب افزایش قیمت ماهی در بازار شده است، گرانی ادوات صیادان برای صید ماهی است که بیش از ۹۰ درصد این وسایل خارجی هستند.

وی با اشاره به وجود برخی از خواسته‌ها و نقش آنها در گرانی گفت: صیادان صیدهای انجام شده خود را با قیمت پایین به واسطه‌ها می‌فروشند اما حضور آنها در بازار در گرانی قیمت ماهی بی تأثیر نخواهد بود.

حیدری افزود: عمده ماهی مورد نیاز بازار میناب از صید گاه‌های سیریک جاسک تهیه می‌شود که صیادان برای تهیه آن اقدام می‌کنند.

رئیس اداره شیلات میناب در خصوص حوزه تخلفات صید صیادی تصریح کرد: در این حوزه نسبت به صید غیر مجاز تخلفاتی وجود داشته که پیش از ورود سپاه پاسداران ۳۷ کشتی صید ترال در آب‌های تحت حفاظت شیلات توقیف و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

حیدری با اشاره به اینکه در بخش تولید میگو، میناب در دو سال پیاپی به عنوان شهر تولید میگو در کشور شناخته شد گفت: از میزان ۱۳۲۰۰ تن میگوی برداشت شده ۶۳۰۰ تن دریایی و مابقی آن از مزارع پرورشی تولید شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید با صیادان صید ترال و صیادان کثیف چینی برخورد شدید قضایی شود.......................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای آقا کجای کاری؟
        تا دیروز که کلا تکذیب میشد
        حالا همین که قبول کردن و توقیف خیلی جلوایم.

    • بدون نام

      مملکتی که هر دو طرفش دریاست ماهی گیر مردم نمیاد خاک بر سر مسولین دزد ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خااااااک.

    • بدون نام

      کثافت کل مملکت را فرا گرفته است،رئیس شیلات از تخلف کشتی صیادان می شود،سپاه جلوی ان را میگیرد، در صورتیکه خودسپاه درراس این تخلفات بوده چون وظیفه اش را از اول خوب انجام نداده بعدکه فیلم های متعددی پخش شد ورود کردند وخود شیلات بدون قرارداد چگونه به کشتی های خارجی اجازه صیدرا میداده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست گرامی سپاه از همون اول وارد عمل شد و نگذاشت بیش از این بخاطر بی تدبیری بعضی مسئولین بیشتر ظلم به مردم صیاد جنوب بشه یعنی تا الان آب های جنوب را هم خشکانده بودند.

    • بدون نام

      خدا یا مملکتمون غارت کردند آخه دادرسی نیست صاحبان این مملکت کیا هستند پس چرا برای مملکت میجنگیم بابا دوستی تقدیمش کنید بره شماها به ثروت برسین ماهم اینقدر خار ذلیل نشیم

    • ایران برباد رفت،متاسفم

      شیلات شهرستان میناب،زیاد زحمت نکش دیگه صیدی نمونده حالا ک دریا رو پاکسازی کردن و تموم شده اینکارو کردی،،مرگ بر مدیرعامل و کسانی ک با چینی های کمونیست قرارداد بستن،شماها خائنین کشورین

    • آ زاد

      مسئولین بی عرضه و دروغگو مگر میخواهید کشورمان رابفروشید ،که روزی چند تا کشتی غارتگر میگیرید تازه اگه راست بگید ،بابا ایران ارث پدرتان نیست که اونو به حراج گذاشتید

    • بدون نام

      حالا کی به این کشتی ها مجوز صید داده بود وامتیاز صید ترال را چه کسی به این کشتی ها واگذاری کرده بود باید دادگاهی شود وبه جرم خیانت به ملت ومملکت مجازات شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج