adexo3
۹۴۰۰۲۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ:‌ کره‌شمالی را به دقت زیر نظر داریم

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه فعالیت‌ها در کره شمالی را به دقت زیر نظر گرفته‌اند، گفت اگر پیونگ‌یانگ به دنبال انجام کاری باشد، بسیار ناامید می‌شود.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، همزمان با افزایش تنش‌ها با کره شمالی، گفت واشنگتن به دقت اعمال و رفتار پیونگ‌یانگ را زیر نظر گرفته است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ترامپ بامداد سه‌شنبه طی جلسه‌ای در کاخ سفید، با بیان اینکه آمریکا به دقت کره شمالی را زیر نظر دارد، توضیح داد: «اگر کره شمالی چیزی را زیر سر داشته باشد، واقعا از آنها ناامید و ناراضی می‌شوم، ولی خب ما از پس آن بر می‌آییم».

ترامپ:‌ کره‌شمالی را به دقت زیر نظر داریم

در همین حال، «استفن بیگون» فرستاده ویژه ترامپ در امور کره شمالی روز دوشنبه وارد سئول شد تا به زعم تحلیلگران و کارشناسان، مذاکرات با پیونگ‌یانگ در خصوص خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره را احیا کند.

روز شنبه بود که رسانه دولتی کره شمالی از انجام دومین آزمایش «مهم» در سایت موشکی «سوهائی» خبر داده و گفت از آن برای از نتایج این آزمایش برای تقویت «بازدارندگی استراتژیک هسته‌ای» خود استفاده می‌کنند.

رهبر کره شمالی پیشتر به واشنگتن تا پایان سال جاری میلادی برای اتخاذ یک رویکرد منعطف در قبال کره شمالی مهلت داده بود تا «محدوده زمانی برای گفت‌وگو که در سخنرانی سیاسی رهبر عالی کره شمالی (23 فروردین ماه) برای آمریکا معین شد، پایان امسال است».

همزمان با نزدیک شدن به موعد ضرب‌الاجل رهبر کره شمالی به آمریکا، دولت پیونگ‌یانگ روز پنجشنبه با قطع امید تلویحی از مذاکره با آمریکا، گفته بود واشنگتن دیگر چیزی برای ارائه به ما در مذاکرات ندارد.

این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در سال 2018 و در کشور سنگاپور مذاکراتی را برگزار کردند که نتیجه‌ای نداشت. پس از آن دور دوم مذاکرات میان رهبران این دو کشور در پایتخت ویتنام برگزار شد که آن نیز به شکست ختم شد. بار سوم، ترامپ و کیم در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره دیدار کردند و از آن به بعد به دلیل عدم پایبندی واشنگتن به تعهداتش در مقابل کره شمالی، هیچ‌گونه پیشرفتی در روابط دو کشور حاصل نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      جایی که پول نباشد نگاهتم نیست

    • بدون نام

      ترامپ و نتانیاهو در دخالت گرایی به کشورهای دیگر و با این اصطلاح که ما کشورهای دیگر را زیر نظر داریم ، بیشتر با این لفاظی نقش یک مگس مزاحم را ایفا میکنند . آنها باید در کاخ سفید بدانند که تنها دیگر آمریکا ابر قدرت نیست بلکه روسیه و کشور کره هم ابر قدرتی از جهان هستند و آمریکا در قدرت رتبه پنجم را دارد ، ( آمریکا اگر بداند و با جنگ با کره بیاید تار و مار خواهد شد با موشک های قاره پیمای کشور کره )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج