۸۵۸۱۳۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ساخت مسکن سیل‌زدگان حمیدیه توسط کرمانی‌ها

استاندار کرمان گفت: ساخت مسکن در شهرستان حمیدیه به عهده بنیاد مسکن کرمان است.

خبرگزاری فارس: محمدجواد فدایی امشب در جلسه کارگروه استانی بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان اظهار داشت: ساخت مسکن در شهرستان حمیدیه به عهده بنیاد مسکن کرمان است.

استاندار کرمان عنوان کرد: تعمیر خانه‌ها در شهرستان حمیدیه طبق گفته بنیاد مسکن ۶ ماه و احداث خانه‌های جدید تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در سیل سال ۹۳ و ۹۵ استان کرمان برخی از بانک‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و اگر بخواهند بانک‌ها در حمیدیه همین روند را ادامه دهند قطعا اتمام واحدهای مسکونی در تاریخ معین شده به سرانجام نخواهد رسید.

فدایی ابراز داشت: باید تامین منابع در استان از طریق حساب ۱۰۰ امام و خیران مسکن‌ساز برای نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده تامین اعتبار شود و پشتیبانی بنیاد مسکن برای حمل مصالح و ... است.

استاندار کرمان گفت: ابتدا باید مشخص شود چه میزان خسارت به تاسیسات زیربنایی شهر حمیدیه وارد شده، بعد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به سهم خود کارهای زیربنایی را انجام می‌دهند.

وی گفت: در اولین فرصت جلسه‌ای را در شهرستان حمیدیه تشکیل می‌دهیم تا هماهنگی با مدیران محلی این شهرستان داشته باشیم و کارها را در زمان‌بندی و بدون عقب افتادگی انجام دهیم.

تشکیل بیش از 200 پرونده در زمینه تسهیلات بازسازی حمیدیه

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه ما معین شهرستان حمیدیه هستیم، اظهار داشت: در هشت بخش‌بندی که انجام شده، اقدامات خوبی صورت گرفته زیرا استان کرمان تجربه حوادث زیادی داشته و در زمینه بازسازی تجربه‌های ارزشمندی داریم.

وی اظهار کرد: عملیات بازسازی یک پروژه اجتماعی و عمرانی است و باید با توجه به جریانات اجتماعی و هم‌افزایی و بومی‌سازی فعالیت‌ها را پیش ببریم.

سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه در حوزه آبریز کرخه هنوز هفت روستا زیر آب است، تصریح کرد: ارزیابی اولیه در حمیدیه به اتمام رسیده و حتما ارزیابی مجدد خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه باید مدیریت شعب بانک‌های استان خوزستان بحث تسهیلات را در استان حل کند، تاکید کرد: بخش اول تسهیلات برای روزهای نخست سیل تامین شده و بخش دیگر به زودی تامین می‌شود که برای شروع کار در بحث اعتبار مشکلی نداریم.

وی تاکید کرد: تاکنون در حمیدیه بیش از ۲۰۰ پرونده در زمینه تسهیلات بازسازی تشکیل که ۷۵ مورد تسهیلات معیشیتی پرداخت شده است.

سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان گفت: از نظر نیروی انسانی و تجهیزات می‌توانیم به شهرداری حمیدیه کمک کنیم.

علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان بیان داشت: در ارزیابی‌های اولیه انجام شده به زیرساخت‌های آب روستایی خسارت وارد نشده است و باید فقط بازسازی تصفیه‌خانه‌ها صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایا سوریه در این ساخت و ساز شرکت نکرده.؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج