adexo3
۹۲۳۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جدیدترین میهمانی ستاره‌ ها

چهره‌های شاخصی چون «تام هنکس»، «بردلی کوپر‌»، «کریستین بیل» و «لئوناردو دی‌کاپریو» از جمله هنرپیشگان مطرحی هستند که اعلام کرده‌اند در مراسم معرفی برندگان جوایز بافتا حضور خواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا: چهره‌های شاخصی چون «تام هنکس»، «بردلی کوپر‌»، «کریستین بیل» و «لئوناردو دی‌کاپریو» از جمله هنرپیشگان مطرحی هستند که اعلام کرده‌اند در مراسم معرفی برندگان جوایز بافتا حضور خواهند داشت.

شصت‌وهفتمین دوره‌ جوایز صنعت سینما و تلویزیون انگلیس (بافتا) امسال با حضور هنرپیشگان سرشناس سینمای هالیوود برپا می‌شود.

«بردلی کوپر»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «کریستین بیل»، «امی آدامز»، «اپرا وینفری»، «تام هنکس» و «ساندرا بولاک» از جمله چهره‌هایی هستند که تاکنون برای شرکت در مراسم اعطای این جوایز مهم هنری اعلام آمادگی کرده‌اند.

از دیگر بازیگران شناخته‌شده‌ای که در شب بافتای ۲۰۱۴ خواهند درخشید می‌توان به «جودی دنچ»، «استیو کوگن»، «اما تامپسون»، «چوئتل اجیوفور»، «مایکل فاسبندر» و «بندیکت کامبرباچ» اشاره کرد.

«دیوید اوراسل»، «استیو مک‌کویین»، «مارتین اسکورسیزی»، «آلفونسو کوارون»، و «ران هوارد» هم به عنوان شاخص‌ترین فیلمسازان در این رویداد انگلیسی حضور به هم می‌رسانند.

به گزارش هالیوود ریپورتر،‌ کوارون در این دوره با فیلم «جاذبه» نامزدی ۱۱ بخش از جوایز سینمایی بافتا را به دست آورده و از شانس‌های بزرگ امسال است. «۱۲ سال بردگی» مک‌کویین و «اخاذی آمریکایی» به کارگردانی اوراسل رقبای اصلی کوارون برای کسب جایزه هستند.

مراسم معرفی برندگان جوایز بافتا روز ۱۶ فوریه در خانه اپرای سلطنتی لندن برگزار می‌شود و پخش تلویزیونی آن از سوی «بی.بی.سی ۱» در انگلیس به روی آنتن می‌رود.

«پیتر گرینوی»، کارگردان صاحب‌نام انگلیسی هم در این مراسم جایزه‌ی یک عمر دستاورد هنری بفتا را دریافت خواهد کرد. «استفن فرای» مجری‌گری برنامه‌ی بفتای امسال را برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج