۸۶۷۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش‌ های برندگان گلدن گلوب

هفتادویکمین مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب درحالی ساعاتی پیش با معرفی برگزیدگان در بخش‌های گوناگون به پایان رسید که با واکنش برخی از چهره‌های سینمایی پس از دریافت جایزه همراه بود.

خبرگزاری ایسنا: هفتادویکمین مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب درحالی ساعاتی پیش با معرفی برگزیدگان در بخش‌های گوناگون به پایان رسید که با واکنش برخی از چهره‌های سینمایی پس از دریافت جایزه همراه بود.

« لئوناردو دی‌کاپریو » که پس از ۱۰بار نامزدی در جوایز گلدن گلوب امسال برای فیلم «گرگ وال‌استریت» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر اصلی مرد فیلم کمدی یا موزیکال شد، پس از دریافت جایزه به تمجید فراوان از «مارتین اسکورسیزی» - کارگردان مورد علاقه‌اش - پرداخت و گفت هیچ‌کس شبیه اسکورسیزی نیست.

«دی کاپریو» در ادامه گفت: از دریافت این جایزه احساس غرور می‌کنم، چرا که این پروژه برای مدت‌ها مورد علاقه من بود و این شور و اشتیاق از ملاقات من با «جردن بلفورت» و خواندن رمان او در من ایجاد شد. من از سال ۲۰۰۸ تاکنون درگیر این پروژه بودم.

« جنیفر لاورنس » که برای بازی در فیلم «اخاذی آمریکایی» ساخته دیوید اوراسل، بهترین بازیگر زن نقش مکمل زن فیلم کمدی یا موزیکال شد، پس از کسب جایزه گفت: دریافت این جایزه برایم غیرقابل باور است، چرا که این افتخار بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

«لاورنس» که پس از فیلم «کتابچه بارقه امید» برای دومین‌بار با «دیوید اوراسل» همکاری کرد، گفت: فرصت همکاری مجدد با «اوراسل» بود که مرا به ایفای نقش در فیلم «اخاذی آمریکایی» علاقه‌مند کرد. حتی قبل از این که فیلمنامه را بخوانم می‌دانستم در این فیلم بازی خواهم کرد و پس از خواندن فیلمنامه عاشق شخصیت «روزالین» در فیلم شدم.

« امی ادامز » نیز که در بخش فیلم کمدی یا موزیکال جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را بدست آورد گفت: هرگز فکر نمی‌کردم بتوانم این جایزه را بگیرم. «دیوید اوراسل» کارگردانی کامل و منحصر به‌فرد است.

« دیوید اوراسل » که با فیلم جدیدش «اخاذی آمریکایی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کمدی یا موزیکال گلدن گلوب ۲۰۱۴ شد، درباره عوامل ساخت فیلم گفت: کارگردان با شیوه نگارش خود بازیگران را به جلو هدایت می‌کند و فکر می‌کنم یک فیلم باید به سرعت ساخته شود. «اوراسل» همچنین از مادرش به عنوان الهام‌بخش شخصیت قدرتمند زنان فیلمش قدردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج