جاباما
۹۳۵۳۸۷
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

تنها در تهران، دو هزار معترض بازداشت شدند

استاندار تهران به ارائه گزارشی از میزان خسارت‌های وارده به اموال عمومی استان تهران و همچنین تعداد افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های هفته‌های گذشته پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران به ارائه گزارشی از میزان خسارت‌های وارده به اموال عمومی استان تهران و همچنین تعداد افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های هفته‌های گذشته پرداخت.

تنها در تهران، دو هزار معترض بازداشت شدند

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران:

* (با اشاره به تعداد افراد بازداشت شده در جریان اعتراضات هفته‌های گذشته): بر اساس آمارهای اولیه 2021 نفر در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده بودند که بسیاری از آنها بلافاصله با یک بازجویی و به دستور محاکم قضایی اگر به صورت احساسی و به دلیل عدم آگاهی وارد جریانات شده باشند و این کار برای نخسیتن بار بوده، بلافاصله بعد از دستگیری آزاد شدند. اما آنهایی که دستور گرفته بودند و برای ایجاد مشکل برای در نظم و امنیت و آرامش مردم به خیابان‌ها آمده بودند و همچنین سوابقی نیز در پرونده‌شان وجود داشت هنوز در مرحله بازجویی هستند.

* در استان تهران 29 جایگاه سوخت دچار حریق شدند، بیش از 140 شعبه بانک آسیب‌های جدی دیدند. همچنین ساختمان‌های فرمانداری در برخی از شهرستان‌ها بین 10 تا 15 درصد دچار خسارت شدند و 47 فروشگاه زنجیره‌ای در استان تهران بعضا دچار حریق شده‌اند یا از اقلامی که در فروشگاه وجود داشته، برداشته شده است.

* تمام تلاش ما بر این است که عادی سازی فعالیت‌ها را آغاز کنیم و برای تمام فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها این تکلیف را قرار داده‌ایم که منظر عمومی شهر را به حالت اولیه بازگردانند؛ همچنین از بانک مرکزی خواستیم در مورد بانک‌های آسیب دیده خیلی به دنبال مسائل مربوط به بیمه نباشد، بلکه سریعا آنها را تجهیز کنند تا مردم از خدمات آنها بهره مند شوند. همچنین تاکنون 20 جایگاه سوخت به مدار بازگشته و امروز نیز 3 جایگاه دیگر وارد مدار می‌شود و 6 جایگاه باقی مانده تا دو روز دیگر وارد چرخه خدمت رسانی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج