۹۴۳۴۴۹
۱۵ نظر
۵۰۱۳
۱۵ نظر
۵۰۱۳
پ

اجرای FATF هدیه کریسمس به مستکبرین است

آلودگی هوا، لایحه بودجه ۹۹، تصویب اف‌ای‌تی‌اف، انتخابات مجلس یازدهم و انتقاد از برخی مراسما ضدفرهنگی از موضوعاتی بود که از تریبون نماز جمعه این هفته شهرستان های به آن پرداخته شد.

خبرآنلاین: آلودگی هوا، لایحه بودجه ۹۹، تصویب اف‌ای‌تی‌اف، انتخابات مجلس یازدهم و انتقاد از برخی مراسما ضدفرهنگی از موضوعاتی بود که از تریبون نماز جمعه این هفته شهرستان های به آن پرداخته شد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این هفته قم با اشاره به شرایط کشور پس از انتخابات سال ۸۸ اظهار کرد: کسانی که ادعای ۱۰ میلیون رای تقلب در این انتخابات را داشتند، هرگز نتوانستند چنین ادعایی را ثابت کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری در سال ۸۸ پرچم دفاع از آراء مردم را بلند کردند، خاطرنشان کرد: اگر رهبری این اقدام را انجام نداده بودند، افراد شکست خورده در انتخابات‌ها از ترفند تقلب استفاده کرده و در مسیر خدشه‌دار کردن امنیت و اقتدار کشور گام برمی‌داشتند.

به نوشته فارس، امام جمعه قم با بیان اینکه در سال ۸۸ عده ای اغتشاشگر وارد میدان شده و با منحرف کردن مطالبات مردمی در صدد ناامن‌سازی کشور بودند، یادآور شد: ملت ایران در کنار پایبندی به مطالبات به حق خود، هیچگاه دست از انقلاب بر نداشته و با مقاومت و بصیرت از موانع و فتنه‌ها عبور کرده است.

اجرای FATF هدیه کریسمس به مستکبرین است

اعرافی با بیان اینکه مسؤولان باید گرانی را مهار کرده و برای بیکاری چاره‌ای بیاندیشند، گفت: آلودگی هوا در شهرهای بزرگ یک درد مزمن شده است که مسئولان باید برای آن فکری کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه دولتمردان بودجه منهای نفت است و جبران کسری بودجه نیز باید در مبارزه با قاچاق، مبارزه با فرار مالیاتی و خصوصی‌سازی درست و اعتماد به مردم دنبال شود.

ملت ایران مجلسی انقلابی می‌خواهند

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه سمنان با بیان اینکه نقشه‌های دشمنان برای نابودی این نظام قطعاً با شکست مواجه می‌شود، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابدی است و پرچم این کشور توسط مقام معظم رهبری به دست حکومت سراسر عدل امام زمان (عج) سپرده می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت انقلابی ایران، مجلسی انقلابی می‌خواهند و چنین مجلسی باید آرمان‌های انقلابی را باور داشته باشند و در مسیر ولایت حرکت کنند.

بنا بر گزارش مهر، وی با تأکید بر اینکه دولت باید به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد و از اتکا به ظرفیت‌های خارجی پرهیز کند، یادآور شد: نمایندگان مجلس باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم تلاش کنند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به گران شدن نرخ بنزین اضافه کرد: مردم افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند اما گرانی سایر اجناس به تأثیر از افزایش نرخ بنزین باید مدیریت شود.

بودجه کشور باید به طور عادلانه توزیع شود

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۶ دی ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال ۹۹ توسط دولت تقدیم مجلس شده است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس با جدیت وارد بحث بررسی بودجه شده و تبلیغات انتخاباتی را کنار بگذارند و دغدغه های مقام معظم رهبری در بودجه سال ۹۹ را بررسی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید به توزیع عادلانه بودجه توجه جدی شود، اظهار کرد: بودجه سال آینده باید مطابق با سیاست اقتصاد مقاومتی باشد و سبب بهبود وضعیت معیشت مردم شود.

آن طور که ایسنا نوشته است، حجت الاسلام قریشی به برگزاری برخی مراسمات ضد فرهنگی در استان اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان امر از برگزاری مراسم‌های که باعث ترویج بی اخلاقی و ضد فرهنگی در استان می شود، جلوگیری کنند.

امام جمعه ارومیه بااشاره به اینکه باید با شور و شوق و آگاهی در انتخابات شرکت کرد، یاد آورشد: باید به ارزش های شخصی وفردی نمایندگان از جمله داشتن تقوای سیاسی در انتخاب نمایندگان مجلس توجه شود.

تبعیت ملت از اسلام اساس انقلاب است

آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک به آلایندگی هوا اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد آلودگی هوا به دلیل تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها است که مدیریت این مهم به مشارکت آحاد جامعه بستگی دارد.

امام جمعه اراک اظهار داشت: گسترش فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی، سرمایه‌گذاری در گسترش خطوط ریلی درون و برون شهری و استانداردسازی خودروهای تولید داخل از دیگر عوامل کاهش آلودگی هوا است که باید مورد توجه مسوولان مربوطه قرار گیرد.

به نوشته ایرنا، وی حفظ هوا، آب و زمین پاک را از آموزه‌های دینی عنوان کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهرها باید به جای بازی‌های سیاسی به فکر مدیریت صحیح باشد و د در راستای جلوگیری از آلوده‌سازی سفره‌های زیرزمینی کوشش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: جانمایی صنایعی همچون پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه شازند نیز غیر اصولی است و این صنایع آلاینده باید به جای غرب، در شرق شهر اراک راه‌اندازی می‌شدند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: پالایشگاه شازند اکنون روزانه بیش از ۸۰۰ تن گوگرد را به بنزین یورو چهار تبدیل کرده و میزان تولید مازوت این واحد کمتر از ۹ درصد است در صورتی که تولید مازوت پالایشگاه‌های کشور ۳۲ درصد است که این مهم نشان از حساسیت این واحد پالایشگاهی به هوای پاک استان دارد.

اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها حتی داروی کودکان بیمار را تحریم کرده‌اند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر کشورهای اروپایی و آمریکایی با فرهنگ حضرت مسیح نیز همراهی ندارند چرا که آنها به اسم حضرت مسیح به مسیحیت خیانت می کنند.

بنا بر گزارش ایسنا، اکنون اروپا و آمریکا حتی داروهای بیماری کودکان را نیز بر ایران تحریم کردند که چنین رویکردی به هیچ وجه آموزه حضرت مسیح نیست.

وی بیان کرد: خیانت و جنایت هیچ گاه آموزه حضرت مسیح نبوده ولی غربی ها با چپاول ثروت، کودتا، دزدی دریایی به آموزه‌های حضرت مسیح خیانت می‌کنند کهدامید است با ظهور حضرت مهدی (عج) این خیانت‌کاری‌ها افشا و نابود شود.

اجرای FATF هدیه کریسمس به مستکبرین است

حجت الاسلام یحیی صالح نیا در نماز جمعه کن اظهار داشت: از سر گور برجام بلند شوید و خودتان را در چاه FATF نیندازید و همین بس که پمپئو وزیر خارجه آمریکا می گوید در هر حال تحریم های ایران را بر نخواهیم داشت.

اجرای FATF هدیه کریسمس به مستکبرین است

وی گفت: اجرای FATF و لو دادن کانال‌های ایران برای دور زدن تحریم‌ها هدیه بزرگ کریسمس ابلهان سیاسی داخلی به مستکبرین، مشرکان و منافقین خارجی است.

امام جمعه کن خاطر نشان کرد: دولت باید به مردم و استفاده از پتانسیل فراوان محور مقاومت بچسبد دشمنان حتی سرنگ انسولین را به بیماران دیابتی ما ندادند ولی در این مدت کوتاه جوانان ایرانی آن را تولید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب حالا به یه موافق هم اجازه بدید بیاد حرف بزنه

      پاسخ ها

      • حسن

        طرفداران به اندازه کافی هم برای این موضوع و هم برای برجام حرف زدند

    • بدون نام

      با سلام .دنیا عوض شده کاش اونایی مخالف تصویب طرحهای جهانی هستن متوجه بودن دارن به ضرر خودشون کار میکنن

    • بدون نام

      تمام دنیا قبولش کردن غیر از ایران و کره شمالی یکی دوتا از همین کشورهای بدبخت مثل کره شمالی و ایران .فقط شما میفهمید این کار بده؟؟ اتفاقا چون راه خارج کردن مول های اختلاسی را از کشور میگیرا قبولش ندارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        شما ۳۵ کشور را کل جهان میدانید .دوما آیا اگر کشوری بر اساس شرایط خاص خود تصمیم بگیرد اشتباه هست و باید کورکورانه دنباله رو دیگران باشد

    • ایرانی

      من میگم قطع ارتباط با دنیا کافی نیست با همه وارد جنگ بشیم تا بدونن ما کی هستیم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدا نادانی تا کجا ؟؟؟؟؟؟!!!!!!! برو مطالعه کن ببین اف ای تی اف اصلا چی هست بعد نظر بده

      • علی روحانی پور

        نادان جنابعالی هستید که از روی ناآگاهی و بی اطلاعی فقط دوست دارید همه جا اظهارنظر کنید، خوب جنابعالی که اطلاع کامل و دقیق از این کنوانسیون و دو لایحه آن یعنی CFT و پالرمو دارید بفرمائید ببینیم چی میگن، منتظریم

    • بدون نام

      شما ببینید کشورهائی مثل ونزوئلا، بولیوی، کلمبیا، گرجستان، عراق، آرژانتین، اکوادور، نیکاراگوئه، گواتمالا و. قرقیزستان و غیره برای رضایت امریکا هر کاری کردند و اقبتشان چه شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا هر چی پا پس بکشیم و هرچی اونا بگن گوش بدیم اونا بیشتر میخوان و کار رو به جایی میرسونن که ایران از لیبی هم بدتر بشه...

      • پاکدل

        پ چرا اسم کشورهای اروپایی نبردی بچه زرنگ

      • علی روحانی پور

        خیلی جالبه که همه اقتصاددانان و اساتید بزرگ دانشگاهها از خطرات و عواقب نپیوستن به کنوانسیون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بی خبرن و بی اطلاع، و از روی ناآگاهی از عواقب آن صحبت میکنن، این وسط فقط جنابعالی همفکرانتان از همه چیز سر در میارید و راجع به همه مسائل مطالعه دارید

    • بدون نام

      مردم افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند!!!!!آیا بهتر نیست بفرمایی مردم مجبور به تحمل افزایش قیمت بنزین شدند حاج آغااا؟؟!!!!و همچنین بهتر است که هرکس از جانب خودش حرف بزنه نه از جیب مردم!!!!!

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه که که کارتون شده فقط نشر اکاذیب و سرپوش گذاشتن رو ناکارامدی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج