۸۶۸۹۸۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

هوآوی از آمریکا شکایت کرد

شرکت هوآوی، غول تکنولوژی های مخابراتی چین از تصویب طرح «مجوز دفاع ملی ۲۰۱۹» در کنگره آمریکا که باعث محرومیت این شرکت از حقوق عمومی خود شده است، به یکی از دادگاه های واشنگتن شکایت کرد.

خبرگزاری ایرنا: شرکت هوآوی، غول تکنولوژی های مخابراتی چین از تصویب طرح «مجوز دفاع ملی ۲۰۱۹» در کنگره آمریکا که باعث محرومیت این شرکت از حقوق عمومی خود شده است، به یکی از دادگاه های واشنگتن شکایت کرد.

گروه رسانه ای چین روز چهارشنبه گزارش کرد "سونگ لیو‎پینگ" مدیر بخش حقوقی شرکت هوآوی با صدور بیانیه‎ای درباره این موضوع، طرح قانونی مجوز دفاع ملی را ناقض قانون اساسی خوانده و خواستار لغو آن شده است.

از نظر هوآوی طرح یاد شده مصداق محروم کردن این شرکت از حقوق عمومی و مانعی در مسیر فعالیت‎های آن است.
این طرح مستقیماً از هوآوی به عنوان یک مجرم یاد می‎کند و با در نظر گرفتن محدودیت‎های بسیار علیه هوآوی آشکارا قصد بیرون راندن این شرکت چینی از بازار آمریکا را دارد.

بیانیه شرکت هوآوی در ادامه افزوده است، تصویب چنین طرحی نمونه‎ای از رویکرد استبدادی "تحمیل قانون به جای دادرسی" است و آشکارا قانون اساسی آمریکا را نقض می‎کند امید است که دادگاه‎های آمریکا طبق روال گذشته خود در مورد پرونده‎های محرومیت از حقوق عمومی و نقض روند عادی دادرسی، قانون ممنوعیت ارتباط با هوآوی را ناقض قانون اساسی بداند و اجرای آن را متوقف کند.

پیشتر شرکت گوگل نیز اعلام کرده بود آن دسته از همکاری ها با شرکت فناوری هوآوی چین را که مستلزم انتقال سخت افزار، نرم افزار یا سرویس های فنی باشد؛ متوقف کرده است.

این اقدام به این معناست است که نسخه های جدید گوشی های هوشمند هوآوی که بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می شوند، دسترسی به سرویس های محبوب گوگل همچون «گوگل پلی استور»، جی میل و یوتیوب را از دست می دهند.

دولت چین پیش از این تاکید کرده بود ممنوعیت های آمریکا علیه هواوی یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی و اینترنتی این کشور و جهان را بر نمی تابد و آن را تلافی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس قلی

      خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چینیهابازم جلومیزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج