adexo3
۹۳۰۱۹۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بسیج: با سعه‌صدر در اتفاقات اخیر برخورد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر جایی لازم بوده است بنابر مصوبه شورای تامین استان‌ها بسیج وارد عمل شود، با اقتدار وارد عمل شده، تصریح کرد: در آینده هم همینطور خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر جایی لازم بوده است بنابر مصوبه شورای تامین استان‌ها بسیج وارد عمل شود، با اقتدار وارد عمل شده، تصریح کرد: در آینده هم همینطور خواهد بود.

سردار غلامرضا سلیمانی درباره تجمعات اعتراضی برگزار شده در برخی نقاط کشور در پی اجرای مصوبه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: حوادث اخیر به دو بخش تقسیم می شود؛ یک بخش آن اعتراض مردم به شیوه و زمان افزایش قیمت سوخت است که توسط مردم هم اعلام شد و این اعتراض باید شنیده شود، چون در کشور ما آزادی وجود دارد و مردم می توانند نظرات خود را اعلام کنند. اما بخش دیگر شرارت ها و اقدامات خرابکارانه ای بود که انجام شد.

وی افزود: در عصر روز شنبه کانون های شرارت و دستبرد به اموال مردم ایجاد شد اما اینبار هم توطئه آمریکا شکست خورد. آنها می خواستند این پروژه را در سال ۹۷ اجرا کنند که موفق نشدند. منافقین در کشور ما دارای هسته هایی هستند و در سایر کشورها هم مزدوران و منافقین وابسته به آمریکا به منافع ملت‌ها ضربه می زنند. در کنار این‌ها شاید گروه‌های شکست خورده ای مانند سلطنت طلب ها هم به میدان آمده باشند.

رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: البته تمام این اقدامات با هوشیاری مردم نا کام ماند و مردم ما با این افراد و گروه ها همکاری نکردند. عوامل اصلی این تحرکات شناسایی و دستگیر شده اند و نیروهای امنیتی با سعه صدر با این اتفاقات برخورد کردند و در بسیاری جاها هم مردم خودشان با این عوامل برخورد کردند.

سردار سلیمانی اظهار کرد: بسیج به عنوان نیروی مردمی پشتیبان همه دستگاه های نظام است و شبکه های مردمی همیشه در امتداد دستگاه های مسئول قرار می گیرند. اگر نیروی انتظامی هم در این موضوع نیاز به کمک داشته است بسیج در حد توان به ناجا کمک کرده است. اگر جایی لازم بوده است بنابر مصوبه شورای تامین استان‌ها بسیج وارد عمل شود با اقتدار وارد عمل شده و در آینده هم همینطور خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج