adexo3
۸۴۴۴۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پاسخ باهنر به اظهارات جنجالی علی مطهری

باهنر گفت: انشاءالله خواب کمرنگ کردن جرم فتنه‌گران و تطهیر آنان و همچنین فراموش کردن حماسه ۹ دی ماه هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان مردم محلات و تهران خصوص اصل ۵۳ قانون اساسی و ناقص بودن بودجه به دلیل درج لایحه هدفمندی گفت: بالاخره بودجه سال ۹۳ در اختیار مجلس است حالا در نهایت برنامه هدفمندی یارانه‌ها به شکل مرحله اول آن ادامه پیدا خواهد کرد اما به نظر من دولت باید برای مرحله دوم لایحه جامع‌تری را ارائه خواهد داد.

وی افزود: بهتر است که قبل از بحث نهایی در خصوص لایحه بودجه لایحه هدفمندی نیز ارائه شود و یا ما در نهایت مجبور خواهیم بود که اصلاحیه‌ای را در اینباره بدهیم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بحث‌های گوناگون درباره حماسه ۹ دی ماه گفت در اینجا بحث‌های مختلفی درباره این مسئله مطرح شد و من در همین‌جا اعلام می‌کنم که در رسیدگی کردن یا رسیدگی نکردن به پرونده متهمین فتنه ۸۸ تا حداکثر امکان رأفت اسلامی اعمال شده است.

باهنر گفت: انشاءالله خواب کمرنگ کردن جرم فتنه‌گران و تطهیر آنان و همچنین فراموش کردن حماسه ۹ دی ماه هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۹ دی ماه نقطه حزیمت ملت بزرگ ایران بود که در این حزیمت چشم فتنه را کور کرد و انشاءالله این حماسه عظیم به کوری چشم دشمنان و فتنه‌گران همواره زنده خواهد ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      حالا 9 دی رو بهونه کنین تا کارت هدیه فراموش شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج