۹۲۹۴
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

سه‌سال حبس، براي رباينده دختر دانشجو

پسر جوان شروع به تهديد كرد و كيف و تلفن همراهم را از من گرفت. او سپس من را مورد آزار قرار داد و در ادامه دست و پايم را بست و در كنار جاده اصلي رهايم كرد. حدود يك ساعت كنار جاده سرگردان بودم و مي‌ترسيدم سوار خودرو ديگري شوم تا اينكه يك راننده اتوبوس به من كمك كرد.

شرق: پسري كه دختر جواني را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش كرده و او را ربوده بود، به سه‌سال حبس محكوم شد.

چندي قبل دختري جوان در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي از ربوده شدنش توسط راننده يك خودرو پرايد خبر داد. او به ماموران گفت به‌عنوان مسافر سوار يك خودرو شده اما راننده او را ربوده و در محلي دورافتاده وي را مورد آزار و اذيت قرار داده و اموالش را دزديده است.

در حالي كه اين دختر ۱۹‌ساله به دليل صدمات ناشي از اين حادثه به بيمارستان منتقل شده بود، ماموران به آنجا رفتند تا دراين‌باره اطلاعات بيشتري كسب كنند. وي در تشريح ماجرا به پليس گفت: در مقابل ترمينال جنوب ايستاده بودم و قصد داشتم، به دانشگاه محل تحصيلم واقع در قزوين بروم. چون عجله داشتم كنار خيابان ايستادم تا با اولين تاكسي راهي مقصد شوم. چند دقيقه طول كشيد تا يك پرايد سفيدرنگ مقابلم توقف كرد. يك زن روي صندلي جلو نشسته بود. به همين دليل به راننده اطمينان كردم و سوار خودرواش شدم.

فكر مي‌كردم آن زن هم تا قزوين همسفر ماست اما كمي آن‌سوتر او پياده شد و در حالي كه من تنها مسافر پرايد بودم، راننده به مسيرش ادامه داد. چند‌كيلومتر از تهران خارج شده بوديم كه ناگهان راننده مسير خودرو را تغيير داد و وارد يك جاده فرعي شد. نمي‌دانستم او چه فكري در سرش است، چند دقيقه بعد وقتي خودرو متوقف شد و راننده چاقويي به سويم گرفت، از نقشه شوم او باخبر شدم.

پسر جوان شروع به تهديد كرد و كيف و تلفن همراهم را از من گرفت. او سپس من را مورد آزار قرار داد و در ادامه دست و پايم را بست و در كنار جاده اصلي رهايم كرد. حدود يك ساعت كنار جاده سرگردان بودم و مي‌ترسيدم سوار خودرو ديگري شوم تا اينكه يك راننده اتوبوس به من كمك كرد.

دختر جوان در جريان تحقيقات پليسي گفت چهره راننده پرايد را به خوبي به ياد دارد و چند رقم از پلاك خودرو او را نيز به خاطر سپرده است. مجموعه اين اطلاعات به ماموران كمك كرد تا پس از چند هفته عامل اين حادثه را شناسايي كنند.

به اين ترتيب راننده پرايد كه جوان ۲۲‌ساله‌اي به نام سيروس است، در يكي از مناطق جنوبي تهران دستگير شد. او وقتي در برابر طعمه‌اش قرار گرفت، به ناچار اتهامش را پذيرفت و به اين ترتيب پرونده اتهامي‌اش با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به مجتمع قضايي بعثت ارسال شد.

در جلسه محاكمه سيروس آنچه را رخ داده بود، شرح داد. در پايان اين جلسه قاضي متهم را به اتهام سرقت مقرون به آزار به تحمل سه ‌سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محكوم كرد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سه‌سال حبس، براي رباينده دختر دانشجو


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      دست آقای قاضی درد نکنه
      خیلی زحمت کشیدن
      آقافقط 3سال حبس

    • علی

      مطمین باشید سه ماه نشده میاد بیرون.

    • علیرضا

      فقط سه سال؟؟!!
      دختر مردم رو برده بهش تجاوز کرده اونوقت فقط سه سال؟؟
      اینجوری که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه

    • امین

      جالبه"... و به اتهام رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محكوم كرد"یعنی تجاوز نبوده از نظر آقای قاضی زنا انجام شده خوب برای این دختر خانم هم 99 ضربه شلاغ در نظر میگرفت و قال قضیه رو میکند

    • علیرضا

      میدونید چی جالبه؟؟
      اینکه اون سه سال به خاطر سرقته نه تجاوز..!!!
      واسه تجاوزش فقط 99تا شلاق میخوره!!!!!!!!!

    • solmaz

      وای خدا اینجوری که تجاوز زیاد میشه آدم دیگه نمیتونه به هر مسافر کشی اعتماد کنه.اون باید 10 سال تو زندان میموند .راست میگین 3 ماهه میادو دوباره...متاسفم

    • علی

      غیر قابل انتشار: ۹ نظر

    • x

      nazaramo gheir e ghabel e Ntshar tashkhis daDn!jalebe. 

    • Asal

      Nemidoonam chi began fagatmitoonam began bichare ma khanooma

    • مهدی

      چون این پسر و دختر خانم هردو مجرد بودن این حکم داده شده.اگر این دختر خانم شوهر داشت حکم پسره اعدام بود.البته به نظر من تجاوز تجاوزه و فرقی بین مجرد و متاهل نیست البته شلاق هم به این راحتی نیست هرکی تونست دوضربه اش را تحمل کنه جایزه داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج