جاباما
۸۴۴۹۷۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

عیدی یک میلیاردی «ارشاد» به چه کسانی رسید؟

علی قائم مقامی نایب رییس انجمن مدیران تولید و عضو هیات مدیره خانه سینما درباره کارت هدیه‌های اهدایی از ارشاد به‌عنوان عیدی به سینماگران، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: علی قائم مقامی نایب رییس انجمن مدیران تولید و عضو هیات مدیره خانه سینما درباره کارت هدیه‌های اهدایی از ارشاد به‌عنوان عیدی به سینماگران، توضیحاتی ارائه کرد.

عیدی یک میلیاردی «ارشاد» به چه کسانی رسید؟

در آخرین روزهای سال ۹۷ خبر رسید که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغی معادل یک میلیارد تومان به عنوان «عیدی» به سینماگران اختصاص داده است. مبلغی که رسانه‌ای شدن آن شائبه‌ها و ابهاماتی را درباره فرآیند توزیع و نیز اولویت‌ها تخصیص آن به‌وجود آورد.

از آنجا که طبق سنت سال‌های قبل وظیفه توزیع و تخصیص این مبلغ برعهده خانه سینما بوده است، به‌عنوان مطلع سراغ علی قائم مقامی یکی از اعضای هیأت مدیره خانه سینما رفتیم تا پیگیر جزئیات این حمایت شویم.

قائم‌مقامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عیدی یک میلیارد تومانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه سینما عنوان کرد: این یک میلیارد تومان در قالب کارت‌های هدیه ۲۰۰ هزار تومانی زیر نظر قائم مقام و مدیرعامل خانه سینما توزیع شده و من از و کم و کیف و تعداد دقیق کارت هدیه‌های اهدایی به هر صنف اطلاعی ندارم.

نایب رئیس انجمن مدیران تولید در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وی به دلیل اینکه عضو هیأت مدیره خانه سینما و انجمن مدیران تولید است، بیشترین کارت‌ها بین اعضای این صنف توزیع شده است، عنوان کرد: نه اصلاً به این شکل نیست. انجمن مدیران تولید بیش از ۸۰ عضو رسمی و ۳۰ عضو افتخاری دارد که این ۳۰ عضو هم به دلیل اینکه جزو تهیه‌کنندگان هستند، به عنوان اعضای افتخاری شناخته می‌شوند.

وی افزود: به طور کلی ۵۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی جمعاً به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در اختیار این انجمن قرار گرفته و این کارت‌ها توسط یونس صباحی بازرس انجمن بین اعضایی که در یک سال گذشته کم‌کار بودند توزیع شده است.

نایب رئیس انجمن مدیران ادامه داد: من نمی‌دانم به هر صنف چند کارت هدیه تعلق گرفته شاید به یک صنف صد و به یک صنف ۲۰۰ کارت اختصاص داده شده است، اما همه آن کارت‌ها به مبلغ ۲۰۰ هزار تومانی بود.

قائم مقامی در پایان با بیان اینکه این کارت‌ها به تشخیص مسئولان هر صنف بین اعضا توزیع شده است، گفت: بعضی از صنوف به اعضای خود ۲ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      چه جالب . خودشون به خودشون عیدی میدن . خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بخورین بریزین بپاشین کی به کیه مملکت بی دروپیکر حال کنین اختلاس کنین حقوق نجومی صفا کنین گور بابای ملت

    • بدون نام

      همه جارو فسادگرفته

    • بدون نام

      پولهای مفت میدن تاوزارت ارشدطرفداری کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج