۹۴۹۲۸۸
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

استاندار قزوین: دشمن خواهان تجزیه ایران است

استاندار قزوین گفت: خواسته دشمنان تنها ضربه زدن و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه آنان تجزیه ایران را هدف اصلی خود قرار داده‌اند.

استاندار قزوین گفت: خواسته دشمنان تنها ضربه زدن و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه آنان تجزیه ایران را هدف اصلی خود قرار داده‌اند.

هدایت الله جمالی پور شامگاه یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان قزوین با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد آشوب و تفرقه بین مردم ایران، افزود: امروز موقعیت بسیار حساسی داریم، شرایطی که هیچ وقت در تاریخ انقلاب با آن مواجه نبودیم به گونه ای که تمام ظرفیت های دشمنان برای زمین گیر کردن انقلاب بسیج شده و گاها برخی رفتارهای دشمن غیرقابل رصد است.

استاندار قزوین: دشمن خواهان تجزیه ایران است

وی اظهار داشت: امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا به جامعه ما یاس و ناامیدی تزریق کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا جوانان ما را به سمت و سویی پیش ببرد که بتواند با سوء استفاده از آنها به اهداف شوم و پلید خود دست یابد،اظهار داشت: در این خصوص باید بسیار هوشیار بود.
جمالی پور ادامه داد: حمله سپاه در انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی تسکین بخش درد مردم بود اما متاسفانه سقوط هواپیمای اوکراینی در جریان خطای انسانی فضای جامعه را مخدوش کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان جوانان ما را نشانه گرفته اند،افزود: دشمن در این خصوص سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده و با شیوع مواد مخدر و ابتذال فرهنگی تلاش دارد تا هویت این قشر را نشانه بگیرد.

جمالی پور اظهار داشت: حوادث دی ماه امسال نشان داد که دشمن تلاش دارد تا قشر جوان را در تقابل با نظام قرار داده و کشور را به آشوب بکشاند.

وی اضافه کرد: نکته مهم این است امروز باید با سازوکارهای تازه تری وارد میدان عمل شویم چرا که دشمن به دنبال برنامه ریزی برای بی اثر کردن اقدامات جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است و از ابزارهای غیرانسانی نیز در این مسیر بهره مند شده است.

استاندار قزوین از جوانان به عنوان سرمایه های گران سنگ میهن اسلامی یاد کرد که باید از ظرفیت آنها برای رشد و توسعه کشور بهره گرفت و افزود: امروز دنیا به این نتیجه رسانده که ۲ عنصر سرمایه اجتماعی و انسانی می تواند جامعه را به مسیر درست برساند.

وی با بیان اینکه ما مسوولان وظیفه داریم تا این موضوع را که بیگانگان دلسوز ما نیستند را برای جوانان گوشزد کنیم،تاکید کرد: امروز سرمایه های اجتماعی و انسانی هردو با استفاده از ابزارهای بی اعتمادی و ناامیدی و اختلافات و تفرقه که از سوی دشمن هدایت می شود، در معرض خطر و تهدید قرار دارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما شناخت ابزارهای دشمن و استفاده از عناصر وحدت زا و اعتماد ساز در جامعه است که تقویت باورها و ارزش های دینی نیز در همین مسیر قرار دارد.

جمالی پور تصریح کرد: امیدبخشی و اعتمادسازی و ایجاد فضایی با نشاط متناسب با ارزش ها در جامعه یک ضرورت جدی است که باید به دنبال آن باشیم.

استاندار قزوین در ادامه با بیان اینکه برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی باید آنها را به درستی ریشه یابی کنیم،افزود: نشست های ستاد ساماندهی جوانان نباید صرفا به گزارش دهی دستگاه ها ختم شود بلکه خروجی آنها باید تدبیر و چاره اندیشی برای حل بهتر مشکلات مربوط به قشر جوان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی اف قزوین و آذرباییجان میدونه خخخخ

    • amir

      این حرفها را از کجا تون در میارید

    • رضا

      استانداربی مصرف تاکلاس چندم سوادداری؟ پارتی تودولت کی داری؟ برودنبال وظایف قانونی انجام نشده دولت بگرد

    • درویش

      دشمن واقعی ما شما مسئولین هستید .

    • م

      تنهایی گفتی؟شهرری رو آباد کردی! رفتی قزوین رو به ویرانه تبدیل کنی

    • ناشناس

      الان فهمیده ای لقمه ی کوچکتر راحت تر خورده میشود

    • بدون نام

      وقتی صحبت از زندگی میشود یعنی زیر سقف خانه، وقتی جوانان نمیتوانند خانه بخرند و اگر هم میتوانند خانه بخرند، نمیتوانند قسط وامش را بدهند، در نتیجه نمیتوانند زندگی کنند، که دلیلش بی مدیریتی است که به سوداگری و احتکار مسکن رونق بخشیده، در نتیجه باعث فلاکت جوانان گردیده که میتواند باعث حرف شنوی جوانان از دشمن خارجی و در نهایت تجزیه ایران گردد، پس در نتیجه باعث تجزیه ایران، همان دشمن داخلی که موجبات سوداگری و احتکار مسکن را فراهم کردند، میباشند که نمیگذارند جوانان ازدواج شرعی کنند و جوانان را به رابطه خیابانی و نا مشروع کشاندن که احتیاجی به خرید خانه با قسط نجومی نیست و ..
      .........

    • بدون نام

      تنها حرف درست همین بود

    • بدون نام

      به همین دلیل باید تغییر بصورت دمکراتیک انجام شود وگرنه خشونت جای عقل را خواهد گرفت

    • بدون نام

      با وجود شما احتياج به هيچ دشمن خارجى وجود ندارد

    • آروانا

      دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند . دشمن خر کیه .

    • بهنام

      کی شماها رو اخراج بکنه

    • بدون نام

      دشمن این سرزمین داخل کشوراست، جنگ افروزان

    • بدون نام

      داخلیش یاخارجیش

    • بدون نام

      تجزیه کشور ، سوریه سازی ، نا امنی ،...حربه ای بی اثر شده و تکراری .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج