۸۷۰۶
۱۰ نظر
۸۸۶۳
۱۰ نظر
۸۸۶۳
پ

فرجام دلبستگی شوم یک خواهر و برادر!

روزهاي اول قرار گذاشتيم مثل خواهر و برادر غم خوار هم باشيم اما رابطه عاطفي ما خيلي زود به يک دل بستگي شوم تبديل شد و با وجود آن که شوهر و ۲ فرزند داشتم، دلباخته پسري شدم که ۱۹ ساله و ۱۲ سال از من کوچک تر است.

خراسان: من هم مثل تو تنها هستم و از اين زندگي خسته شده ام. ما بايد مثل ۲ دوست در کنار هم باشيم و درد دل کنيم.

زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري ۱۲ مشهد افزود: من و عارف هر روز همديگر را مي ديديم و کمي درد دل مي کرديم. روزهاي اول قرار گذاشتيم مثل خواهر و برادر غم خوار هم باشيم اما رابطه عاطفي ما خيلي زود به يک دل بستگي شوم تبديل شد و با وجود آن که شوهر و ۲ فرزند داشتم، دلباخته پسري شدم که ۱۹ ساله و ۱۲ سال از من کوچک تر است. عارف پسري ساده، بي غل و غش به نظر مي رسيد و اصلا تصور نمي کردم با حيله و نيرنگ مرا به منجلاب اعتياد و فساد اخلاقي بکشاند.

ماجرا از اين قرار است که ما اهل يکي از شهرستان هاي استان مرکزي هستيم و شوهرم کارمند يکي از سازمان هاست. او مردي سخت گير و بي عاطفه اي است که در خانه خيلي بداخلاقي مي کند. من خيلي سعي کردم طوري رفتار کنم که ناراحتي به وجود نيايد اما همسرم هميشه با برخوردهاي سرد خود مرا از زندگي مشترکمان دلسرد مي کرد.

او با کوچک ترين مسئله اي مرا به باد دشنام و ناسزا مي گرفت و آن قدر به من توهين کرد که واقعا هيچ احساسي نسبت به او نداشتم. چيزي که خيلي عذابم مي داد اين بود که او در رفتار با افراد غريبه و زنان ديگر خيلي محترمانه برخورد مي کرد و به قول مادرم بلبل بيرون و زنبور خانه بود.

زن جوان افزود: ما هر شب با هم جر و بحث داشتيم، هر چه مي خواستم به او اطمينان بدهم که در کنارش هستم و با دار و ندارش مي سازم فايده اي نداشت چون غرورش اجازه نمي داد در خانه حتي يک لبخند بزند. با اين وضعيت از حدود ۶ ماه قبل خانواده اي همسايه ما شدند که صداي دعوا و مرافه آن ها نيز هر شب به گوش مي رسيد. اين خانواده پسر جواني دارند که خيلي از شب ها با چشماني گريان از خانه بيرون مي زد و در محوطه آپارتمان قدم مي زد.

يک روز به طور اتفاقي با زن همسايه روبه رو شدم و او گفت که شوهرش معتاد است و زندگي را براي آن ها جهنم کرده است. در اين لحظه پسر جوانش نيز سر رسيد و ما با هم سلام و عليک کرديم. از آن روز به بعد من هر موقع اين پسر جوان را در راهرو مي ديدم سلام واحوال پرسي مي کرديم تا اين که يک روز او گفت: انگار شما هم مثل ما هر روز دعوا داريد و متاسفانه با اين گفت وگوي ساده اولين گام را به سوي بدبختي برداشتم و رابطه اي بين من و آن پسر به وجود آمد که با تصويربرداري هاي مخفيانه از آن مجبور شدم از ترس شوهرم تن به خواسته هاي شيطاني او و دوستانش بدهم و توسط آن ها به دام کراک افتاده ام.

شوهرم به من شک کرده بود و مي خواست مرا براي آزمايش ببرد که همراه پسر همسايه از خانه فرار کردم و به مشهد آمديم اما در اين جا دستگير شديم. اعتراف مي کنم که حماقت کرده ام.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فرجام دلبستگی شوم یک خواهر و برادر!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam jizz

      vaghean ajab chizaie adam mishnave
      mardoomam che mishgelati darana
      mamnoon jaleb bod

    • solmaz

      احمق سن پسرتو داشت خجالتم خوب چیزیه همش خودشونو توجیح میکنن

    • شری

      وقتی ما ایرانیها به جای روانپزشک باید برای درد دل کردن به هر عریبه ای اعتماد کنیم هین می شه دیگه

    • محمد

      خب خیلی حرفاشو مشکلات بغلشم نگفته

      خواهشا زود و یه طرفه به قضیه نگاه نکیند

    • ثریا

      باعث و بانی تمام بدبختی زنها،شوهران بی عاطفه و نفهمی هستن که فکر می کنن خشونت یعنی اقتدار.
      البته خود این خانوم هم عقلش کم بوده وگرنه چیزی که تو مملکت ما زیاده مردان بد رفتار و خشن اند.

    • غزاله

      متاسفانه بعضی خانمها وقتی از مردی که بهش تکیه کردن محبت نمی بینن چون احساساتشون جریحه دار شده از روی احساس دست به حماقتهای بزرگ می زنن.فکر می کنن ارتباط یایه مرده دیگه مشکلشونو حل میکنه بقول معروف ازچاله به چاه می افتن کاش حداقل خانواده خودشون پشتشون باشه که معمولا اینطور نیست.بدبختی سراغ یکی بیاد همه مدله میاد.

    • saeidzebel

      به نظر من زنه از همون اول عاشق پسره شده. توفرهنگ ما یه زن شوهر دار یا بی شوهر با یه پسر 19 یا 20 ساله دوست میشه یعنی چی؟این مزخرفات خواهر برادری دیگه چیه.بعضی ها دوست دارن خودشونو گول بزنن

    • mitra

      damesh garm oon dokhtare

    • sepide

      به عروسک پشت ویترین نگاه نکن چون ممکن عروسکی هم که داری از دست بدی..موضوع خیانت چیز تازه ای نیست الان مد شده....چه مردش باشه...چه زن..البته به همه جسارت نمیکنم..این خانم هم میتونست جلوی نفس شیطانی اش رو بگیره...حداقل به خاطر بچه هاش..محبت از پدر نمیدیدن..الان از مادر هم محروم شدن..عجب صبری خدا دارد...............

    • منم

      طرفی که صحبتشه منم
      براچی فحش میدی
      خوب شد گرفتار تو نشد که صد پله از من بدتری
      شیطون بسیار شیطونی گیرمون افتاد اینجوری شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج