۹۳۴۲۹۶
۲۱ نظر
۵۰۱۶
۲۱ نظر
۵۰۱۶
پ

ثبت‌نام جاماندگانِ یارانه نقدی از اول دی‌ماه

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی از فرصت دوباره جاماندگان و انصراف دهندگان یارانه نقدی از اول دی‌ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی از فرصت دوباره جاماندگان و انصراف دهندگان یارانه نقدی از اول دی‌ماه خبر داد.

حسین میرزایی درباره آخرین آمار معترضان به عدم دریافت حمایت معیشتی گفت: تاکنون حدود ۵ میلیون کد ملی از طریق شماره گیری کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت شده است که از این میزان، حدود ۲۰ درصد سرپرست خانوار نبودند یا تقاضای آنها تکراری بوده است.

وی ادامه داد: بنابراین از مجموع ۵ میلیون کد ملی ثبت شده، ۴ میلیون کد ملی سرپرست خانوار مورد پذیرش است که از طریق پیامک به این خانوارها اعلام شده «ثبت اعتراض به عدم دریافت حمایت معیشتی نیازمند اجازه دسترسی دولت به اطلاعات مالی و بانکی شما است».

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی افزود: از روز چهارشنبه امکان ثبت اعتراض در سامانه حمایت وزارت رفاه فراهم شد و با توجه به شرط دسترسی به حساب بانکی و مالی، از ۴ میلیون کد ملی ثبت شده، فقط ۵۵۰ هزار خانوار برای بررسی تقاضای دریافت حمایت معیشتی، مجوز دسترسی به اطلاعات مالی و بانکی خود را به دولت داده اند که در حال بررسی است.

میرزایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انصراف دهندگان و جاماندگان از دریافت یارانه نقدی امکان تقاضای مجدد برای دریافت یارانه نقدی و به تبع آن، کمک معیشتی دولت را دارند یا خیر گفت: این امکان فراهم شده است به طوریکه جاماندگان و انصراف دهندگان از دریافت یارانه نقدی از سال‌های گذشته تاکنون، از اول دی ماه باید به یکی از دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه و سپس در بانک اعلام حساب کنند.

وی ادامه داد: خانوارهای متقاضی دریافت یارانه نقدی پس از اعلام حساب در بانک، در فرایند آزمون وسع قرار می گیرند اگر مشمول شدند یارانه نقدی برای آنها برقرار می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی تاکید کرد: خانوارهایی که یارانه نقدی دریافت نمی کنند، «جاماندگان»، «انصراف دهندگان» یا «حذف شدگان» هستند که همه این افراد می توانند مجدد درخواست دریافت نقدی خود را ارائه دهند اما افرادی که به دلیل وسع مالی بالا در سال های ۹۴، ۹۵ و در سال جاری از لیست یارانه بگیران حذف شدند به دلیل اینکه در فرایند آزمون وسع قرار می گیرند به طور قطع مشمول یارانه نقدی نمی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا پیامک ارسال نکردن

    • مهدی

      چطور ما که شماره ملی فرستادیم ولی کد رهگیر نیومده

    • بدون نام

      چرا برای کسانی که ثبت نام کرده اند پیامک نیامده ؟!!!

    • یاعلی

      برای من پیامک اجازه دسترسی دولت به اطلاعات مالی و بانکی شما نیامده،پیام ارسال تمامی خدمات دولت به این شماره اومده.حالا این چیه؟

    • مسعود. الف

      فکری هم به حال اونهایی بکنید که به ناحق یارانه شون رو قطع کردین! یعنی اونا جزو این ملت نیستن؟ ایرانی نیستن؟ چرا مردم رو دسته بندی میکنین؟ یارانه حق همه مردمه! هرکس درایران زندگی میکنه وحکومت جمهوری اسلامی رو پذیرفته باید از مزایای این حکومت برخوردارباشه! چرا باعث اعتراض و نارضایتی مردم میشید؟؟؟!!!

    • بدون نام

      خداکندراست باشد

    • ایرانی اصل

      دقیقاسه روزه مشخصات وانچه ستادخواسته روازطریق سایت معرفی شده دارم ارسال میکنم وفقط ارورمیده.بقران پریروزتا4صبح دیروزفقط کارم ارسال بوده وفقط اروردیدم.اخه فریب ودروغ تاکی؟.

    • م.ش

      کدرهگیری اومد.امامراحل بعدراتااخرانجام میدهیم ولی ثبت انجام نمیشه..مارا گذاشته ایدسرکار

    • سیدجلال میرفصیح

      من وهمسرم درخانه ای استیجاری زندگی می کنیم وباوام وقرض مبلغ 165میلیون تومان ودیعه مسکن به مالک خانه داده ایم و15میلیون تومان ازطریق بانک شهر برای ودیعه سربازی پسرم سالانه درنظام وظیفه تمدید کرده وتاسال1400 بایددربانک شهربماند وهمسرم هم ازبیماران خاص می باشد که پرونده دارد چندین سال است که یاراته ماهانه فطع شده است ومبلغ معیشتی هم به ما تعلق نگرفته است حقوقم هم بعداز 27سال 3میلیون تومان شده است آیاعدالت است که هیچکدام بماتعلق نمی گیرد

    • حسن آقا

      این حق سرانه و حق الناس است و شرعا حق مردم است و روزی باید جواب بدهید. الهی حرامتان باشد. هر کی پولدار هست از راه دزدی که بدست نیاورده. شما برید دزدها رو بگیرید. این حق مسلم مردم است و حذف ان باعث نارضایتی است. ما که زورمان به شما نمی رسد ولی بدانید که دارید ظلم می کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا جوابتونو بده اینقدر به ما ظلم نکنید

    • روشن

      به چه زبانی بگیم بابانه پیام میره نه اگرهم پیام رفته جواب میاداین دیگه چه جورعدالتیه

    • پرویز

      این روش صحیح است بایددوباره باز بینی شود افرادی که واقعا مشمول یارانه بگیر هستند بخاطر قطعی سایت در ان وقت موفق به ثبت نام نشدند واین عامل باعث گردید جزو انسرافیها قرار بگیرن و در طول این مدت حقشان ضایع شده لطف بفرمایید بررسی کامل انجام بشه

    • malek

      چرا این همه دروغ!! از زمان اعلام کد رهگیری چندین ده بار به سامانه اعلامی مراجعه کردم سایت ناقص باز می شود و نمی توان اطلاعات را تکمیل کرد و الان هم بسته شده . و دلیل اینکه تعداد کمی ثبت نام کردند همین است

    • شهریار

      من حدود ۵ روز است که اعتراضم را اعلام کرده ام ولی هیچ پیامی دریافت نکرده ام، درضمن با کمال میل حاضرم حسابهایم را دولت چک کند

    • بدون نام

      برای دادن ۵۰ تومان زندگی نامه مردم را میخواهند اخرش میگویند بودجه نداریم
      تمام این کلک ها کار نوبخت است.

    • شکرالله امیری

      معلوم نیست توی این کشور کی راست میگه وکی دروغ میگه من خودم چند نفرهمسایه یارانه زندگی می‌گذرانیم ولی حالا به خیابان واریز نشده

    • ناشناس

      چطور میشه کسی یارانه بگیره حسابشو دارین کد ملی دارین که به هر حال میریزین دیگه چطوره معیشت رو نمی دونین ؟!!دروغ حناق نداره خوب بریزین به یارانش دیگه حسابتو بده چک کنیم چه حرف چرتیه

    • رضا

      بازنشسته هستم با کلید دردست رییس جمهور سه فرزند تحصیل کرده ام همگی بیکار هستند دوبار بافاصله زمانی پیامک دادم ولی تاکنون هیچ کد رهگیری برایم نیامد چرا اینقدر دروغ می گویید سخنگوی دروغگو شرم نمی کند کلمه شرم هم از شما شرمنده شده عزت ملت رابه ذلت نکشید شهامت راستگویی داشته باشید.

    • م.ش

      کدرهگیری اومد.مراحل بعدراانجام میدم اخرین مرحله ک ثبت نام است انجام نمیده ارور میده..فک کنم جون گوشیها وارداتی کلیداخرش همخونی نداره...چرابه مردم ایران میگیدنیازمند..فک میکنیدخدائید.من که اصلا ماشین ندارم یارانه بنزینم کجاست..تاکجامیخوایدبرید..ازخداوازروزی که نوبت مردم به قول خودتون نیارمند فرامیرسه بترسید..بترسید

    • داود

      سلام خسته نباشیدخیرببینیدالهی شوهرمن یارانه نداره
      حزجاماندگان است انشاالله یارانه اش وصل بشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج