جاباما
۸۵۹۳۷۴
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

تسلا به کارمندانش: افشاگری کنید، اخراج می‌شوید

کارکنان شرکت تسلا امروز ایمیلی را دریافت کرده اند که در آن افرادی که دست به افشاگری بزنند به اخراج و تعقیب قضایی تهدید شده اند.

خبرگزاری فارس: کارکنان شرکت تسلا امروز ایمیلی را دریافت کرده اند که در آن افرادی که دست به افشاگری بزنند به اخراج و تعقیب قضایی تهدید شده اند.

در بخشی از این نامه آمده است: هیچ کارمندی حق نشت اطلاعات تسلا را به هیچ وجه ندارد و در غیر این صورت این فرد پس از شناسایی اخراج شده و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

تسلا به کارمندانش: افشاگری کنید، اخراج می‌شوید

این ایمیل که توسط گروه امنیتی شرکت تسلا ارسال شده حاوی جزئیات اقداماتی است که در صورت تخلف کارکنان تسلا بر علیه آنها انجام می شود.

علاوه بر این، مثال هایی در مورد افراد متخلف و اقداماتی که بر علیه آنها صورت گرفته، ذکر شده است. در یکی از این مثال ها آمده است: یکی از کارمندان تسلا به علت نشت دادن اطلاعات محرمانه از حساب شخصی خود و تهدید به افشای اطلاعات محرمانه شرکت با اتهام تخلف جنایی مواجه شده و مورد پیگرد است. از سوی دیگر بر علیه دو کارمند متخلف دیگر هم به علت نقض حقوق مالکیت معنوی و سرقت اسرار تجاری پرونده هایی تشکیل شده است.

پیش از این گوگل هم در سال 2016 با ارسال ایمیلی مشابه برای کارمندانش آنها را تهدید به اخراج و تعقیب قضایی در صورت نشت دادن اطلاعات حساس کرده بود. اپل هم در سال 2018 دوازده کارمند این شرکت را به جرم افشای اطلاعات برنامه های آتی این شرکت دستگیر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این تهدید نیست یک کارمند باید حافظ منافع شرکت باشه و ب هیچ وج اسنداد و مدارک محرمانه را لو نده پس شرکت تسلا حق دارد چنین کار کند

    • بدون نام

      این تهدید نیست یک کارمند باید حافظ منافع شرکت باشه و ب هیچ وج اسنداد و مدارک محرمانه را لو نده پس شرکت تسلا حق دارد چنین کار کند

    • بدون نام

      پشت این هجم فزاینده از موفقیت قطعا کلی تلاش و نوآوری خوابیده ، اگر قرار باشه هر کارمندی رازهای بخش خودش رو فاش کنه ، معلومه 2 روز دیگه کلی تسلا بوجود میاد !
      در خیلی از شرکتهای پیشتاز این مهم به طرز سختگیرانه ای وجود داره !
      شما هم اگر در ایران خودرو پیشرفته ترین تولید کننده خودروهای برقی بودی ، چه میکردی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج