۹۰۴۴۶۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

یک استعفای دیگر در دولت جنجالی ترامپ

دولت جنجالی دونالد ترامپ در آمریکا باردیگر با یک استعفای دیگر و البته این بار مرتبط با طرح پردردسر معامله قرن روبرو شده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، «جیسون گرینبلات» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور فلسطین قرار است به زودی از دولت ترامپ جدا شود.

در این ارتباط منابع غربی گفته‌اند که گرینبلات طی چند هفته آینده رسماً از کار در دولت ترامپ انصراف خواهد داد.

استعفای نماینده آمریکا در امور فلسطین در حالی است که او پیگیری طرح جنجالی «معامله قرن» را هم برعهده داشته است و کاخ سفید اعلام کرده بود که رونمایی از این طرح به بعد از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی موکول شده است.

یک استعفای دیگر در دولت جنجالی ترامپ

از سوی دیگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از انتشار خبر استعفای آتی گرینبلات با واکنش به این خبر در توئیتر اظهار داشت: جیسون گرینبلات به منظور در پیش گرفتن کارش در بخش خصوصی، بعد از تقریباً سه سال (حضور در) دولت من، از دولت خارج خواهد شد.

ترامپ همچنین در ادامه گفت: جیسون یک دوست عالی و وفادار و وکیلی خارق العاده بوده است. فداکاری او در قبال اسرائیل و تلاشش در زمینه صلح بین اسرائیل و فلسطینیان فراموش نخواهد شد. جای خالی او احساس خواهد شد. از تو متشکرم جیسون.

از زمان راهیابی ترامپ به کاخ سفید در ژانویه ۲۰۱۷ تاکنون، ده‌ها نفر از اعضای ارشد دولت وی استعفا کرده و یا اخراج شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا دولت ترامپ رکورددار بیشترین میزان استعفاها در یک دولت در تاریخ آمریکا باشد.

کمتر از ده روز پیش نیز، «مادلین وستر هات» دستیار شخصی ترامپ که در کاخ سفید به دست راست رئیس جمهوری معروف بود از مقام خود استعفا کرد و درباره استعفای او گفته شد که برخی اتهاماتی درباره انتشار جزئیاتی از خانواده ترامپ و امور داخلی کاخ سفید باعث استعفای دستیار اجرایی ترامپ شده است.

بی‌ثباتی تصمیم‌های سیاسی رئیس جمهوری آمریکا یکی از عوامل اصلی افزایش تعداد استعفاها عنوان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نماینده آمریکا استیفا ٕداده است و بعد از آنهم باز استیفا ٕ خواهند داد چون در حقیقت می دانند فلسطین سرزمین اجدادی فلسطینیان است که با کار و تلاش و مزد و زحمت بسیار در آن شهر بیش از یک قرن سکنی داشته اند و اکنون سوال این نماینده بر شخص نتانیاهو با استیفا ٕ اش باید این باشد ای خدا نشناس
      چطور می توان بر فلسطینیان جنایت و حقوق قانونی آنها را سلب نمود . آیا دیگر آمریکا و اسرائیل با این جنایت بر انسانهای مظلوم و بی گناه ، دین ، وجدان ، ناموس و مذهبی خواهد داشت ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج