۹۴۶۱۵۵
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

برف در تهران و جاده‌های ۱۶ استان

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر در تهران بارش به صورت برف و باران خواهیم داشت، گفت:‌ در استان‌های فارس و کرمان نیز انتظار باران‌های سنگین و پرحجم داریم.

برترین‌ها: مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر در تهران بارش به صورت برف و باران خواهیم داشت، گفت:‌ در استان‌های فارس و کرمان نیز انتظار باران‌های سنگین و پرحجم داریم.

صادق ضیائیان اظهار داشت: امروز سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور غیر از سیستان و بلوچستان فعال است.

وی افزود: بارش برف و باران امروز در ارتفاعات تهران وجود دارد، همچنین در سطح شهر بارش تا ساعاتی دیگر به صورت برف و باران خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی شهر مشهد نیز گفت: آسمان مشهد مقدس فردا ابری و بارانی است و پیش‌بینی بارش باران داریم.

ضیائیان یادآور شد: انتظار داریم در مناطق جنوبی کشور خصوصاً استان‌های فارس و کرمان، بارش‌های سنگین و حجیم داشته باشیم که احتمال جاری شدن آب در مسیل‌ها وجود دارد

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا با حرکت این سامانه به سمت شرق، بارش در شرق کشور، جنوب‌شرق، شمال‌شرق و جنوب پیش‌بینی می‌شود و این بارش ها را در سواحل خزر نیز به صورت پراکنده داریم.

ضیائیان اضافه کرد: روز دوشنبه سامانه بارشی فقط در جنوب‌شرق کشور فعال است و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی اظهار داشت: روزه سه شنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است و انتظار داریم در این روز کیفیت هوا شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاهش یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ از اواخر وقت روز سه‌شنبه سامانه بارشی دیگری از شمال‌غرب وارد کشور می‌شود و بارش پراکنده در این مناطق خواهیم داشت و روز چهارشنبه گستره این سامانه بارشی غرب کشور را دربرمی‌گیرد.

ضیائیان گفت: در پنج روز آینده بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری، گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و فردا شب آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب ۸ درجه و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

ضیائیان بیان کرد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۳ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۱۲درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

برف و باران در محورهای ۱۶ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت.

خبرگزاری مهر: سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار داشت: شاهد تردد روان در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم.

به گفته وی، محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج در محدوده ساسانی هستیم.

رحمانی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، اصفهان، زنجان، قزوین، فارس، قم، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، بوشهر، خوزستان، کرمان و یزد گزارش شده است.

وی ضمن توصیه به رانندگان گفت: برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، طی شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل، ۵.۲ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

رحمانی یادآور شد: آزادراه کرج - تهران با تردد ۱۱۹ هزار و ۳۷ وسیله نقلیه، آزادراه قزوین - کرج با تردد ۱۱۴ هزار و ۶۷۵ وسیله نقلیه و آزادراه کرج - قزوین با تردد ۱۱۲ هزار و ۹۴ وسیله نقلیه، دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریا

      من تهرانی ام ولی اینجا خبری نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج