۹۴۲۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قبل از اعدام «درویش» این را بخوانید

حدود ۲۰سال قبل مرحوم رسول ملاقلی پور فیلم "پناهنده" را ساخت. ظاهرا حول و حوش فیلم ،حرف و حدیث های زیادی درست شده بود.

خبرگزاری ایسنا: حدود ۲۰سال قبل مرحوم رسول ملاقلی پور فیلم "پناهنده" را ساخت. ظاهرا حول و حوش فیلم ،حرف و حدیث های زیادی درست شده بود.

محمد مهاجری در ادامه در خبرآنلاین نوشت: او در جلسه ای از این حاشیه سازی‌ها گلایه می‌کرد . می‌گفت به خاطر این فیلم، خیلی ناسزا شنیده‌ام. حتی دارند مرا به منافقین می‌چسبانند. بعد اشاره کرد به فیلم "الو الو من جوجوام" که همزمان با همان جلسه اکران شده بود و مردم برای دیدنش سر و دست می‌شکستند. رسول بی‌آنکه متعرض محتوای" الوالو من جوجو ام "شود و ضمن احترامی که به کارگردانش گذاشت گفت: من هم باید بروم سراغ این فیلم‌ها که هیچ حاشیه‌ای ندارد و تازه، روی سر می‌گذارند و حلوا حلوا می‌کنند.

احمدرضا درویش فیلمی ساخته است در باره عاشورا. فیلم را ندیده‌ام اما حاشیه‌هایش را دنبال کرده‌ام. درویش، با این فیلم، عشقش را به ساحت اباعبدالله(ع) نشان داده و حتی اگر فیلم، سراسر اشکال و عیب باشد و نتواند اکران شود، چیزی از ارزش نیت درویش کم نمی‌کند.

او هم می‌توانست مثل رسول آهی بکشد که: چرا رفتم دنبال فیلم حاشیه‌دار؟ مگر ژانر عشقی( از همین‌هایی که سینما و تلویزیون و شبکه سینمای خانگی از آنها پر شده و مایه‌اش دوسه تا بازیگر خوش تیپ است) چه عیبی دارد؟

تاسف‌آور است که بجای تشکر از نیت کارگردان رستاخیز، او را به ده‌ها صفت زشت متصف کنیم و بدتر از همه اینکه بشنویم آقای محترمی گفته است: دشمن برای ساختن این فیلم پول داده است.

اگر از این پس هیچ کارگردانی برای خلق حماسه‌های مذهبی، پشت دوربین نرود، آن را به گردن دشمنان می‌اندازیم، یا باید در جمع دوستان! دنبال مسببش بگردیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج