۸۵۹۱۳۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

دبیرکل اوپک با آیت‌الله جنتی دیدار کرد

دبیرکل اوپک که روز جمعه به قم سفر کرده بود ضمن شرکت در مراسم نمازجمعه قم با آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر: محمد سانوسی بارکیندو روز جمعه در حاشیه مراسم نماز جمعه قم با آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله احمد جنتی در این دیدار اظهار کرد: ایران کشوری ارزشمند است و امیدواریم در سفر خود بتوانید با امام خمینی (ره) آشنا شوید. توصیه می‌کنم آثار امام را که به زبان‌های مختلف ترجمه شده است مطالعه کنید.

وی یادآور شد: تاریخ امام برای امت‌ها ارزشمند است چرا که نشان می‌دهد که یک نفر می‌تواند در برابر آمریکا و اسرائیل بایستد و مردم را برای مقابله با ایشان بسیج کند.

دبیرکل اوپک با آیت‌الله جنتی دیدار کرد

رئیس مجلس خبرگان رهبری آشنا شدن با شخصیت مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایشان نیز در خصوص استقامت و مقابله با دشمن خلف صالح امام هستند.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) معتقد بود که مردم می‌توانند که در برابر سلطه‌گران بایستند و ملت ما با ایستادگی خود به پیروزی رسید.

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه ملت ایران مقاومت را از امام درس گرفته است، افزود: این مقاومت سبب شده است که در برابر همه تحریم‌های ظالمانه آمریکا ایستاده‌ایم و قدرت خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقاومت درسی است که برای همه مستضعفان جهان آموزنده بوده و موجب پیروزی می‌شود یادآور شد: انتظار داریم که از مواضع سیاسی ایران در برابر استکبار جهانی دفاع کنید.

دبیرکل اوپک نیز در این دیدار مراتب قدردانی عمیق خود را نسبت به آیت الله جنتی ابراز کرد و گفت: هر بار که بنده قم مشرف شدم و در این مصلی حضور یافتم احساسی در روح و قلبم ایجاد شد که قابل وصف نیست.

دبیرکل اوپک با آیت‌الله جنتی دیدار کرد

محمد سانوسی بارکیندو با اشاره به سفر دو سال پیش خود به قم و دیدار با آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: اگرچه هدف اصلی سفر به ایران یک دیدار بسیار رسمی و کاری بود ولی از مهندس زنگنه خواستم که به قم سفر کنم.

وی یادآور شد: شما سمبل امیدواری برای تمام امت اسلام و جهان هستید؛ تمام نصایح شما را گوش خواهم داد و افتخار این را دارم که همیشه شاگرد شما باشم و از هدایت‌های روحانی شما بهره مند شوم.

دبیرکل اوپک خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب مشکلات مختلفی داشته است ولی دعا می‌کنم که بر همه مشکلات فائق آمده و مردم ایران در آسایش و آرامش باشند.

سانوسی بارکیندو گفت: از جنابعالی تقاضا می‌کنم که برای بنده و سازمان دعا کنید و برای همگان طول عمر با عزت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

وی با بیان اینکه افتخار بسیار بزرگی نصیبش شد که در آخرین جمعه ماه شعبان و قبل از ماه مبارک رمضان در نماز جمعه قم شرکت کرد، خاطرنشان کرد: به خطبه آیت الله سعیدی در نماز جمعه قم گوش کردم و تمام کلمات بر جان من نشست. با استماع خطبه نماز جمعه قم یک مدرک رایگان دریافت کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای تایید صلاحیت اومده

    • بدون نام

      شغل اقای جنتی چه ربطی به نفت داره با درامدش بلی ولی باتولیدش خیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج