۹۳۳۴۵۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پناهیان: فرهنگ بسیجی جلوی کَلّاش‌ها را می‌گیرد

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: اگر می‌توانستیم بسیج را در سیاست وارد کنیم، در این صورت کَلّاش‌ها و زبان‌بازها وارد سیاست نمی‌شدند، افرادی که در دو سخنرانی، متفاوت حرف می‌زدند وارد سیاست نمی‌شدند!

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام پناهیان گفت: اگر می‌توانستیم بسیج را در سیاست وارد کنیم، در این صورت کَلّاش‌ها و زبان‌بازها وارد سیاست نمی‌شدند، افرادی که در دو سخنرانی، متفاوت حرف می‌زدند وارد سیاست نمی‌شدند!

ورود فرهنگ بسیج به سیاست، مانع حضور کَلّاش‌هاست

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه متأسفانه در کشور بسیج را در مقابل برخی ساختارهای دیگر قرار دادند تا ایجاد منازعه کنند، تصریح کرد: اگر می‌توانستیم بسیج را در سیاست وارد کنیم نه اینکه حزب تأسیس کنیم یا نماینده مشخص کنیم بلکه آن فکر، فرهنگ و نحوه برخورد با مسائل را در سیاست وارد کنیم در این صورت کَلّاش‌ها و زبان‌بازها وارد سیاست نمی‌شدند، افرادی که در دو سخنرانی، متفاوت حرف می‌زدند وارد سیاست نمی‌شدند.

پناهیان گفت: برخی سیاسیون امروز در زمان دفاع مقدس در اتاق برنامه‌ریزی‌ها، حضور نیم‌بندی داشتند اما همان زمان هم تفکر بسیجی را باور نداشتند و حتی حرف‌های بسیجی را دروغ می‌دانستند، امروز نیز معلوم است کدخدای این افراد کیست!

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی اگر به درستی تبیین شود مردم به جای آنکه برخی کلمات مانند مدیریت استراتژیک را مطرح کنند و یا بگویند بنا دارند مدیریتی دقیقی در این مسأله داشته باشند خواهند گفت بنا دارم به سمت مدیریت بسیجی حرکت کنم زیرا بسیاری از مدیران استراتژیک امروز جهان باید در برابر مدیران بسیجی دفاع مقدس ما شاگردی کنند. تصور کنید اگر این فرهنگ امروز به اقتصاد ما ورود پیدا می‌کرد چه رخ می‌داد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج