۹۳۴۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

این روزها در گالری‌ های تهران خوش می‌گذره!

گالری‌ها و مراکز فرهنگی پایتخت با برگزاری نمایشگاه‌های متنوعی از آثار هنری تجسمی، برنامه‌های جالبی را برای هفته‌ی اول اسفند ماه تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: گالری‌ها و مراکز فرهنگی پایتخت با برگزاری نمایشگاه‌های متنوعی از آثار هنری تجسمی، برنامه‌های جالبی را برای هفته‌ی اول اسفند ماه تدارک دیده‌اند.

در این هفته، نخستین حراج آثار هنرهای تجسمی در نمایشگاهی توسط مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و گالری اعتماد به نفع فعالیت‌های آموزشی و توانبخشی توان‌یابان برگزار می‌شود. در این برنامه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد و شرکت در حراج مستلزم ثبت نام و خرید بلیت ورودی است که در زمان بازدید در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود‌.

علاقه مندان می‌توانند برای دیدن آثار به نشانی اینترنی: www.raad-charity.org مراجعه کرده و برای ثبت نام و شرکت در حراج با شماره ۸۸۳۷۱۱۰۰ تماس بگیرند و برای بازدید از بخش نمایشگاهی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۸ و ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرک غرب فاز ۲ خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی شماره ۷۴ مراجعه کنند.

الف و ب در گالری جرجانی

گالری جرجانی از ۲۵ تا ۵ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان آثار هنری فرناز جهان‌بین است.

این هنرمند در این نمایشگاه هفت اثر بزرگ نقاشی‌خط را با تکنیک اکریلیک به نمایش گذاشته است. در آثار او دو حرف «الف» و «ب» به کار رفته است و تمام تابلوها تکرار این دو حرف هستند. در واقع تابلوها نوعی نقاشی انتزاعی و آبستره هستند که حروف الفبا به عنوان یک عامل در آن‌ها به کار رفته است.

علاقه مندان می‌توانند برای تماشای این آثار به خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، کوچه خیام، شماره ۴ مراجعه کنند.

نقاشی‌خط‌های اشعار مولانا در گالری دی

ربابه حسین‌پور در دومین نمایشگاه انفرادی خود، نقاشی‌خط‌هایش را که حاوی اشعار مولانا در همنشینی با فرم و رنگ است با عنوان «بهانه‌های رنگین» به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه، از ۲۵ بهمن تا چهارم اسفند ماه در ساعات ۱۶ تا ۱۹ در گالری دی به نشانی خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان عاطفی، شماره ۱۳۰ برقرار است.

گالری دی شنبه‌ها تعطیل است.

فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه آثار بخش غیر رقابتی ششمین جشنواره تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری، مجسمه سازی، عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی با آثار ۷۷ هنرمند در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درآمده است. در این نمایشگاه آثاری از علی قلم‌سیاه، رضا بانگیز و کامبیز درم بخش حضور دارند.

این نمایشگاه تا پنجم اسفند ماه ادامه دارد.

زیر چرخ کبود در ساربان

نمایشگاه «زیر چرخ کبود» که حاوی خط نقاشی‌های احمد آریا منش است از روز جمعه دوم اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ساربان به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره ۸ افتتاح می‌شود و تا ۱۹ اسفند ادامه دارد.

در این نمایشگاه ۱۵ تابلوی نقاشی‌خط با ابعاد ۱۲۰*۱۲۰ نمایش داده می‌شوند. تابلوهای این نمایشگاه به روابط اجتماعی انسان‌ها اشاره دارد و اینکه بازخورد اعمال هر کس در نهایت به خودش برمی‌گردد.

گالری ساربان سه‌شنبه‌ها تعطیل است.

ترمیم در موزه‌ی عکس‌خانه‌ی شهر

حسین چنعانی، مجموعه‌ای از ۲۸ عکس‌ بازسازی شده‌ی قدیمی را که اثر ۲۸ نفر از دانشجویان اوست در در موزه‌ی عکس‌خانه شهر به نمایش گذاشته است. عکس‌های انتخاب شده برای ترمیم مربوط به دهه‌های ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ شمسی هستند.

نمایشگاه «ترمیم» از ۲۰ بهمن تا سوم اسفند ماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ در موزه‌ی عکس‌خانه شهر به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان بهار ‌شیراز، بوستان بهار ‌شیراز میزبان علاقه‌مندان است.

واریس در گالری سیحون

مریم کوهستانی هشت مجسمه‌ی خود را که با استفاده از سرامیک و نوعی گل ساخته است با عنوان «واریس» در گالری سیحون به نمایش گذاشته است.محتوای این آثار به طور کلی «زن» و مشکلات او است.

گالری سیحون از از جمعه ۲۵ بهمن ماه هفتم اسفند ماه هر روز از ساعت ۱۶تا ۲۰ به نشانی خیابان خالد اسلامبولی، کوچه چهارم، شماره ۱۱ میزبان علاقمندان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج