۹۲۴۸۸۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

«جوکر» ۹۰۰ میلیون دلاری شد

«جوکر» ۹۰۰ میلیون دلاری شدفیلم «جوکر» ساخته «تاد فیلیپس» مجموع فروش جهانی خود را پس از چند هفته اکران به رقم فراتر از انتظار ۹۰۰ میلیون دلار رساند.

عصرایران: به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ابرقهرمانی «جوکر» از زمان آغاز اکران در ماه اکتبر از رکوردهای زیادی عبور کرده و با گذر از «ددپول» (۷۸۳ میلیون دلار) هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با درجه سنی بزرگسال (R) است و پیش‌بینی می‌شود در پایان اکران به فروش ۹۵۰ میلیون دلار و یا حتی یک میلیارد دلار دست یابد.

«جوکر» ۹۰۰ میلیون دلاری شد

این فیلم که «واکین فینیکس» نقش اصلی آن را بازی کرده تا به امروز بیش از ۲۸۹.۵ میلیون دلار در سینماهای آمریکا و ۶۰۳.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌الملل (سایر کشورها به غیر از آمریکا) فروخته است.

«جوکر» که با هزینه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده با احتساب هزینه‌های بازاریابی تاکنون حداقل سود ۵۰۰ میلیون دلاری را برای کمپانی برادران وارنر و دی‌سی به ارمغان آورده است. این فیلم با گذر از فروش «مرد عنکبوتی ۳» (۸۹۵ میلیون دلار)، هم‌اکنون در رتبه سیزدهم پرفروش‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی سینما قرار دارد.

داستان فیلم «جوکر» درباره شخصیت شکست‌خورده‌ای به نام «آرتور فلک» است که پس از تجربه‌های تلخ فراوان به یک دلقک قاتل و پوچ‌گرای خشن تبدیل می‌شود. «واکین فینیکس» پس از «جک نیکلسون»، «هیث لجر» و «جارد تلو»، چهارمین فردی است که در یک فیلم بلند سینمایی در نقش جوکر بازی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در امدش از گردشگری و نفت و خودرو کلا صنایع هم یک فیلم در امدش بیشتر حالا ما وقتمون دنبال مایحتاج ارزان و تمام اتفاقات بد دنیاست متاسفانه مدیریت ناکارامد در بیشتر مواد باعث فقر و فلاکت مردم شده و ارامش و اسایش و امنیت کار ومالی و اخلاقی و از بین رفته ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج