adexo3
۹۱۲۴۲۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری زنِ قاچاقچی به همراه فرزندانش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری یک زن قاچاقچی و ۳ فرزندش در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان یزد، گفت: از خودروی متهمان ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری یک زن قاچاقچی و ۳ فرزندش در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان یزد، گفت: از خودروی متهمان ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد افیونی، که یک خانم است به همراه ۲ دختر و یک پسرش با ظاهر نمایی به عنوان مسافرت خانوادگی مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند پس از گذشتن از شهر قم محموله افیونی را با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به شهر تهران منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: تحقیق در این خصوص آغاز و با تایید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ نیابت قضائی، سی ام شهریور ماه تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به محور تهران - قم عزیمت ولی پس از گذشت فرصت زمانی مناسب خودروی متهمان در محور تهران - قم شناسایی نشد.

این مقام انتظامی با انجام رصد اطلاعاتی، گفت: پس از مدتی تحقیقات پلیسی، خودروی متهمان در ساعت های پایانی شب در شهرستان نایین مشاهده شد.

وی با اشاره به هماهنگی با پلیس استان یزد، گفت: تیم اعزامی به شهرستان نایین اعزام و به دست آمد که متهم برای اطمینان بیشتر تغییر مسیر داده و وارد شهرستان نایین شده و قصد دارد محموله را در خودروی دیگری جاسازی کند.

وی تصریح کرد: در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس استان یزد، متهم به همراه ۳ فرزندش دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اضافه کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب وقتی طرف مشگل مالی داره وپشنهاد خوبی بهش میکنند که مبلغی بگیره وجنس را رد کنه او هم وسوسه میشه زندگی در رنج وسختی نتیجه همین خواهد شد گیر افتادنش هم لابد باج را نداده

    • بدون نام

      فقر بیاد ایمان میره چیزی که ۴۰ ساله برای این ملت نشونه گرفتین

      پاسخ ها

      • shanjani

        ''''' شرکت سهامی خاص '''''

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج