۹۳۴۵۵۵
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

چند درصد مردم، حمایت معیشتی دریافت نکردند؟

آمار دریافت‌کنندگان حمایت معیشتی به تفکیک ۳۱استان کشور نشان می‌دهد، در استان سیستان و بلوچستان ۱۷.۹درصد و در استان تهران ۴۲.۸درصد یارانه‌بگیران، در گروه «مشمولان حمایت معیشتی» قرار نگرفتند.

مهر: آمار «مشمولان حمایت معیشتی به نسبت یارانه بگیران» به تفکیک ۳۱ استان کشور نشان می‌هد که در استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌های کم‌برخوردار ۸۲.۱ درصد از یارانه‌بگیران، حمایت معیشتی دریافت کردند؛ بنابراین ۱۷.۹ از یارانه بگیران این استان، مشمول دریافت حمایت معیشتی نشدند.

استان سیستان و بلوچستان بیشترین مشمولان حمایت معیشتی را به نسبت دریافت کنندگان یارانه نقدی به خود اختصاص داده است. همچنین در استان تهران ۵۷.۲ درصد از یارانه بگیران، مشمول دریافت حمایت معیشتی شدند. به عبارتی در استان تهران ۴۲.۸ درصد از یارانه بگیران، «حمایت معیشتی» دریافت نکردند. در بین ۳۱ استان کشور، خانوارهای یارانه‌بگیر استان تهران، کمترین سهم را از «یارانه حمایت معیشتی» دارند.

چند درصد مردم، حمایت معیشتی دریافت نکردند؟

بر اساس این گزارش، بعد از استان سیستان و بلوچستان که ۸۲.۱ درصد از یارانه بگیران این استان از دریافت حمایت معیشتی بهره‌مند شدند، به ترتیب در استان‌های خراسان شمالی ۷۹.۲ درصد، استان خراسان جنوبی ۷۸.۴ درصد، استان گلستان ۷۸ درصد، استان لرستان ۷۷.۷ درصد، استان گیلان ۷۷.۱ درصد، استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۷ درصد، استان کرستان ۷۵.۹ درصد، استان اردبیل ۷۵.۲ درصد و استان همدان ۷۵.۲ درصد از یارانه بگیران، حمایت معیشتی دریافت کردند. یعنی در این استان‌ها بین ۱۸ تا ۲۵ درصد از یارانه بگیران مشمول حمایت معیشتی نشدند.

همچنین در استان‌های کرمان ۷۴.۷ درصد، زنجان ۷۴.۶ درصد، خراسان رضوی ۷۴.۵ درصد، آذربایجان غربی ۷۴.۵ درصد، آذربایجان شرقی ۷۴.۴ درصد، هرمزگان ۷۴.۳ درصد، چهارمحال و بختیاری ۷۴.۱ درصد، قزوین ۷۳.۷ درصد، کرمانشان ۷۳.۳ درصد و خوزستان ۷۲.۴ درصد از خانوارهایی که یارانه نقدی دریافت می کردند، مشمول دریافت حمایت معیشتی شدند. در این استان‌ها بین ۲۵.۳ تا ۲۷.۶ درصد از خانوارهای یارانه بگیر در گروه دریافت کنندگان حمایت معیشتی قرار نگرفتند.

اما در بین ۱۰ استانی که در گروه کمترین مشمولان دریافت حمایت معیشتی قرار دارند، ۷۲.۳ درصد از یارانه بگیران استان مرکزی، ۷۰.۸ درصد از یارانه بگیران ایلام، ۶۹.۰ درصد از یارانه بگیران استان سمنان، ۶۸.۷ درصد از یارانه بگیران استان مازندران، ۶۸ درصد از یارانه بگیران استان قم، ۶۷.۸ درصد از یارانه بگیران استان فارس، ۶۶.۸ از یارانه بگیران استان بوشهر، ۶۵.۹ درصد از یارانه بگیران استان اصفهان، ۶۴.۹ درصد از یارانه بگیران استان یزد، ۶۳.۶ درصد از یارانه بگیران البرز و ۵۷.۲ درصد از یارانه بگیران استان تهران، حمایت معیشتی به آنها تعلق گرفت و مابقی یارانه بگیران در این استان‌ها، مشمول دریافت حمایت معیشتی دولت نشدند.

بر اساس این گزارش، میانگین ۳۱ استان کشور نشان می‌دهد، در کل کشور ۷۰.۱ درصد از یارانه بگیران، حمایت معیشتی را دریافت کردند و حدود ۳۰ درصد نیز در گروه مشمولان حمایت معیشتی دولت نشدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس چرا من از هر کی که دور و اطرافم هست می پرسم میگن ما دریافت نکردیم جریان چیه دم خروس وباور کنیم یا قسم حضرت عباس را

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAA

        بهتر بود میپرسیدین چند درصد دریافت کرده اند
        آن وقت جواب شما ۱ درصد بود
        از قدیم گفتن از گدا چیزی نمیشه گرفت

    • بدون نام

      تعداد زیادی از بازنشستگان اموزش و پرورش بسته معیشتی نگرفتند چرا؟

    • بدون نام

      در تهران بايد به بيشتر افراد يارانه تعلق ميگرفت چون يكي از كلان شهر ها با هزينه هاي مضاعف و بالا است

    • بدون نام

      من هزاران نفر میشناسم مستاجر،،کارگر،،اونم حمال،،ماشین ندارن،،ولی نگرفتند،،بیائیدتاثابت کنم

    • امیر.

      لطفا امار الکی درج نکن من خودم کارگر ساختمانی هستم که نگرفتم پدرم بازنشسته شهرداری هستش اونم نگرفته .از مال دنیا هم یه خونه 100 متری داریم پایین شهر.من نمیدونم این امار از کجا میاد از هرکی میپرسی نگرفته هرچی هم کد 6369 رو میگیریم هیچ خبری از کد رهگیری نیست

    • حقگو

      دروغ است

    • بدون نام

      بگین کی دریافت کرده؟تعدادشون کمتره

    • ایران داغون

      این آمار چرته . ٪۹۹.۹ نگرفتن

    • بدون نام

      این آمار از کجا میاد

    • بدون نام

      طبق معمول آمارهای دروغ و من درآوردی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش مریض هستید نظر من چاپ نمیکنید گفتم من کارگرم با ماهی دو تومن حقوق چرا پس به من ندادند

    • حسین جون داداش حسن

      چرا یکی داد نمی زنه که یارانه ها حق مسلم مردمه و کسی حق نداره اونو قطع کنه. شما جلوی اختلاسها و رانت ها و پارتی بازی و... رابگیرید. اگه کسی از راه حلال پولدار شده چه ربطی به شما داره که نباید یارانه و حق معیشتی بگیرد. بخدا بترسید از ظلمی که میکنید و از خون شهدا شرم کنید

    • بی نام

      همشون دورغه درصداتون الکیه..

    • بدون نام

      من هم در یک روستایی زندگی میکنم و به هر کسی میگم میگن سهمیه معیشتی گیرم نیومده بیشتر به پولدارها دادن تا بدبخت ها همش الکی میگن

    • بدون نام

      حنا دیگه رنگ نداره

    • مهدی

      یک دهم مردم هم توسیستان وبلوچستان نگرفتن .دروغه امارشون دروغه

    • صادق

      طرح معیشت دروغ بزرگ دولت بود.چرا به بعضی ها دادن وبه خیلی ها ندادن.همونایی هم گرفتن یک مدت دیگه قطع میکنن.دولت دروغ وریا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج