۹۰۴۴۵۳
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

جانسون با پنس فقط درباره مرغ کلری سخن گفت

به دنبال دیدار بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در لندن، شبکه یو اس تودی نوشت: جانسون با نادیده گرفتن موضوعات مهم منطقه، در این دیدار بیشتر به موضوع خرید و فروش مرغ های کلری پرداخت.

ایرنا: به دنبال دیدار بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در لندن، شبکه یو اس تودی نوشت: جانسون با نادیده گرفتن موضوعات مهم منطقه، در این دیدار بیشتر به موضوع خرید و فروش مرغ های کلری پرداخت.

به گزارش روز پنجشنبه شبکه آمریکایی یو اس تودی ، جانسون در کنار موضوعات مهمی مانند برگزیت در دیدار امروز خود با مایک پنس به موضوع مشاوره غذایی و توصیه به آمریکایی ها برای خوردن بیشتر هگیس انگلیس پرداخت.

شبکه یو اس تودی می نویسد، با توجه به تصمیم لندن برای خروج از اتحادیه اروپا در دیداری که قرار بود بیشتر به مسئله مهم توافق تجاری میان آمریکا و انگلیس پرداخته شود، جانسون به پنس گفت که ما دیگر خواهان خوردن مرغ های کلری نیستیم.

جانسون با پنس فقط درباره مرغ کلری سخن گفت

در اکثر کشتارگاه‌های آمریکا لاشه مرغ را پس از کشتن و پوست کندن، با کلر یا مواد شیمیایی دیگر می‌شویند و ضد عفونی می‌کنند؛ اصطلاح مرغ کلری به معنی مرغی که با کلر شسته شده، از همین جا آمده است.

به جز شست‌وشو با کلر، کشاورزان و دامداران آمریکایی با استفاده از بذرهای اصلاح‌شده ژنتیکی یا تراریخته و نیز تزریق هورمون رشد به گاو، بهره‌وری و قابلیت رقابت محصولاتشان را بالا می‌برند.

جانسون همچنین به پنس گفت که آمریکایی ها به اندازه کافی گوشت گوسفند و هگیس انگلیسی را نمی خورند، وی در ادامه قول داد که روی توافق نامه تجاری کار کند که برای هر دو طرف رضایت بخش باشد.

هگیس اصلی ترین غذای اسکاتلند است که از سیرابی گوسفند به همراه پوره ی سیب زمینی و پیاز درست می شود و در کنار سبزیجات تازه سرو می شود.

به دنبال توافق احتمالی تجاری میان انگلیس و آمریکا، برخی از مقامات انگلیسی تا کنون بارها در مورد استفاده مرغداران آمریکایی از کلر برای شستشوی مرغ ها اظهار نگرانی کرده اند.

استفاده از روش‌ شستشوی مرغ توسط کلر در اتحادیه اروپا ممنوع است و به همین خاطر آمریکا نمی‌تواند مرغ کلری، گوشت گوساله هورمونی یا محصولات کشاورزی تراریخته را به کشورهای عضو این اتحادیه از جمله انگلیس صادر کند.

کشاورزان و دامداران بریتانیا می‌ترسند که در صورت توافق تجاری و برداشته شدن این ممنوعیت، نتوانند با محصولات آمریکایی رقابت کنند و دیر یا زود ورشکست شوند.

نخست وزیر انگلیس در هفته گذشته با سخنانی کنایه آمیز به جرمی کوربین رهبر حزب کارگر وی را مرغ کلری خطاب کرد.

جانسون همچنین در دیدار با مایک پنس گفت: ما دیگر خواهان مرغ های کلری نیستیم زیرا خودمان یکی از اون بزرگ هاشو در حزب مخالفین (جرمی کوربین) داریم.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مرداد ماه گفت: به احتمال زیاد ایالات متحده می تواند معامله تجاری "خارق العاده ای" با انگلیس به امضا برساند.

رئیس جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران افزود: ما قصد داریم با انگلیس رابطه خارق العاده ای برقرار کرده و یک توافق تجاری فوق العاده با لندن داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره بابا، خوب چرا از ایران مرخ! وارد نمیکنن؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه به اره بابا گفتنت ونه مرخ نوشتنت

    • بدون نام

      مرغای ایران هرچی دلت بخواد ازجون ادمیزادتاشیره مرغ توش هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج