۹۴۸۰۲۲
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

یک نماینده: آمریکا سیلی نمی‌خورد، جسور می‌شد

ضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگر جمهوری اسلامی یک «سیلی» به آمریکایی‌ها نمی‌زد، سیاستمداران تروریست آمریکا در تجاوز به منافع ملت ایران جسورتر می‌شدند.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگر جمهوری اسلامی یک «سیلی» به آمریکایی‌ها نمی‌زد، سیاستمداران تروریست آمریکا در تجاوز به منافع ملت ایران جسورتر می‌شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران به نیروهای تروریست آمریکایی در عراق، گفت: آمریکایی‌ها غلط بزرگی کردند و پاسخی در حد یک سیلی نیز دریافت کردند اما این پاسخ قطعاً در حد و اندازه جنایتشان علیه سردار سلیمانی نبود و جبران خون این شهید نمی‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت مقابله با مثل با آمریکا، افزود: اگر جمهوری اسلامی یک «سیلی» به آمریکایی‌ها نمی‌زد، سیاستمداران تروریست آمریکا در تجاوز به منافع ملت ایران جسورتر می‌شدند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: انتقام نهایی خون سردار سلیمانی، قطع شدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نه تنها مردم ایران، بلکه بسیاری از مردم منطقه امنیت و آرامش خود را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی و یارانش هستند و شهادت سردار سلیمانی نه تنها از بصیرت و بیداری مردم منطقه در مقابل مستکبران نمی‌کاهد، بلکه آنان روز به روز با یکدیگر متحدتر می‌شوند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها مشکلی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آورد بلکه سبب تقویت جبهه مقاومت اسلامی می‌شود، گفت: رشادت‌های سردار سلیمانی باعث ایجاد جریان مقاومت در منطقه شد و این جریان از بین نخواهد رفت و راه خودش را مستحکم‌تر از قبل ادامه خواهد داد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعاً مقاومت مسلمانان در برابر زورگویان جهان بیشتر می‌شود چراکه مقاومت، درمان همه مشکلات و دردهای منطقه بوده و خواهد بود، اظهار داشت: آمریکا و ترامپ با ترور سردار سلیمانی ثابت کردند که علیرغم آنکه بحث مذاکره را مطرح می‌کنند، کینه عمیقی نسبت به جمهوری اسلامی و مردان رشیدی چون سردار سلیمانی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاکی حرف مفت میزنید

    • رحیمی

      اگرنبود هدایتهای رهبری وجدیت سپاه شما ترس تمام وجودتان راگرفته بود حالا دباره بلبل زبان شدید

      پاسخ ها

      • معینی

        این سیلی درحدواندازه انتقام خون شهید سلیمانی نبود



        مرگ برامریکا

    • خدادلد

      با سلام وعرض ادب به مردم خونگرم ایران انشا ....انتقام بیشتری از دشمنان قاسم سلیمانی خواهیم گرفت

    • خسته

      بچه هاتون کجان؟؟؟ جاشون خوبه؟

    • بدون نام

      شماکه ضعیف کش نبودید حالا بیچاره آمریکا ی غلطی کرد بابا کم بزنیدش چقدبهش سیلی میزنید یتیم گیرآوردید آخر آه این سیلیایی که به آمریکا میزنید دامنتونو‌میگیره

    • صداقتم آرزوست

      جناب نماینده . شما لطفا موج سواری نکنید . امریکا چهل ساله که سیلی خورده و به برکت خون شهدامون و امثال سردار شهید ، عمرا جای سالم روی صورت امریکا نمونده . شما بفرمائید چه کار مهمی برای مردم و انقلاب کردین که حالا از امواج استفاده میکنید .

    • بدون نام

      اره سپهبدسلیمانی گفته بود هرملتی هرچقدرهم بزرگ و غیورو و فهیم باشه از اون مهمتر به یک رهبر با تدبیر نیاز داره تا به سمتی هدایت کنه که گمراه نشن،مثل مصر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج