۸۶۳۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اعتراض قانونی حق دوستداران محیط زیست است

سردار احمدی مقدم: آب بازی آزاد است

احمدي‌مقدم با بيان اينكه معترضان به مسايل زيست‌محيطي مي‌توانند سالن يا كنفرانسي يا ميتينگي را با اخذ مجوز برگزار كنند، گفت: دوستداران محيط زيست مي‌توانند با اخذ مجوز جلسه‌اي را برگزار كنند و اين هيچ اشكالي ندارد.

فرمانده ناجا با اعلام اينكه آب‌پاشي ممنوع نيست گفت: آب‌پاشي، تفريح و دفاع از محيط‌ زيست نبايد بستري براي هنجارشكني ايجاد كند و نيروهاي ضدانقلاب نيز در اين بسترها سوار شده و اهداف ديگري را دنبال كنند.

فرمانده ناجا در حاشيه توديع و معارفه رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره رويكرد نيروي انتظامي در مورد اعتراضات زيست‌محيطي در اروميه با بيان اينكه محيط زيست و دفاع از آن مساله خوب و مقدسي است، گفت: ما بايد براي حفظ محيط زيست بكوشيم و براي آن تلاش كنيم و حتي اگر احساس كرديم كاستي‌هايي در اين زمينه صورت گرفته بايد اعتراضات خود را مطرح كنيم و اين حق دوستداران محيط‌ زيست است.

دوستداران محيط زيست مي‌توانند با اخذ مجوز جلسه‌اي را برگزار كنند
وي با بيان اينكه طبيعتا شرايط آب و هوايي برخي مشكلاتي را نيز در اين زمينه ايجاد كرده است، ‌گفت: مردم در زمينه مشكل زيست محيطي درياچه اروميه تصور مي‌كنند كه اگر مديريتي در اين زمينه بشود، مشكل حل مي‌شود كه ما نيز اين را قبول داريم اما بايد نوع اجتماع قانوني باشد.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه معترضان به مسايل زيست‌محيطي مي‌توانند سالن يا كنفرانسي يا ميتينگي را با اخذ مجوز برگزار كنند، گفت: دوستداران محيط زيست مي‌توانند با اخذ مجوز جلسه‌اي را برگزار كنند و اين هيچ اشكالي ندارد.

وي با بيان اينكه نبايد كاري كرد كه اعتراضات امنيتي، سياسي و حتي خداي ناكرده برچسب ضدانقلابي نيز بگيرد، گفت: مردم بايد از بسترهاي قانوني استفاده كنند.

احمدي‌مقدم در مورد مساله آب‌پاشي نيز با بيان اينكه آب‌پاشي ممنوع نيست و پليس با تخليه هيجان و تفريح مردم موافق است، گفت: اما آب‌پاشي و تفريح و دفاع از محيط‌زيست نبايد بستري براي هنجارشكني ايجاد كند و نيروهاي ضدانقلاب نيز در اين بسترها سوار شده و اهداف ديگري را دنبال كنند.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به اعتبارات پليس در حوزه مبارزه با موادمخدر گفت: يك سند راهبردي جامع براي مبارزه با موادمخدر در كشور در نظر گرفته شده است كه اين سند جامع و افتخارآفريني و جزو پيشرفته‌ترين سند‌هاي راهبردي محسوب مي‌شود.

وي افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده براي مبارزه با موادمخدر در سال جاري پاسخگو نيست و اعتبارات بايد متناسب با نياز باشد.

رفتار كاركنان پليس كنترل مي‌شود
احمدي‌مقدم همچنين در مورد رفتار نامناسب برخي از ماموران پليس گفت: رفتار كاركنان پليس به صورت محسوس و نامحسوس كنترل مي‌شود و نيروي انتظامي با چند صدهزار نيرو و با توجه به فشارهاي موجود مصون از خطا نيست.

وي با بيان اينكه از انعكاس برخورد و رفتار ماموران نيروي انتظامي در رسانه‌ها استقبال مي‌كنيم، گفت: ناجا در صدد طراحي و راه‌اندازي سايتي است كه مردم تصاوير و مستندات خود را ارسال كنند كه اين مساله سبب بازدارندگي مي‌شود.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سردار احمدی مقدم: آب بازی آزاد است


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من اخرش متوجه نشدم اگه کسی اب بازی کنه میگیرنش یا نمیگیرنش چون این جور که سردار صحبت کردن هر عملی ممکنه خلاف باشه و این در قانون وجود نداره به نظر من اب بازی خلاف نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج