اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۰۶
۵۳۱۶
۵۳۱۶
پ

معتادی که از ترس ترک زندان را انتخاب کرد ا

التماس‌هاي یک معتاد براي رفتن به زندان

وقتي بازپرس با اين واكنش متهم روبه‌رو شد، از او علت را پرسيد كه مرد معتاد عنوان كرد اگر در كمپ بستري شوم، افراد حاضر در آنجا آنقدر مرا كتك مي‌زنند تا اعتيادم را ترك كنم. نمي‌خواهم شكنجه شوم و فقط غذايم يك تكه نان باشد. آنها با اين كار مرا مي‌كشند. مي‌خواهم زنده بمانم و ...

جام جم: سارق معتاد وقتي در جلسه بازپرسي در دادسراي شهريار متوجه شد، بازپرس قصد دارد او را براي ترك اعتياد به يك كمپ معرفي كند، از ترس اين‌كه مسوولان كمپ وي را اذيت كنند، با التماس از قاضي پرونده خواست او را به زندان انتقال دهند.

چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ شهريار تماس گرفت و از دستگيري سارق جواني درون باغ خانوادگي‌اش خبر داد.

دقايقي بعد ماموران با حضور در محل، مشاهده كردند صاحب باغ يك مرد جوان را با طناب به درخت بسته است.پس از باز كردن طناب‌هاي مرد جوان، او مدعي شد، صاحب باغ به اشتباه او را دستگير كرده است و بايد آزاد شود.

ماموران براي بررسي موضوع صاحب باغ را به همراه مرد بازداشت‌شده به مركز پليس منتقل كردند.در تحقيق از صاحب باغ معلوم شد، هنگامي كه شب حادثه براي سركشي به آنجا رفته بود، متوجه حضور مرد غريبه‌اي شده كه با سرقت چند ابزار كشاورزي در حال ترك باغ بوده است.

در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد، در جريان فرار مرد سارق، صاحب باغ با چوبدستي به او حمله كرده و جوان سارق به دليل ضربات وارده بي‌هوش شده و كنار درختي مي افتد. در همين موقع صاحب باغ دست و پاي وي را با طناب به درخت بسته و با پليس تماس گرفته است. درپي اظهارات وي، جوان سارق بازجويي شد.

متهم جوان به پليس گفت: از چندي پيش مصرف مواد مخدر (كراك و شيشه)‌ را شروع كردم. هربار بخشي از اموال خانه خود و اعضاي خانواده‌ام را سرقت كرده و با فروختن آنها هزينه خريد مواد مخدر را تامين مي‌كردم.

وي افزود: خانواده‌ام از ترس آبروي خانوادگي‌شان از من شكايت نمي‌كردند. چند بار قصد داشتند مرا در كمپ ترك اعتياد بستري كنند، كه هر بار از آنجا فرار كرده و دوباره به خانه‌مان باز مي‌گشتم.

متهم اضافه كرد: شب حادثه پولي براي خريد مواد مخدر نداشتم و سرگردان خيابان‌هاي شهر بودم تا اين كه پس از طي مسافتي خود را مقابل يك باغ يافتم. از ديوار تخريب شده كنار باغ وارد آنجا شدم. پس از جستجو در آن محل، چند قطعه ابزار كشاورزي را پيدا كرده و قصد داشتم با سرقت و فروختن آنها مواد مخدر بخرم.

ماموران با احضار خانواده سارق به تحقيق از آنها پرداختند و معلوم شد، متهم پدر ۲ فرزند است و به زور و كتك پول و اموال قيمتي خانواده‌اش را هزينه خريد مواد مخدر مي‌كند.

در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد، چند روز پيش دزد معتاد پس از مصرف مواد مخدر (شيشه) قصد جان همسر و ۲فرزندشان را داشته كه موفق نشده است و آنها نيز ديگر حاضر به ادامه زندگي با وي نيستند.

با اطلاعات به دست آمده، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد. ماموران متهم را براي ادامه تحقيقات به شعبه سوم بازپرسي دادسراي شهريار منتقل كردند.

شاكي كه در دادسرا حاضر شده بود، با اطلاع از وضعيت خانوادگي متهم و اين كه او صاحب ۲ فرزند است، از شكايت خود صرف نظر كرد و خواست تا بازپرس پرونده دستور دهد، متهم براي ترك اعتياد به كمپ منتقل شود.

التماس‌هاي متهم براي رفتن به زندان
وقتي بازپرس پرونده درخواست شاكي را پذيرفت، مرد معتاد ـ متهم ـ با التماس از بازپرس خواست اجازه ندهد، ماموران او را به كمپ ترك اعتياد منتقل كنند، بلكه مي‌خواهد به زندان برود تا در آنجا اعتيادش را ترك كند.

وقتي بازپرس با اين واكنش متهم روبه‌رو شد، از او علت را پرسيد كه مرد معتاد عنوان كرد اگر در كمپ بستري شوم، افراد حاضر در آنجا آنقدر مرا كتك مي‌زنند تا اعتيادم را ترك كنم. نمي‌خواهم شكنجه شوم و فقط غذايم يك تكه نان باشد. آنها با اين كار مرا مي‌كشند. مي‌خواهم زنده بمانم و ...

با اين حال، مرد معتاد تحويل يكي از كمپ‌هاي ترك اعتياد شد تا پس از بهبودي از آنجا مرخص و نزد خانواده‌اش بازگردد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

التماس‌هاي یک معتاد براي رفتن به زندان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج