۹۲۴۸۵۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان اکران «کلوپ همسران» چه زمانی بهتر است؟

مهدی صباغ زاده می‌گوید از حوزه هنری انتظار می‌رود با پایان ماه صفر فیلم «کلوپ همسران» را اکران کند.

صبا: مهدی صباغ زاده درباره شرایط اکران جدیدترین فیلمش «کلوپ همسران» اظهار کرد: چندان از اکران «کلوپ همسران» راضی نیستم ولی در شرایط موجود چاره‌ای جز اکران در این شرایط نداشتم، زیرا اگر قرار بود در ماه صفر فیلم را اکران نکنیم، نمایش آن به سال آینده موکول می‌شد.

زمان اکران «کلوپ همسران» چه زمانی بهتر است؟

وی افزود: اکران این فیلم در ماه صفر باعث شد تا حوزه هنری فیلم را در سینماهای خود اکران نکند، ولی امیدوارم مسئولان این سازمان حالا که ایام صفر تمام شد شرایط نمایش این فیلم را در سینماهای وابسته به حوزه هنری فراهم آورند.

صباغ زاده در انتقادی به شرایط پخش تبلیغات فیلمش در تلویزیون گفت: به تازگی عباس مهدوی‌مهر مدیرکل بازرگانی صداوسیما حرف‌هایی درباره «کلوپ همسران» زده و اینگونه بیان کرده که حتی شورای هفت نفره پروانه نمایش هم درک درستی از مسایل فرهنگی و اجتماعی ندارند. نادیده گرفتن مجوزی که سازمان سینمایی داده توهین به دولت هم است زیرا این گروه هفت نفره جزیی از دولت هستند.

کارگردان فیلم «سناتور» گفت: مهدوی‌مهر مدعی شده در فیلم «کلوپ همسران» به نهاد خانواده هجمه شده است، درصورتی‌که به هیچ‌وجه چنین نیست، حتی در این کار به انسجام خانواده کمک نیز شده است. این قبیل مدیران متصورند که هیچ فردی غیر از آنها نمی‌فهمد، درحالی‌که اینگونه نیست.

صباغ‌زاده در پایان و در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر فیلم‌هایی نظیر «سناتور» نمی‌سازد؟ چنین توضیح داد: دیگر امکان ساخت فیلم‌هایی نظیر «سناتور» وجود ندارد چون اگر من بخواهم فیلمی درباره مواد مخدر بسازم و دلایل و ریشه اعتیاد را مطرح کنم هیچگاه فیلمم اجازه اکران و حتی ساخت پیدا نخواهد کرد.

به گزارش صبا، عباس مهدوی مهر پیش از این اعلام کرده بود که در صورت جلسه کمیته بررسی کننده فیلم که زیر مجموعه اداره کل بازرگانی صداوسیما است که به امضای کارشناسان آن که همگی از چهره‌های شناخته شده فیلم و سریال هستند، رسیده صراحتا علل مخالفت اعضای کمیته ذکر شده است.

وی اشاره کرده بود: متن این صورت‌جلسه از این قرار است: «با توجه به اینکه این فیلم فاقد هرگونه پیام مثبت و آموزنده بوده است و از طرفی الفاظ نامناسب و شوخی‌های خلاف عرف در آن دیده می‌شود اعضای کمیته سینمایی سازمان این فیلم را اثر ضعیفی دانسته‌اند و بنابراین مشمول حمایت های تبلیغی صداوسیما قرار نمی‌گیرد.»

مهدوی مهر با اشاره به وجود شوخی‌های سخیف در این فیلم تصریح کرد: تبلیغ فیلم هایی فاقد پیام های اخلاقی و ارزشی و مملو از شوخی‌های سخیفی که بنیان خانواده را هدف قرار می‌دهد در قاب تلویزیون که رسانه‌ای عمومی است، جایی ندارد.

وی با بیان اینکه از وزارت ارشاد انتظار می‌رود با نگاهی دقیق‌تر به موضوعات فیلم‌های سینمایی نظارت کند، گفت: جای تعجب است که شورای پروانه نمایش به برخی فیلم‌ها با چنین محتواهایی که بنیان خانواده را هدف قرار می دهد و متزلزل می‌کند، مجوز اکران می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد مقدم

      سلام . هنرمند ارجمند و کارگردان توانا جناب آقای مهدی صباغ زاده ، به پاس یک عمر فعالیت هنری شما درعرصه سینمای ایران ، سپاس . نفرمودید چرا امروز نمی شود فیلمی مانند سناتور ساخت ?!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج