۹۰۲۵۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حسن نصرالله: پاسخ به تجاوز اسراییل قطعی است

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مجمتع سید الشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

ایسنا: «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مجمتع سید الشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

وی تصریح کرد: لبنان از یکشنبه گذشته تاکنون در مرحله جدید و اوضاع خاصی به سر می‌برد و دشمن اسرائیلی نیز در حالت آماده‌باش در منطقه قرار دارد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: ما از موضع رسمی لبنان که تجاوزگری اسراییل را نوعی اعلام جنگ به لبنان اعلام کرد، بسیار قدردانی می‌کنیم.

حسن نصرالله: پاسخ به تجاوز اسراییل قطعی است

سیدحسن نصرالله افزود: نوعی اجماع و توافق ملی درخصوص محکوم کردن این حادثه و در نظر گرفتن آن به عنوان یک تجاوزگری علیه لبنان، وجود دارد و تمام گروه‌های مقاومت و ملت مقاوم موضعی قاطعانه اتخاذ کردند به گونه‌ای که راه به روی تمام کسانی که دچار وهم و خیال شده‌اند، بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه به تجاوزگری اسراییل به لبنان پاسخ داده خواهد شد بیان داشت: مقاومت این بار مانند عملیات‌های قبلی منحصر به مزارع شبعا نمی‌شود، بلکه ممکن است در هر جایی صورت بگیرد. مقاومت در چارچوب یک عملکرد و تاتکیک مشخص و بر اساس اراده و خواسته خود زمان و مکان مناسب برای پاسخگویی را انتخاب می‌کند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: باید اسراییل بداند که حریم هوایی لبنان به رویش باز نیست تا هر وقت بخواهد یک پهپاد بر فراز لبنان ارسال کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: تحقیقات کارشناسان نشان داد که پهپاد نخست مانند پهپاد دوم، بمب گذاری شده بود و برای جاسوسی نبوده اند.

وی تاکید کرد: هیچ کارگاه ساخت موشک‌های نقطه‌زن در محل سقوط دو پهپاد وجود ندارد. اگر کارگاه ساخت موشک‌های هدایت شونده نقطه‌زن داشتیم، من آن را صراحتا اعلام می‌کردم. نتانیاهو می‌خواهد کارگاه ساخت موشک را بهانه‌ای برای تجاوز به لبنان اتخاذ کند.

سید حسن نصرالله بیان داشت: پاسخ به تجاوزگری اسراییل امری قطعی است و تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: پاسخ به تجاوزگری اسراییل امری قطعی است تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.

وی بیان داشت: ما به این امر اهمیتی نمی‌دهیم که نحوه پاسخ را اعلام کنیم ولی برای ما بسیار اهمیت دارد که دشمن همچنان سردرگم بماند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: باید به دشمن بفهمانیم که لبنان تجاوز به خود را بر نمی‌تابد و این همان چیزی است که میشل عون رییس جمهور لبنان نیز اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر سید

    • حمید

      امیدوارم ایندفعه مقاومت لبنان جواب کوبنده ای بده به این کودک کشان و این جواب طوری باشه که بازدارنده باشه و این آخرین باری باشه که این رژیم جعلی به کشور لبنان تجاوز کنه.منتظریم تا ببینیم

    • بدون نام

      چه وقت اون وقتی که اعلام کردی تمام شد یک وقت دیگه بده

    • بدون نام

      معلوم نیست اخرعاقبت خاورمیانه کجاختم میشه ومردم اسوده خاطر زندگی میکنندانهمه پیامبران هم موفق نشدن منطقه را ارام کنند خدابدادشون برسه

    • نااشنا

      لطفا زودتر

    • بدون نام

      اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا شعار میدی؟ برو نابودش کن دیگه

    • بدون نام

      درگیری حزب ا... و اسراییل قطعا آخرین درگیری خواهد بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین خیال باش

    • نصرالله

      لبنان ویران به ز اسرائیل آباد !

    • آراد

      علی برکت الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج