۹۰۹۵۳۲
۲۶ نظر
۵۰۱۲
۲۶ نظر
۵۰۱۲
پ

ادعا‌های پسرپادشاه سعودی علیه ایران

خالد بن سلمان با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که تهران به تاییدکنندگان خود به عنوان یک ابزار نگاه می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: خالد بن سلمان با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که تهران به تاییدکنندگان خود به عنوان یک ابزار نگاه می‌کند.

خالد بن سلمان، برادر و معاون محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در صفحه توییتر خود مدعی شد: تهران ادعای حمایت از مستضعفان را می کند اما امروز ما می بینیم که این کشور به طور بی ارزش و بزدلانه برای حفظ بقا و امنیت، خود را با پوشش آنها می پوشاند.

معاون وزیر دفاع عربستان همچنین مدعی شد: تمام فرزندان یمن و ملت های عربی بدو ن استثنا باید بدانند که تهران به تاییدکنندگان خود به عنوان یک ابزار نگاه می‌کند؛ ابزاری برای تحقق اهداف خود و همچنین برای حمایت از خود نه حمایت از این کشورها و ملت‌های آنان.

این مواضع و ادعاهای خالد بن سلمان پس از حملات انصارالله یمن به پالایشگاه های نفت سعودی و همچنین وضع تحریم های جدید از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران مطرح شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعد از ظهر روز چهارشنبه در توییتر خود نوشت که از استیون منوچین، وزیر خزانه داری این کشور خواسته است تا تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را "به شکلی قابل توجه" افزایش دهد که این تحریم ها بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را نیز شامل شد.

انصارالله یمن پیش از این دو پالایشگاه نفت سعودی را مورد هدف حملات پهپادی و موشکی قرار دادند که سعودی ها با طرح ادعاهای بی اساس اعلام کردند" سلاح مورد استفاده در این حملات ایرانی است."

این اتهامات و ادعاها در شرایطی مطرح می شود که مقامات رسمی کشورمان از همان ابتدا گفته‌اند که راه حل بحران یمن راه حل نظامی نیست و کسانی که فکر می‌کردند با قدرت نظامی و خرید تسلیحات از آمریکا می‌توانند مردم بی دفاع یمن را در چند روز شکست دهند اکنون می‌بینند که بعد از چندین سال وضعیت چگونه است چنان که سیستم‌های پیشرفته دفاعی قدرت رهگیری موشک‌ها و پهپادهای یمن را ندارند و برای این که این شرمساری را جبران کنند به دیگران تهمت می‌زدند.

محمدجواد، ظریف وزیر خارجه کشورمان نیز در تازه ترین توییت خود نوشت: با توجه به اینکه رژیم سعودی، ایران را بابت حمله به تأسیسات نفتی خودش مقصر می‌داند - که اتهامی بی‌اساس است - جالب است که آنها امروز با نقض آتش‌بس مورد حمایت سازمان ملل، برای تلافی به «حدیده» یمن حمله کردند. واضح است که حتی خود سعودی‌ها هم دروغ دخالت ایران را باور ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سر عربستان که کار یمن رو نمیتونه یه سره کنه تموم شه ماجرا ها تا کی میخوان به این کشمکش ادامه بدن یه طرف کار رو یه سره کنه والا اگر خدایی وجود داره باید یه بلایی سر پشت صحنه ها بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنج سال جنگ و ده تا پانزده هزار کشته در یمن اما ایران بعد از هفت سال جنگ و یک میلیون کشته و میلیونها آواره در سوریه! مقایسه‌ی خیلی سختی نیست! ب نظرت کدوم یک جون انسانها براش مهمه؟

      • بدون نام

        پشت صحنه همین جلوی روت هست امریکا سیاستش گره خورده با اسرائيل و السعود فعلا یه راه حل خوب براشون هست تا کم کم علمش کنن برای جنگ باایران نمونه مدرن صدام حسین بشه

    • pooya

      بزدل گاوهایی شیرده هستن!!!ا بی ارزش شمایدکه شیشه عمربقاتون دردست امریکاست.موقع ذبخ فراررسیده.خخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وعده خدا حقه.صبرش زیاده.ولی عاقبت پیروزی با مستضعفین جهانه.چنان هیمنه ی آمریکا رو درهم بکوبه که نفهمه از کجا خورده.ملت ما تحریم رو علیرغم مشکلات تحمل میکنه ولی زیر بار مذاکره تحت فشار نمیره.

      • بی نام؛

        آرزو بر خیال پردازان عیب نیست طبیعی هم هست

    • داریدش

      خالد ...پسر بن سلمان سعودی؟شما تروریست های ادم کش بزدل هستید که افراد منتقد خود مثل خاشقچی را میکشید

    • بدون نام

      بیشرف تو دیگه حرف مفد نزن

    • بدون نام

      راه حل یمنی یمنی ، هه هه

    • حسین

      آقای خالد‌ من سیاسی نیستم ولی چشمم روی حقایق مثل نمی بندم اگه ایران به لبنان وبمن قدرت نمداد الان یمن مصادره شمالبنان هم دست اسراییل بود اگه کشورشما باایران میشد الان بجای اینکه شما ازاسراییل وامریکا مثل مرگ میترسید اونا ازشما میترسیدن‌ همونطورکه از ایران وحزب الله میترسن

      پاسخ ها

      • pooya

        گاوخالدبهتره اربابشون اسم بقره گذاشته.خخخخخخخخخخخخ

    • غلام

      وقتی افراد عقب افتاد ه ای چون تو وبرادرت عاجز از درک واقعیت های کشورها ی اسلامی هستید وبه امریکا و غرب تکه کرده اید اوضاع عربستان بهتر ازاین نمی شود انشاءالله سیاسیون مخالف قدرت ازشما خواهند گرفت

    • بدون نام

      نابودی عربستان سعودی کافر و به خاک خون کشیدن ان تنها کوچک ترین پاسخ به جنایتهای ان ملعون شیطان صفت است.

    • بدون نام

      مرگ بر بنان سلمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر بن سلمان

    • درین درین

      یعنی همونجوری که امریکا به عربستان بهدعنوان یه ابزار نگاه میکنه؟!!

    • جعفر

      خفه شو تو دیگه
      بیچاره ونوکر آمریکا

    • اسدی

      واقعاجای تاسف داره که تعداد انگشت شماری هنوز در خواب هستند و این همه شجاعت و قدرت در یمن را نمی بینند و حمایت از عربستان میکنند

    • بدون نام

      اینکه شما ملت مستضعف یمن را بمباران میکنید خود گواهی است برای مرام کثیف شما

    • ازاسیران جنگ تحمیل عراق

      ای گاوشیرده بزدل ترسوشمااینقدرپست ونامردید که یک دولت دردست. داریدولی از یک قهرمان بنام خاشقچی مخالفتون راقطعه قطعه میکنیدبعدازجسدش هم میترسیدوبا اسید از بینش میبریدخجالت بکشیدشمانباید اسم خودتون بیاورید تمام مردم دنیاشمارامیشناسند برویدخودکشی بکنیداگریه جو غیرت و وجود داشتیید

    • رضا

      بقرة الخالدبن بقرة السلمان عبدابقرة داره عین گاو ما ما،میکنه اینقدر دوشیدنشون دیگه زخم وزیلی شدن دردشون گرفته

    • بدون نام

      ما توی ایران بدبخت و فقیر و مستضعف زیاد داریم
      ایران از لبنان و سوریه و فلسطین بعنوان ابزار استفاده میکنه .

    • بدون نام

      مرگ بر آل سعود مرگ بر اربابش امریکا ما آ ماده جنگیم بسم الله

    • بدون نام

      عربستان ذلیل بدبخت شده گیج شده گاو شیرده امریکا هم نمیتونه ازش دفاع کنه خخخخخ مرگ بر پادشاه عربستان بی عرضه مفت خور

    • کهنه سرباز وطن

      خاندان آل سعود وهابی و تکفیری خوب بود کمی هم تاریخ خانواده جنایتکارش رو مرور کند همین آل سعود وهابی و تکفیری به قبور ائمه بقیع رحم نکردند مثل اجداد منحوس و جهنمی گوربگور شان فقط بلد هستند زنان و کودکان رو بکشند واز روبرو شدن با رزمندگان واهمه دارند و عین سگ فرار میکنند و فقط بلد هستند واق واق کنند

    • بدون نام

      چه سالی بود عربستان زر زد بود شاه دستور داد خلبانان نیروی هوایی ایران بعد دوساعت همه اونا را خفه کرده بود حالا پسر بن سلمان برای کشور ایرا ن خط ونشون میکشه خدایا ترا شکر بشبن گاو ده من شیرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج