اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محدودیت‌ های ترافیکی در جاده های کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تاکید کرد: در محور هراز، تردد همه خودروها از ساعت ۱۳ جمعه از رودهن (محدوده مشاء)، به‌سمت آمل ممنوع است و تردد از ساعت ۱۵ جمعه تا یک بامداد شنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)، یکطرفه خواهد بود.

خبرگزاری مهر: مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تاکید کرد: در محور هراز، تردد همه خودروها از ساعت ۱۳ جمعه از رودهن (محدوده مشاء)، به‌سمت آمل ممنوع است و تردد از ساعت ۱۵ جمعه تا یک بامداد شنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)، یکطرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملان سوخت یا مواد فاسدشدنی نیز ممنوع اعلام شده است. بر این اساس، در محور کندوان، تردد انواع تریلر‏، کامیون وکامیونت همچنان ممنوع است.

همچنین در محور هراز، تردد تریلرها ممنوع است و تردد کامیون ها و کامیونت ها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ جمعه تا یک بامداد شنبه ممنوع اعلام شده است. در محور سوادکوه تردد تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴جمعه ممنوع است.

در محور زاهدان- زابل و برعکس، تردد همه تریلرها و کامیونها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جمعه ممنوع اعلام شده؛ ضمن اینکه تردد همه تریلرها و کامیونها از ساعت ۷ تا ۲۴ جمعه از محور قدیم قزوین _ رشت و بالعکس، ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون ها از ساعت ۷ تا ۲۴ جمعه از محور آستارا _ اردبیل و بالعکس، ممنوع است. همچنین در محور سلفچگان _ قم ، تردد همه تریلرها و کامیونها از ساعت ۱۴ تا ۲۴ جمعه ممنوع و محور جایگزین، سلفچگان _ ساوه، توصیه شده است.

تردد موتورسیکلتها تا ساعت دو بامداد شنبه از محورهای کرج- چالوس (کندوان)، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس، ممنوع اعلام شده است.

بر این اساس، شهروندان می توانند اطلاعات جاده و وضع آب وهوای کشور را از سامانه تلفن ۱۴۱ و ۸۴۴۹۸۶۶۱ و همچنین با پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ پیگیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج