۹۲۵۶
۵۰۶۲
۵۰۶۲
پ

بازار مافیای موسیقی سکه شده است

۴ میلیون تومان برای تنظیم یک آهنگ!

میل به شناخته و دیدن شدن و تبی که در زمینه فعالیت های هنری در عرصه های مختلف مانند موسیقی وجود دارد باعث شده افرادی در این میان از این موقعیت سواستفاده کرده و به دنبال سودجویی خود باشند.

میل به شناخته و دیدن شدن و تبی که در زمینه فعالیت های هنری در عرصه های مختلف مانند موسیقی وجود دارد باعث شده افرادی در این میان از این موقعیت سواستفاده کرده و به دنبال سودجویی خود باشند.

یکی از دست اندرکاران موسسه‌ فرهنگی و هنری راه به دست آوردن شهرت را ساخت کلیپ‌های تصویری می‌داند و عنوان می‌کند:بستگی به این دارد که بخواهید چه راهی را ادامه دهید با مجوز و یا بدون مجوز. اگر بخواهید با مجوز کار کنید بهتر است کارهایی که روی اینترنت می گذارید، کارهای سنجیده ای باشد یا اصلا این کار را انجام ندهید، چون وقتی آلبومی به ارشاد برده می شود اگر قبلا چند کلیپ در شبکه های ماهواره ای یا اینترنت از خواننده پخش شده باشد، سخت‌تر می شود برایش مجوز گرفت.

مسوول استدیویی که خود را واسطه یکی از خواننده‌های پاپ ایران عنوان می کند که علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم موسیقی را انجام می دهد،مدعی است این استدیو نقش واسطه را با س -خ بازی کرده و این خواننده برای تنظیم هر آهنگ مبلغی حدود سه و نیم تا چهار میلیون تومان درخواست می کند.

برای دریافت مجوزهای لازم مسوول این استدیو ادعا می کند فقط چند موسسه در تهران وجود دارد که به راحتی می توانند این مجوز را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کنند.

وی ادامه می دهد:برای تنظیم موسیقی از ۴۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان می توان هزینه کرد. برای دریافت مجوز هم تنها موسسه‌ها می توانند اقدام کنند و به صورت شخصی نمی توان به ارشاد رفت. برای انجام این کار بین ۵ تا ۶ میلیون تومان دریافت می‌شود.ما می توانیم هر کاری را برای شما انجام دهیم .

گرچه در عرصه شعر و شاعری معمولا عنوان می شود شاعران برای شعرهای خود پول چندانی به دست نمی آید و در این شغل بابت شعر پول چندانی به صاحبان اثر داده نمی شود اما این استدیو به برنا توضیح می دهد که با فعالان در عرصه شعر و موسیقی در ارتباط است و نام شاعری را می آورد که برای ش. ع که قبلا در ایران خوانندگی می کرده شعر می‌سراید. برای سرودن یک شعر توسط شاعری مثل خانم م. ب این استدیو ۱ میلیون تومان از علاقمندان به فعالیت در این عرصه دریافت می کند.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

4 میلیون تومان برای تنظیم یک آهنگ!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج