۸۵۸۰۴۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نیاز دریاچه ارومیه به ۱۰میلیارد متر مکعب آب

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دریاچه ارومیه احیا نشده و احیای آن زمان‌بر است و باید مثل گذشته اقداماتی برای احیای آن انجام شود و نباید بودجه آن قطع شود چراکه احیا حداقلی آن به ۱۰ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دریاچه ارومیه احیا نشده و احیای آن زمان‌بر است و باید مثل گذشته اقداماتی برای احیای آن انجام شود و نباید بودجه آن قطع شود چراکه احیا حداقلی آن به ۱۰ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد.

نادر قاضی پور امروز در همایش ملی فناوری نوین در صنعت آب که در دانشگاه فنی حرفه‌ای آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: ۱۴ میلیارد مترمکعب برای احیای دریاچه ارومیه نیاز است و از این‌ رو ۱۰ میلیارد مترمکعب آب دریاچه کمبود دارد و قبل از بارش‌های اخیر حجم آب دریاچه زیر ۲ میلیارد مترمکعب بود که در روزهای اخیر به ۴ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.

قاضی پور گفت: دریاچه ارومیه احیا نشده و احیای آن زمان‌بر است و باید مثل گذشته اقداماتی برای احیای آن انجام شود و نباید بودجه آن قطع شود چراکه احیا حداقلی آن به ۱۰ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد..

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت سدها در مدیریت منابع آبی و احیای دریاچه ارومیه افزود: کسانی که مخالف سدسازی هستند و مانع ساخت سد نازلو و بار اندوز شدند به مردم آذربایجان غربی خیانت کردند چراکه احداث این سدها موازی با طرح‌های احیای دریاچه ارومیه است.

وی بیان کرد: باید به بحث آبخیزداری و احداث آب‌بند در هر روستا توجه ویژه‌ای شود زیرا علاوه بر اینکه می‌تواند از بروز سیلاب جلوگیری کند، نیاز آبی روستاها را نیز تأمین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      توفعلادنبال تلاشهاتوبرای تراکتوربگیرتاشایدازحدود90هزارنفرهواداراون تیم کمی رای بتونی. کسب کنی.راستی چه خبرازاقازاده ی چوپانت حال گوشفنداش خوبه؟ البته عکس شریفشوباگاوهای هلندی والمانی گرفته بودن.

    • بدون نام

      پولهایی که برای دریاچه ارومیه هزینه شده ..اگه خود اسکناسها را می ریختن به دریاچه ..تا به حال دریاچه پر پول شده بود ....حالا این همه پول کجا رفت ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج