۸۸۹۵۶۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

گلایه یک امام‌جمعه از هزینه میلیاردی کاندیداها

هزینه های میلیاردی برخی کاندیداهای انتخابات مجلس با انتقاد امام جمعه تبریز روبرو شد. امام جمعه قم هم از تلاش های نیروهای اطلاعاتی در دستگیری جاسوسان وابسته به سازمان سیا تقدیر کرد.

خبرآنلاین: از توقیف نفتکش انگلیسی و دستگیری جاسوسان آمریکایی تا اشاره به توصیه های رهبری به ائمه جمعه، از مهمترین محورهای مطرح شده از تریبون خطبه های نماز جمعه سراسر کشور بود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی با بیان اینکه نماز جمعه یک رسانه قوی است، اظهار داشت: مردم در نماز جمعه با مسائل روز جامعه آشنا می‌شوند و روحیه آنان تقویت می‌شود و یکی از علل ایستادگی ملت در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همین قرارگاه‌های نماز جمعه بوده است.

آنگونه که مهر گزارش داده دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب، افزود: ایشان به ائمه جمعه سفارش کردند و فرمودند «مردم را به رعایت تقوا در ابعاد مختلف دعوت کنید».

وی در ادامه با اشاره به توقف کشتی نفت‌کش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: آنان نابجا کشتی ایران را توقیف کردند اما ما بر اساس قانون و تخلفاتی که داشتند کشتی آنها را توقیف کردیم و امروز پیام می‌فرستند که کشتی ما را آزاد کنید.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: ما به دنیا اعلام می‌کنیم که خواهان امنیت آب راه‌های دنیا هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت کشتیرانی را در خلیج فارس مختل کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری جاسوسان گفت: دستگیری جاسوسان آمریکایی موضوع مهمی بود که تعدادی از جاسوسان در مراکز حساسی نفوذ کرده بودند که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در اقدامی به جا آنها را دستگیر کردند که ما به نیروهای امنیتی و نظامی خود افتخار می‌کنیم.

پیغام های انگلیس به ایران برای آزاد کردن نفتکش توقیف شده

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم گفت:نماز جمعه جای هیچ گروه و جناحی نیست، نماز جمعه یک قرارگاه و پایگاه دینی برای دفاع و بیان موضع‌گیری‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است.

وی در ادامه با اشاره به توقیف نفت‌کش انگلیسی در تنگه هرمز گفت: کار انگلیس و آمریکا به‌جایی رسیده که برای حل مساله نفت‌کش‌ها به‌صورت مستمر به مسئولان ایران پیغام و واسطه ارسال می‌کنند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: دوران گردن کشی انگلیس و دیگر سران استکبار در خلج فارس و خاورمیانه به پایان رسیده است.

گلایه امام جمعه تبریز از هزینه میلیاردی برخی کاندیداها

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نیز ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: برای خدمت به مردم هزینه میلیاردی برای تبلیغات لازم نیست، انتخابات مجلس در پیش است و برخی از کاندیداها برای این انتخابات هزینه میلیاردی صرف می‌کنند در حالی که برای خدمت به مردم این هزینه‌ها لازم نیست.

وی ادامه داد: کسانی هستند که میلیاردی برای انتخابات مجلس هزینه می‌کنند، باید از اینها پرسید شما مگر در طول چهار سال نمایندگی چقدر حقوق خواهید گرفت، مردم توجه کنند کسانی که به صورت میلیاردی در انتخابات هزینه می‌کنند دلسوز مردم نیستند.

دستور مهم رهبری به دولت برای تنظیم بازار و افزایش رفاه مردم

آنگونه که مهر گزارش داده، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رهبر انقلاب به دولت جهت تنظیم بازار و رفاه مردم دستور دادند. ایشان به رئیس جمهور و دولت دستور دادند تا تلاش بیشتری در این موضوع داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تجربه نشان داده کاندیدایی که میلیاردی هزینه می کنند ، اینها بفکر مردم نیستند بلکه بفکر منافع خودشانند.................

    • م ش

      واقعا جرا بعضی برا خدمت هزینه های میلیاردی میکنند وچه کسانی این هزینه هارا برا کاندیدا ها میکنند وبه چه منظور آیا این هزینه ها خود ریشه فساد نیست؟

    • بدون نام

      بخور بخوری است در این مملکت ...

    • بدون نام

      اینا همه شون، دلسوز مردم نیستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج