۹۱۲۳۷۶
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

تلاش برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها با این توجیه که رفتن به ورزشگاه مطالبه اصلی زنان نیست، اظهار کرد: زنان مطالبات زیادی دارند و کسی هم نگفته که رفتن به ورزشگاه تنها مطالبه زنان است. یکی از مطالبات زنان، حضور در ورزشگاه‌هاست و باید به این مطالبه در کنار سایر مطالبات توجه کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها با این توجیه که رفتن به ورزشگاه مطالبه اصلی زنان نیست، اظهار کرد: زنان مطالبات زیادی دارند و کسی هم نگفته که رفتن به ورزشگاه تنها مطالبه زنان است. یکی از مطالبات زنان، حضور در ورزشگاه‌هاست و باید به این مطالبه در کنار سایر مطالبات توجه کرد.

تلاش برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

معصومه ابتکار در ادامه افزود: دولت یازدهم و دوازدهم همه مطالبات زنان را پیگیری و برای برآوردن آنها برنامه‌ریزی کرده است. اخیرا نشست تخصصی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای صمت، کشاورزی و رفاه و زنان کارآفرین در حوزه صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و استارت‌آپ‌ها برگزار شد. در این جلسه زنان هم از موفقیت‌ها و هم از مشکلات خود گفتند و قرار است این سلسله نشست‌ها با محوریت حل مشکلات زنان کارآفرین ادامه یابد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه یکی از مطالبات زنان اصلاح قوانین مربوط به زنان است، تصریح کرد: دولت در این زمینه نیز فعالیت داشته است. اکنون پنج لایحه در این زمینه در کمیسیون لوایح دولت در حال بررسی است. لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که در مجلس شورای اسلامی است، برای دولت اهمیت زیادی دارد. لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت نیز توسط رئیس قوه قضاییه برگردانده شد و اکنون در دستور کار کمیسیون لوایح دولت است. برنامه اقدام و عمل فرابخشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نیز به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و این دستگاه‌ها مشغول بوده و گزارش عملکرد خود را به‌زودی ارائه می‌کنند.
ابتکار در پایان با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به حوزه زنان برای دولت یازدهم و دوازدهم اهمیت زیادی دارد، گفت: نسبت مدیران زن در دولت از ۱۳/۶ درصد به ۱۸/۶ رسیده است. ما همه تلاش خود را برای برآورده کردن مطالبات زنان ادامه می دهیم اما این مطالبات دلیل نمی‌شود که انکار کنیم. یکی از مطالبات زنان، حضور در ورزشگاه‌هاست؛ ما تلاش می‌کنیم این مطالبه زنان با رعایت مسائل شرعی محقق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی ایشون خودش رو رده به خ... یا واقعا خائنه

    • بدون نام

      یعنی ایشون خودش رو رده به خ... یا واقعا خائنه

    • بدون نام

      من هم موافق رفتن خانم ها به ورزشگاه هستم اما بعد از حل مشکل تورم، بی ارزش شدن پول، بیکاری ،ازدواج جوانان، شفافیت اموال مسئولین، دستگیری اختلاسگران ، رشوه و یه چند صد مشکل دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عه؟؟ پس حقوق زنان کم اهمیت تر از هرچیزی و باید اول به کارای اقایون رسیدگی بشه؟

    • بدون نام

      تلاش برای رای جمع کردن در انتخابات اینده .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تلاش برای منحرف کردن ذهن شما ساده ها. مگه مطالبات زنان به انتخابات ربط داره؟؟

    • بدون نام

      شماراه به خدا قسم میدم اینکارنکنید.این همه بی حجابی.بی بندوباری.بس نیست..به خدا زن باحجاب داخل باشگاه مردانه که ورزشکاران نیمه عریان هستند نمیاد.گناهش گردن کسانی که برای جمع کردن چندتا رای. پیشنهاد اینکاررامیدهند.برید توپاساژها ببیند چه خبره ار بی حجابی.این برای کشور سودی ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا باشگاه نه ورزشگاه دوما مردا بی حجاب نیستن حجاب و پوششون هرچی باشه از افکار منحرف شما پوسیده ها و غارنشینا بهتره. میگم از کدوم غار اومدی؟ علی صدر یا حرا؟

    • بدون نام

      لطفا حضور مردان در ورزشگاه های بانوان راهم پیگیرشوید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      بدبختی زمانی گریبان ما رو گرفت که زنان به مطالباتشون رسیدن

    • بدون نام

      فیفا خودش میداند چکار کند انشالله فوتبال ایران را محروم کند خیال همه راحت شود

    • سید

      از کار بگو
      من مرد هم اگر ورزشگاه نرم چیزی نمیشه
      کل فوتبال هم تعطیل بشه چیزی نمیشه

    • بدون نام

      مرسی که هستی ابتکار

      پاسخ ها

      • shanjani

        ''' لطفا برای حضور زنان در استادیوم ها' که خواست ''' دشمن '' است تلاش نکنید'!

    • بدون نام

      بازهم تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خیلی چرت میگه

    • بدون نام

      بهترین کار این است که تیم فوتبال خواهران هم درست کنند در یک رمان خاص فقط خواهران به ورزشگاه آزادی بروند وفوتبال خودشان را تماشا کنند ای وای از شهرهای پر جمعیت وبیکاری زنان والبته بعضی ها

    • بدون نام

      به ورزشگاه رفتن زنان طرحی از طرف دشمن است وزنان مسلمان باید متوجه باشند ونقشه دشمن برای اینکار خطر ناک است وباید برای این موضوع اعتراض کنند قداست وعفت واحترام زنان مسلمان را با اینگونه کارها می خواهند کم کنند واصلاً فوتبال را در جامعه ما اینگونه رواج می دهند فقط برای ناهنجاریهای اخلاقی خواهران مسلمان بیدار باشید !!!!
      به ورزشگاه نروید

    • بدون نام

      یکی از خیانت به زنان همین تبلیغ رفتن به ورزشگاه در جهت دیدن فوتبال است چون اینان نگاه به کشورهای خارجی دارند و می خواهند ارزش ومقام زن مسلمان را با این روشها نیست ونابود کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج