۸۹۴۱۸۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

اتحادیه خانوادگی دزدان طلا در مشهد متلاشی شد

فرمانده انتظامی مشهد از متلاشی شدن باند ۴ خواهر سارق با سرقت ۲۳۰ میلیون تومان طلا در مشهد خبر داد.

فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: فرمانده انتظامی مشهد از متلاشی شدن باند ۴ خواهر سارق با سرقت ۲۳۰ میلیون تومان طلا در مشهد خبر داد.

سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: در پی گزارش کیف‌زنی‌های سریالی از مشتریان طلافروشی‌ها و مجتمع‌های تفریحی مشهد، دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری ۳۴ بانوان پلیس مشهد در این ماموریت ضربتی با بررسی علمی سرنخ‌های به‌دست آمده توانستند ۴ زن که از گردانندگان این باند و خواهر بودند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

وی ادامه داد: تیم‌های تجسس کلانتری بانوان در ادامه پیگیری‌های علمی این پرونده پس از شناسایی پاتوق اصلی متهمان، ساعت ۶ بامداد روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و خانه مسکونی اعضای باند را بازرسی کردند.

آقابیگی بیان کرد: ماموران کلانتری بانوان مشهد در این عملیات ۳ خواهرکه از عاملان اصلی سرقت‌ها بودند را به‌همراه ۲ مرد که از اعضای خانواده آن‌ها هستند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: ماموران کلانتری بانوان مشهد بلافاصله برای دستگیری زن جوانی که از دیگر اعضای این باند سرقت است، وارد عمل شدند و این متهم را در خانه مسکونی‌اش واقع در شهرک شهید رجایی در حالی دستگیر کردند که از راه پشت بام وارد حیاط خانه همسایه شده بود و قصد فرار داشت.

وی افزود: تحقیقات پرونده ادامه یافت و افسران دایره تجسس کلانتری بانوان دریافتند زن جوانی که ۳ خواهرش دستگیر شده‌اند و سرکرده باند است به‌همراه مردی که مالخر اموال مسروقه بوده به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده‌اند.

آقابیگی با بیان اینکه جستجوهای پلیسی برای دستگیری ۲ متهم فراری پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با بررسی‌هایی که تاکنون از شاکیان شناسایی شده پرونده به‌عمل آمده و برابر اظهارات متهمان، اعضای این باند مقادیری طلاجات به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران کلانتری بانوان در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد و دیگر وسایل سرقتی کشف و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقیف کرده‌اند.

وی عنوان کرد: تحقیقات درباره این باند ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاه

      دیگه به صقیروکبیر نمیشه اعتمادکرد.!!

    • بدون نام

      باز مشهد و مشهدی

    • بدون نام

      تیتر باحالی زدید اتحادیه خانوادگی خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج