اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۴۲۲۶
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

مرعشی: هر کس ناموفق بود، محبوب‌تر است!

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح طلبان اگر چهره های خوش‌فکر، اندیشمند، توانا و صالح داشته باشند ولی نتوانند مردم را با خود هماهنگ کرده و با معدل و خواست مردم حرکت کنند، شکست می خورد.

ایرنا نوشت: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح طلبان اگر چهره های خوش‌فکر، اندیشمند، توانا و صالح داشته باشند ولی نتوانند مردم را با خود هماهنگ کرده و با معدل و خواست مردم حرکت کنند، شکست می خورد.

مرعشی: هر کس ناموفق بود، محبوب‌تر است!

حسین مرعشی:

* در منطقه ما میل به تغییر واقعی وجود ندارد، نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، ذخیره ها و توانایی های فرهنگی و اجتماعی در درون جامعه است. اگر دوره مشروطه را مطالعه و بررسی کنیم متوجه می شویم تعداد اندکی از مردم و نخبگان با مفاهیمی چون قانون، پاسخگویی، آزادی و دموکراسی آشنا بودند.

*باید بپذیریم ما ایرانی ها از رهبران ناموفق و شکست خورده رضایت بیشتری داریم؛ هر کس با نیتی خوب آمد و نتوانست کاری انجام دهد محبوب تر است. در ۳۰ تیر ۱۳۳۱مردم مصدق را نخست وزیر کردند، چه شد که ۱۳ ماه بعد از آن، کسی از مصدق دفاع نکرد؟ امیرکبیر اهداف بلندی داشت، می‌خواست دانشگاه تاسیس کند، راه بسازد امنیت برقرار کند، با فساد مبارزه کند و ایران را توسعه دهد اما وقتی به هر دلیل شکست خورد و از حمام فین کاشان سر درآورد ایران با ۵۰ سال اخیر، محتاج تحولاتی شد که در پهلوی اول و به کمک انگلیس حادث شد. ما به رهبران موفق نیاز داریم، اگر رهبران ما با اهداف بلند و نیت متعالی شکست بخورند، تنها سودش این است که آیندگان به آنها افتخار کنند، ولی ۵۰ یا ۱۰۰ سال از توسعه و موفقیت عقب می مانیم.

* اصلاح طلبان اگر چهره های خوش‌فکر، اندیشمند، توانا و صالح داشته باشند ولی نتوانند مردم را با خود هماهنگ کرده و با معدل خواست مردم حرکت کنند، اتفاقی نمی‌افتد و مثل لشکری می‌ماند که قلب آن پیش می رود ولی یمین و یسارش متوقف است و شکست می خورد.

*اصلاح طلبی کار بسیار سختی است، همان کسانی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند به دنبال اصلاحات هستند. به همین دلیل اصلاح طلبی از پیچیده ترین کارهای ایران شده است. ذات و مرام بعضی از دوستان ما هنوز انقلابی است و انقلابی گری نهادینه شده است، در این شرایط قصد داریم با پرچم اصلاحات کار را پیش ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی ناموفق نفرت انگیزترین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون رو داره میگه نه یکیشون رو

    • بدون نام

      مردم متوجه شده اند اصلاحي وجود نداره و اصول و كارگزاري هم وجود نداره اينها همگي يكي هستند و در يك سمت و سو و با يك هدف حركت ميكنند ...!!!!سعي نكنيد اينها را متفاوت از هم نشون بديد

    • بدون نام

      آنچه دولت ناتوان روحانی ناموفق بوده کجایش محبوب است ...

    • ایران من

      این و راست میگه موفقیت بستگی به تمرکز روی یک مساله داره ممکنه تمرکز روی اعتماد به دوستان نزاری یا تمرکز و روی چاپلوسی بزاری اینا خوب موفق میشند برای همینه که جامعه ما این شکلیه

    • بدون نام

      مشکل مردم نیستند مشکل از فردای انتخابات شروع میشه ِ زمانی که تمام نهادهای انتصابی روبروی رای ملت می ایستید یا به عبارتی باخت خود را قبول نمی کنند ِ چنین سیاستمدارانی باعث عقب ماندگی کشور می شوند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم یه نوع تبلیغ است

    • بدون نام

      یه جوری حرف میزنن که انگار این گند کاریا کار ما اصلاح طلبا نبوده

    • بدون نام

      متأسفانه اصلاح طلبان بیشتر توانستند قیمتها را اصلاح و افزایش دهند ؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج