۹۴۶۰۸۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

انصراف فیلم «سودابه» از اکران

محمدعلی سجادی کارگردان فیلم «سودابه» درباره انصراف از اکران این فیلم و وضعیت سه فیلم دیگر گفت.

خبرگزاری صبا: محمدعلی سجادی نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و تدوینگر درباره وضعیت فیلم «سودابه» گفت: قرار است همان طور که قبل‌تر گفته بودم مثل همیشه در چهار دهه فعالیت خود بیشتر مواقع به قوطی اکران زمستانی تبعید شوم تا یخ بزنم. به من گفتند «سودابه» از هفته آینده در گروه فرهنگ اکران شود ولی با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتم که از این اکران زمستانی انصراف بدهم.

وی ادامه داد: وضعیت درخشانی نداریم و سینما هم مثل هوا و زمین ما آلوده است و ترجیح می‌دهم امسال «سودابه» اکران نشود. هر چند در شرایط فعلی که اتفاقات دردناک همه‌ ما را غمگین کرده است گفتن از اکران شدن یا نشدن فیلمم محلی از اعراب ندارد. پس از چهارده سال خواستم فیلمی اکران کنم اما بدتر از پیش در قیف سرمایه و سیاست گیر کردم. این‌ها دیگر گله نیست چون دیگر حوصله‌ای نیست. فقط برای ثبت در تاریخ است و بس و البته بی ثمر!

تهیه‌کننده فیلم «سم پاشی» درباره وضعیت این فیلم گفت: کارهای فنی فیلم «سم پاشی» در حال انجام است و هنوز نسخه نهایی فیلم آماده نشده است.

وی درباره حضور «سم پاشی» در جشنواره ملی فیلم فجر توضیح داد: جشنواره فجر برای من مهم نبوده و نیست و اگر در آن هم شرکت کرده‌ام صرفا به خاطر ضرورت‌ها بوده است اما تصمیم گیری برای حضور «سم پاشی» در جشنواره فجر به عهده سازنده آن است.

سجادی که تدوین فیلم سینمایی «شاه ماهی» به کارگردانی نادر مقدس را بر عهده دارد، درباره وضعیت این فیلم بیان کرد: همچنان مشغول تدوین «شاه ماهی» هستیم و حدود ۷۰ درصد کار تمام شده است.

وی درباره حضور «شاه ماهی» در جشنواره ملی فیلم فجر نیز گفت: فیلم به جشن دولتی فجر نمی‌رسد.

کارگردان فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» که به تازگی در گروه هنروتجربه اکران شده است، درباره این فیلم اظهار کرد: «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» بعد از سه سال در هنروتجربه به نمایش درآمده است. تجربه‌ای که امیدوارم وقت و حوصله دیدنش برای سینما دوستان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج