adexo3
۸۴۷۸۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ریاست من در صدا و سیما دروغ است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور در صدا و سیما به جای ضرغامی گفت: حضور من در صدا و سیما شایعه و دروغ است.

خبرگزاری نسیم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه شهید مطهری در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث سال ۸۸ و سالروز ۹ دی گفت: ظلمی در ۸ ماه پس از انتخابات ۸۸ به مردم شده بود و صبورانه و بزرگوارانه آن ها را تحمل کرده بودند اما در ۹ دی به نقطه حساس عواطف و اعتقادات مردم تلنگر خورد و مردم دیگر نتوانستند ادامه این ظلم را تحمل کنند.

صفارهرندی افزود: یعنی همه آن رذالت هایی که علیه اعتقادات انقلابی و دینی و اخلاقی جامعه شده بود یک طرف ماجرا و عاشورا یک طرف؛ ماجرای عاشورا تمام آن داغ ها را زنده کرد به اضافه اینکه خودش داغی بزرگ بود. این بود که مردم بدون اینکه دستوری از جایی بگیرند آمده بودند کاری کنند و تلافی آن ۸ ماه را بکنند. به همین دلیل برخی ۸ دی آمدند و برخی ۹ دی و برخی ۱۰ دی.

وی اظهار داشت: در مورد مردم تهران اوج این اتفاق متفاوت بود؛ خیمه‌های ابا عبدالله را آتش زدند و به نماز گزاران حسینی سنگ زدند و به مساجد آتش پرتاب کردند. برای مردم تهران خیلی زور داشت که جلوی چشم آنها این اتفاقات افتاده باشد و می خواستند بگویند که خدایا ما این نیستیم که در شهر ما چنین اتفاقی بیافتد و آب از آب تکان نخورد. روز ۹ دی تهرانی ها آمده بودند این را بگویند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی فتنه ۸۸ را یک سوء تفاهم می‌دانند گفت: برای آنها که فتنه ۸۸ را سوء‌تفاهم می دانند باید بگویم که برای خودشان سوء‌تفاهم بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر حضور در صدا و سیما به جای ضرغامی گفت: حضور من در صدا و سیما شایعه و دروغ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      حالا دیگه از چاله در بیائیم و به چاه !!!! بیفتیم !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج