۹۵۶۵۰۳
۳۲ نظر
۵۰۰۹
۳۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ادعای عجیب طائب درباره اختلاف ظریف و روحانی

فرمانده قرارگاه عمار در اظهاراتی در مسجد چهارمردان قم مدعی اختلاف در دولت بر سر سیاست خارجی میان محمد جواد ظریف و حسن روحانی شد.

ایرنا: فرمانده قرارگاه عمار در اظهاراتی در مسجد چهارمردان قم مدعی اختلاف در دولت بر سر سیاست خارجی میان محمد جواد ظریف و حسن روحانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب شنبه شب در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مسجد چهارمردان قم گفت: ما نباید با خروج از برجام خود را بدعهد نشان دهیم و چون ماشه را هم به دست غربی‌ها داده ایم، بنابراین اگر آمریکا به برجام بازگردد ما نمی‌توانیم از مذاکره با غربی‌ها جلوگیری کنیم و اگر ظریف منظورش این بوده، حرف نادرستی نیست.

طائب ضمن بازگویی این موضوع، مدعی شد که میان وزیر امور خارجه و رییس‌جمهوری تعارض وجود دارد و «ظریف از روحانی خسته شده است». طائب همچنین مدعی شد که وزیر امور خارجه در دیدار با رهبری گفته است مجبور به عبور از خط قرمز شده است و سپس استنتاج کرد که «معلوم است چه کسی او را مجبور کرده است».

ادعای عجیب طائب درباره اختلاف ظریف و روحانی

فرمانده قرارگاه عمار در ادامه این نشست به انتقاد از عملکرد رییس جمهوری و دولت پرداخت و گفت: گرانی به دو عامل مدیریتی و وضعیت بازار بستگی دارد، پس هنگامی که رئیس جمهور می گوید کالا و اجناس در کشور زیاد است اما گران است، این نشان می دهد که مدیریت در کشور مشکل دارد و رئیس جمهوری باید در شیوه های اقتصادی خود تجدید نظر کند.

طائب همچنین در رابطه با محمدباقر قالیباف و احتمال ریاست او در مجلس آینده شورای اسلامی، تصریح کرد: قالیباف همیشه همراه و همدل با حاج قاسم سلیمانی بوده و رهبر معظم انقلاب به او فرمودند که تو مدیریت جهادی داری و کسانی که او را خراب کردند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

ایران تعیین کننده است

طائب در بخش دیگری از این سخنرانی گفت: جبهه استکبار هیچگاه تصور نمی کرد که روزی جمهوری اسلامی ایران به تعیین کننده سیاست های جهانی تبدیل شود و امروز به همراهی و همدلی همه مردم نیازمندیم.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، باید به اهداف اصلی و اساسی انقلاب نزدیک تر شویم، خاطرنشان کرد: هرچه در این مسیر بالنده به پیش می رویم، درگیری ها و دشواری ها به اوج خواهد رسید و ما باید بر اساس آموزه های قرآنی، در این مسیر محکم و استوار باشیم.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه ترامپ از روی مصائب آمریکایی ها پرده برداری کرده است، گفت: چگونه دولتی که بیش از ۲۳ هزار میلیارد دلار بدهی داشته و در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارای مشکلات بسیاری است، می تواند مشکلات ما را حل کند.

وی توکل به قدرت لایزال الهی را رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته دانست و گفت: خداوند متعال تأثیرگذاری و توان رزمندگان اسلام برای غلبه بر دشمنان را می افزاید، چنانچه شاهدیم ۱۳ موشک در عین الاسد به اندازه ۱۳۰۰ موشک در ترس و وحشت مستکبران تأثیرگذار بوده است.

طائب با بیان اینکه نیروهای جوان و انقلابی بسیاری در دوران انقلاب اسلامی تربیت شده اند، بر ضرورت برسرکار آمدن این جوانان غیور تأکید کرد و گفت: در انتخابات آینده باید مجلسی در کشورمان شکل بگیرد که در تراز حاج قاسم سلیمانی بوده و دولت را به سمت راه و روش صحیح هدایت کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیز دولتی جوان و انقلابی و کاربلد بر سر کار بیاید، اخراج آمریکایی ها از منطقه را در برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور مؤثر دانست و گفت: ایران اسلامی به هیچ عنوان نباید به نفت متکی باشد و نفت اقتصاد ما را بیچاره کرده است.

آتش زدن پرچم نماد استکبارستیزی است

فرمانده قرارگاه عمار آتش زدن و زیرپا گذاشتن پرچم آمریکا را نماد استکبارستیزی ملت ایران و آزادیخواهان جهان عنوان کرد و افزود: باز بودن تنگه هرمز نشانه قدرت و اقتدار ماست، نه بسته بودن آن و ما به امید خدا آمریکایی ها را از تنگه باز بیرون می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش های مردمی نیز موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد توجه قرار داد و گفت: تا هنگامی که جعبه سیاه باز نشود، در رابطه با سقوط هواپیما نمی توانیم اظهارنظر درستی داشته باشیم، اینکه موشک سپاه به هواپیما خورده و اینکه هشدار کروز به سیستم دفاعی داده شده است شکی نیست، اما نقاط مبهمی است که باید برطرف شده است.

طائب در رابطه با روح الله زم نیز از خنثی شدن توطئه ای بزرگ برای ساقط کردن دولت ها در ایران، عراق و لبنان و به آشوب کشیدن محور مقاومت خبر داد و گفت: با درایت مقام معظم رهبری بحران بنزین در کشورمان به خوبی مدیریت شد ولی دشمنان انتقام خود را از سردار حاج قاسم سلیمانی گرفتند.

وی در خصوص عملکرد شورای نگهبان در تأیید و رد صلاحیت کاندیداها خاطرنشان کرد: قرار نیست انتخابات در ایران یک طرفه باشد، زیرا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را بر هم خواهد زد، بنابراین شورای نگهبان در حد وسع خود تلاش می کند افراد بهتری به مجلس راه یابد. /

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونها یی که از قبل تحریمها جیبشون پر میشه مخالفند دنبال اینده مردم وراحتی واسایش مردم نبوده ونیستند

    • reza goudarzi

      کدوم پیروزی بعد ۴۰ سال؟؟؟؟؟
      درست شما تو دروغ گفتن وامار نادرست دادن استاد هستید .
      اما برادر این نظامی الهی که ازش دم میزنی دوماه نیست که تو دو روز اعتراضات یه سری مردم مظلوم فقیر ۱۵۰۰ نفر رو کشت کاری که صدام دیکتاتور یا حتی بشار اسد قاتلم یا رهبر دیکتاتور کره شمالی هم نتونستن انجام بدن
      تو دنیا رکورد زدید تبریک میگم تو دوروز ۱۵۰۰ نفر از هم وطناتون رو کشتید کلی ازشون زیر ۱۸سال بودن اونا واسه نون شب اعتراض کردن

    • بدون نام

      اخه تو بیشتر سرت میشه یا دکتر ظریف... برو خجالت بکش

    • بدون نام

      اصلا تو همه چیز داداش یه بویینگ بخر بنداز تو سیستم

    • مجید

      بابا گلی به جمالت
      آقا شما هم این کاره بودی و نمی گفتی داره ازت خوشم میاد

    • بدون نام

      برجام را بیخیال شوید .مکانیزم ماشه اهرم فشاری در دست طرفهای مقابل که هرگاه میل داشته باشند باج خواهی کنند .

    • ااا

      والا ی جای متن برعکس بود تا جایی که من میدونم مشکلات اقتصادی و بدهی میلیاردی رو ما داریم نه آمریکا. اقتصاد روی نفت هم ضرره درسته ولی بقیه موارد هم بستس فلزات، خودرو و...
      در آخر هم تا زمانی که مذاکره نکنیم وضع همینه

    • بدون نام

      امریکاه مشکل ما این طوری حل می کند وقتی تنیه شرکت و دولتها نکرد دادوستت با اما نجام میشود ما از زیر فشار اقتصادی بیرون میاید وقتی تحریم برطرف شوند و وقتی تمام کشورها با ما تجارت داشته باشند وما صادرات و واردات داشته باشیم مشکل بر طرف میشود

    • بدون نام

      این کارهای غیر قانونی هرگز برای شما ایراد ندارد و یکطرفه برای فرد خاصی تبلیغ کنید !!! البته مواظب باشید معجزه ی دیگری رخ ندهد!!!!

    • بدون نام

      واقعا من تعجب می کنم من به این بیسواد خود وضع کشورم درک می کنم ولی یکی مثل تو که دارید تفرق اندازی می کنید ادعا هم دارید ما چه کار با بدهی امریکاه داریم در حال حاضر بخاطر ترس از امریکاه هیچ کشوری باما واردات و صادرات ندارد وما روز به روز فقیر تر میشویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خنده دار نیست امریکا بدهی دارد برو بابا

    • بدون نام

      دارید دنبال تفرقه هستی

    • بی نام

      خدا انشاالله به قول معروف شری دهد که
      خیر فقرا در آن باشد

    • بدون نام

      قالیباف با تمام ضعف هایی که داره نمیشه انکار کرد که مدیر خوبیه.

    • سپهر

      حاج آقا طبق گرارش خط 57 که کلیپش موجود هست فرمودین که برای فرستادن موشک و اسلحه سه بار اقدام کردین که هر سه بار بزجام روحانی باعث بازگشت انها شد .الن که برجام آخرین نفسهایش را میکشد موشک و اسلحه میفرستین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا همه میخوان صلح بشه در خاور میانه

    • بدون نام

      طایب
      مردم از فقر به رسوایی رسیدند
      بشین سر جات بگذار نماینده و
      منتخب مردم تصمیم درست
      را بگیرند
      خوب کاری نداره بیا برو برا
      انتخابات اگر رای مردم رو
      گرفتی بیا برو هر کا خواستی
      بکن

    • بدون نام

      خداوند متعال قطعا آخر و عاقبت این مردم شریف و نجیب رو بخیر کند انشالله

    • بدون نام

      از نشانه های آخرالزمان آن است که فرق بین راست و دروغ را نمی‌توان تشخیص داد. ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا تکلیف روشن است، نشانه نمیخواهد ،همه مسئولین دروغ میگویند اینم مثل بقیه

    • بدون نام

      مقام نظامی وتخریب یک جناح وحمایت ازیک فرددیگر درآستانه ی انتخابات؟!!!!!!!!!!!!

    • رضا

      خدارحمت کند شهید عزیز سردار سلیمانی را من اورا از نزدیک نمی شناختم ولی وای ازاین قالیباف !!!!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رضا قدری مطالعه کن بدش بشین فکر کن و وجدانتو قاضی به نتیجه متفاوت میرسی اگه زینفع نباشی

    • بدون نام

      تو دیگه حرف نزن برو پی کارت ...

    • بدون نام

      مگه مجلس میدان جنگ هست که باید افرادی مثل حاج قاسم بروند مجلس مرد حسابی در مجلس باید افراد اهل سیاست وسواد دار بروند تا ساید بتوانند برای پیشرفت ایران کاری کنند .

    • بدون نام

      کشکت رو بساب

    • وحید

      سلام.درخصوص اختلافات مربوطه،از سخنان طرفین این موضوع براحتی استنتاج میشود

    • بدون نام

      ایران فعلا شد باعث نا ارامی در منطقه و کشور خودش

    • بدون نام

      خوب هرکس جای روحانی بودالان بااین کاربرکنارمیکردین باسندومدرک که دلرین الان احمدی نزادوبدون مدرک ردکردین چراشوی نگهبان هم باخودتون لابد

    • عبدالمجید

      تودرست میگی

    • بدون نام

      دل تو خوشه حاج اقا در اصل تو چکاره ای

    • بدون نام

      امریکا اقتصاد برتر در دنیا است ان وقت بعضی افراد روی منبر میگن اقتصاد امریکا بحرانی است،،،کمتر دروغ بگویید اصلا چکار به امریکا دارییم کشور خودمون ویران شده،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج